Ontwormen
-
jeltje
- Hele grote hondenneus

Moet zeggen dat het wel heel logisch klinkt, waarom zou je het gebruiken als het toch niet preventief werkt! Ik denk dat ik het nog 1x doe, Zyva is nu 11 maanden en volgens mij hebben we sinds ze een maand of 4, 5 is niet meer ontwormd! (ben een beetje laks aangelegd helaas
). Ik heb nog voor 1x liggen en daarna ga ik het alleen nog maar doen als het echt nodig is. Bedankt maar weer voor jullie reacties!
-
phos4
-
Jelmer-vr
Ach ja de meningen verschillen..
Ik doe het idd zoals het mij is meegegeven door verschillende DA's.
En ik zie het opzich niet echt als gif.
Kijk hoeveel rotzooi de mens zelf binnenkrijgt
En we hebben Fido toch verzekerd, dus qua kosten hoef ik het al helemaal niet te laten. Want het kost me maar een paar euro ofzo z'n pil
Ik doe het idd zoals het mij is meegegeven door verschillende DA's.
En ik zie het opzich niet echt als gif.
Kijk hoeveel rotzooi de mens zelf binnenkrijgt
En we hebben Fido toch verzekerd, dus qua kosten hoef ik het al helemaal niet te laten. Want het kost me maar een paar euro ofzo z'n pil
-
margreet
- Grote hondenneus

Ik hoop niet dat jullie altijd zo volgzaam zijn en alles doen wat de d.a. zegt,zelf denken kost niets hoor.
Ik laat het ook niet voor de kosten maar omdat ik zo min mogelijk in mijn honden wil stoppen wat niet nodig is.
Ik laat het ook niet voor de kosten maar omdat ik zo min mogelijk in mijn honden wil stoppen wat niet nodig is.

Geef nooit uitleg. Je vrienden begrijpen je wel en je vijanden geloven je toch niet
-
roef
- Speurneus

idd en wat de kosten betreft...ontlastingsonderzoek is een stuk duurder dan een wormen pil,daar gaat het niet om.margreet schreef:Ik hoop niet dat jullie altijd zo volgzaam zijn en alles doen wat de d.a. zegt,zelf denken kost niets hoor.
maar een da is niet heilig hoor,en zijn kachel moet ook roken
als je er echt in zou verdiepen dan kan je niet anders als de zelfde conclusie trekken..ontwormen zonder dat er wormen zijn is kolder en nog slecht voor de hond ook. heeft de hond wormen dan ontwormen natuurlijk!