Heel veel sterkte morgen Joelle! Kan me voorstellen dat dat heel moeilijk wordt, maar misschien ook voor jezelf een fijn idee dat hij toch een soort van bij je thuis is, waar hij hoort, en kun je hierdoor beginnen met het verlies een plekje te geven
sorry voor mijn late reactie, we waren op vakantie, heel veel sterkte met het verlies van je geliefde maatje.
Marron R.I.P Ayay (AYAY Cuidado v't Chielewout ) (F) La Paz (Cuidado Roses Of Faskally's Fauve) (F) Suez ( Roses Suez por M Of Faskally's Fauve) (F) Topaz ( Call me Revelry Of Faskally's Fauve ) (F) Brazz ( Play Mor Viva la Vida ) (F) Riv ( Play Mor U gotta B Quick) (M)
Och Joélle toch. Wat verschrikkelijk.
Eens komt de dag dat je glimlachend en berustend aan Yoran terug kunt denken, maar voorlopig is er alleen maar die vreselijke pijn van het gemis.
Sterkte!!!!
Afscheid nemen van je grote vriend is het moeilijkste wat er is ondanks dat je weet dat je de juiste beslissing hebt genomen... je wilt hem voor altijd bij je houden. Ik begrijp dat je hem weer thuis hebt...dat is fijn en dat voelt goed want hij hoort bij jou. Het zal lang duren voordat je je verdriet een plaatsje kan geven, neem er de tijd voor. Ik weet hoevoel het pijn het doet, ik mis Youri, mijn lieve oude mannetje, nog elke dag.
Heel veel sterkte en ook voor jou dit mooie gedicht:
Those we loved, don't go away,
they walk beside us, every day.
Unseen, unheard, but always near.
Still loved, still missed, still very dear.
Warme groetjes van Alice.
Yoran, een goede reis en geef Youri een dikke knuffel van zijn vrouwtje.
Alice van Ginkel schreef:Afscheid nemen van je grote vriend is het moeilijkste wat er is ondanks dat je weet dat je de juiste beslissing hebt genomen... je wilt hem voor altijd bij je houden. Ik begrijp dat je hem weer thuis hebt...dat is fijn en dat voelt goed want hij hoort bij jou. Het zal lang duren voordat je je verdriet een plaatsje kan geven, neem er de tijd voor. Ik weet hoevoel het pijn het doet, ik mis Youri, mijn lieve oude mannetje, nog elke dag.
Heel veel sterkte en ook voor jou dit mooie gedicht:
Those we loved, don't go away,
they walk beside us, every day.
Unseen, unheard, but always near.
Still loved, still missed, still very dear.
Warme groetjes van Alice.
Yoran, een goede reis en geef Youri een dikke knuffel van zijn vrouwtje.
Youri en Yoran zullen zeker dikke maatjes worden hier boven daar ben ik zeker van
Yoran 24/10/1999~26/07/2011
Bruce 04/04/2002
Denzell 14/04/2004
Figaro 31/03/2006
Tyson (Precious For Eternity Vast Pretender 15/07/2009
Djedda (Smallville's Empress Just Say Yes) 24/04/2010
Haylee (Smallville's Empress Love Affair) 14/05/2011
Dawn (Of Emperor's Pride Legacy) 04/09/2012
Dusty (Black Sea Sykstus) 13/03/2013
Ocean (Flanders Pride Ocean Diva) 19/01/2015