Zindelijkheid + Janken

Plaats hier alles wat je wilt vragen of vertellen over het volgen van hondentraining.
Bomirma

Ongelezen bericht door Bomirma »

Lief toch dat ze jullie weer even wat energie geeft voor de komende nachten. :wink: 8)
Thiago

Ongelezen bericht door Thiago »

Bomirma schreef:Lief toch dat ze jullie weer even wat energie geeft voor de komende nachten. :wink: 8)
Haha, inderdaad ja, ik kon ze wel opeten deze morgend, had precies een reep chocolade vast :-)
Mees
Snuffelneus
Snuffelneus

Ongelezen bericht door Mees »

Ik heb ook een dochtertje van 3 en hier is het ook af en toe drama:p
Mees hangt non stop in dr billen, kleding, armen enz.
We proberen haar te leren dat ze dan stil moet blijven staan, los te zeggen en als die niet luisterd ons te roepen.

Er lijkt geeeeen vooruitgang in te komen, want als ik er bij ben kijkt hij mij met een schuin oog aan en laat hij het wel, maar als ik me omdraai hangt tie weer in dr:p

Draak is het gewoon dus als iemand ook tips heeft om dit op te lossen graaaag
Quasar
Hele grote hondenneus
Hele grote hondenneus

Ongelezen bericht door Quasar »

Mees schreef:Ik heb ook een dochtertje van 3 en hier is het ook af en toe drama:p
We proberen haar te leren dat ze dan stil moet blijven staan, los te zeggen en als die niet luisterd ons te roepen.

Er lijkt geeeeen vooruitgang in te komen, want als ik er bij ben kijkt hij mij met een schuin oog aan en laat hij het wel, maar als ik me omdraai hangt tie weer in dr:p

Probeer anders met iets leukers te geven en negeer het negatieve gedrag :wink: (aandacht is aandacht he :wink: ) Geef een balletje een piep knuffeltje of een kongetje (een soort rubberen bal waar je eten in kan stoppen) Probeer dan eerst zijn aandacht te krijgen en enthousiast te maken en dan het speeltje of kong te geven anders denkt hij als ik vervelend doe krijg ik wat lekkers :wink:
Als hij heel vervelend doe, even een time out in de bench en zal wel erg moe zijn en in slaap vallen.

Veel succes
:blondpootje: Creekwater King Quasar (16-06-2006)
Groetjes van Suzanne en een lik van Quasar
Thiago

Ongelezen bericht door Thiago »

Quasar schreef:
Mees schreef:Ik heb ook een dochtertje van 3 en hier is het ook af en toe drama:p

Probeer anders met iets leukers te geven en negeer het negatieve gedrag :wink: (aandacht is aandacht he :wink: ) Geef een balletje een piep knuffeltje of een kongetje (een soort rubberen bal waar je eten in kan stoppen) Probeer dan eerst zijn aandacht te krijgen en enthousiast te maken en dan het speeltje of kong te geven anders denkt hij als ik vervelend doe krijg ik wat lekkers :wink:
Als hij heel vervelend doe, even een time out in de bench en zal wel erg moe zijn en in slaap vallen.

Veel succes
Tegenwoordig gaat het iets beter, mijn zoontje heeft al door dat als hij begint weg te lopen het alleen maar erger word. Dus blijft hij mooi staan, en als ze weer hapt roept hij Luna foei, meestal helpt het maar af en toe heeft ze echt het zotteke, en dan zet ik haar idd even apart of in den bench om af te koelen. En valt ze idd meestal in slaap. Als ze dan juist terug wakker is roep ik mijn zoontje er terug bij, want dan is ze heel rustig en kan hij haar volop aaien zonder dat ze wil knabbelen aan zijn vingertjes, en zo is mijn zoon haar stilletjes aan aan het vertrouwen.

Maar het zal nog even duren want het zijn echte bijtertjes die labjes ze :-) maar oooooo zoooooooo schattig :-)
Quasar
Hele grote hondenneus
Hele grote hondenneus

Ongelezen bericht door Quasar »

Thiago schreef:
Quasar schreef:

Veel succes
Tegenwoordig gaat het iets beter, mijn zoontje heeft al door dat als hij begint weg te lopen het alleen maar erger word. Dus blijft hij mooi staan, en als ze weer hapt roept hij Luna foei, meestal helpt het maar af en toe heeft ze echt het zotteke, en dan zet ik haar idd even apart of in den bench om af te koelen. En valt ze idd meestal in slaap. Als ze dan juist terug wakker is roep ik mijn zoontje er terug bij, want dan is ze heel rustig en kan hij haar volop aaien zonder dat ze wil knabbelen aan zijn vingertjes, en zo is mijn zoon haar stilletjes aan aan het vertrouwen.

Maar het zal nog even duren want het zijn echte bijtertjes die labjes ze :-) maar oooooo zoooooooo schattig :-)
Hier mee kan ik "helaas" niet mee praten/ schrijven :wink: Quasar beet nl niet toen hij pup was :shock: Hij was, als pup, het rustigste van het nest, dit was ook mijn voorkeur..drukke kinderen/ rustige pup :D
Hij heeft echt nog noooit gebeten, nou ja van de week een liefdes beet :roll:

Veel succes
:blondpootje: Creekwater King Quasar (16-06-2006)
Groetjes van Suzanne en een lik van Quasar
Plaats reactie