ik heb voor james een jachtlijn en voor roef een politieriem van leer(bij zooplus)
voor roef hebben we ook een flex die mijn man en zoon gebruiken,en hoezo hard trekken?? hier hebben wij die ervaring gelukkig niet en een roef naast volstaat om roef bij je te roepen. dus ook hier tevreden flex gebruikers.(moet er wel bij vertellen dat wij eigenlijk alleen in het park of buitengebied lopen met de jongens en niet in de bebouwde kom)
Welke lijn gebruiken jullie?
-
Annie
- Snuffelneus

-
Zeros&Mac
Vandaag is mijn pakketje van Zooplus bezorgd, dus hebben vanmiddag gelijk uitgelaten met de kortere lijn. Natuurlijk moest Mac even wennen aan het verschil in lengte
Normaal had hij natuurlijk 8 meter dus kon ie een sprintje trekken over het veld en een lekker plekje uit zoeken om te plassen, dus toen ie dat nu wilde doen en het niet lukte keek ie ff raar op
.
Gaan hem nu gewoon hiermee uitlaten, en veel oefenen met het naast lopen, en dan moet het goed gaan komen denk ik .
@ Beerbalou De Flexlijn was bij Mac gewoon geen doen, omdat hij zo onrustig is. En als ie dan lekker aan het snuffelen was en op 8 mtr afstand was, en er dan ergens een hond aan kwam lopen, dan werd hij erg druk en was hij moeilijk 'binnen te halen' of zeg maar gerust niet binnen te halen
Dus dan was het erg lastig om te corrigeren en denk dat dat dus met de kortere lijn beter zal gaan. Bij Zeros gaat het wel weer prima met de flex, die snuffelt lekker rond, en als ik hem roep komt ie keurig naast lopen etc. Nu maar hopen dat Mac dat ook ooit zal leren 
Gaan hem nu gewoon hiermee uitlaten, en veel oefenen met het naast lopen, en dan moet het goed gaan komen denk ik .
@ Beerbalou De Flexlijn was bij Mac gewoon geen doen, omdat hij zo onrustig is. En als ie dan lekker aan het snuffelen was en op 8 mtr afstand was, en er dan ergens een hond aan kwam lopen, dan werd hij erg druk en was hij moeilijk 'binnen te halen' of zeg maar gerust niet binnen te halen