Ik twijfel niet meer...

Vertel hier wat je hebt meegemaakt met je Labrador.
Pandora
Speurneus
Speurneus

Ik twijfel niet meer...

Ongelezen bericht door Pandora »

Bij ons worden de plantsoenen onderhouden door gedetineerden uit de plaatselijke penitentiaire inrichting voor kortgestraften. Werkprojecten in de laatste fase van hun straf. Op zich natuurlijk een goed project maar er lopen vaak rare sjappen bij.
Als er weer eens zo'n groepje aan het werk is bij ons in de straat/park kan ik Pandora en Ramses beter binnen halen want die houden niet van rare kerels die veel belangstelling tonen voor de auto's van de buren (onze buren houden van mooie, dure, snelle auto's :) ) Eigenlijk vindt Ramses dat al die auto's van hem zijn, okee, iedereen mag nog net in zijn eigen auto stappen maar hij houdt ze goed in de gaten :D

Gisteren was er een beetje zon in de tuin en Pandora & Ramses lagen lekker in het zonnetje te genieten. Ik was even in de keuken bezig.
Opeens hoor ik Pandora enorm tekeer gaan in de tuin :shock: dus ik ga kijken want ze slaan wel aan als er iemand passeert maar dit klonk echt serieus! :confused:
Staat er zo'n mafkees voor het hek Pandora aan te staren en ondertussen naar haar te 'grommen' en te 'blaffen'! :shock: :? :confused:
Pandora stond met al haar rugharen en haar staart recht omhoog helemaal uit haar stekker te gaan. Ook niet angstig ofzo maar echt dreigend en agressief! En terwijl ik aankom vliegt ze recht op die vent af maar knalt tegen het hek (ben ik even blij dat het hek er nog tussen zat :eusashhh: )
Ramses stond intussen een stukje verderop wat onzeker te kijken, wist niet goed wat hij met de situatie aan moest en was blij dat ik kwam helpen.
Ik stuur ze dus allebei naar binnen en vraag die vent of hij wel goed bij zijn hoofd is :evil: (hij zag eruit of hij de nodige hersencellen had vernietigd met drank en drugs dus het zal wel niet :roll: ) en hij zegt: "Ja, ik kan ook grommen en blaffen hoor!" :dom:
Zou hij ook met zijn poot omhoog piesen? :effe_denken:

Tot nu toe twijfelde ik altijd of ze 'in geval van nood' ook echt zouden bijten maar dat antwoord heb ik gekregen: Ramses waarschijnlijk niet maar Pandora zeer zeker wel!
Inbrekers wees gewaarschuwd: Hier woont een echte terror teef! :twisted:
Groetjes van Brigitte & Zoo
Afbeelding
Bedankt Marjolein, hij is top!
esmoezie
Speurneus
Speurneus

Ongelezen bericht door esmoezie »

:klasse: heel goed Pandora, die flauwekul moet je ook niet pikken van zo'n mafkees :twisted:
groetjes Juliette

:zwartkopje: Keo 26-03-2009
:blondkopje: Harvey 30-07-2015
laika
Speurneus
Speurneus

Ongelezen bericht door laika »

toppie moet hij maar niet zo raar doen en jij weet dat je goed beveiligd bent 8)
:zwartkopje: Zosja 31-03-2003...........02-02-2016
:zwartkopje: Quinty 7-06-2005
:blondkopje: Shanna 8-11-2008
francis v
Middelgrote hondenneus
Middelgrote hondenneus

Ongelezen bericht door francis v »

Heel goed Pandora!! :twisted: kill & attack :wink:
Labradorliefde was een groot geluk in mijn leven
riwka
Hele grote hondenneus
Hele grote hondenneus

Ongelezen bericht door riwka »

Ik wist het dat ze dat in haar had!!
Don't always keep your dog on a leash if you want him to be attached to you
A.Willametz
Laboriginals
Speurneus
Speurneus
Contacteer:

Re: Ik twijfel niet meer...

Ongelezen bericht door Laboriginals »

Pandora schreef: Zou hij ook met zijn poot omhoog piesen? :effe_denken:
:lol: :lol: :lol:
wobbetje

Ongelezen bericht door wobbetje »

groot gelijk Pandora..... laat je niet doen....moet ie maar niet zo idioot doen..... :evil:
EricaM
Speurneus
Speurneus

Ongelezen bericht door EricaM »

Die mafkees zal het in ieder geval niet wagen om bij jou in te breken! Wees maar blij met zo'n knappe Terror teef :lol:
Groetjes Erica, en een knuffel van Bram
speurneus carola
Speurneus
Speurneus

Ongelezen bericht door speurneus carola »

haha,

ja dat zeg je nou wel, maar niet gek kijken als ramses toch ff lef gaat krijgen door pandora der aanval op zo'n moment.

als hier dat moment aanbreekt gaat zelfs de chihuahua erin, nou weet ik wel tis een droppie van 2,5 kilo maar dan merk je pas echt goed dat ze denkt dat ze een duitse herder is 8)
al me kinders uitgevlogen
Pandora
Speurneus
Speurneus

Ongelezen bericht door Pandora »

Dat zou zeer zeker kunnen, Carola!
Maar ik hoop toch echt dat er nooit een moment aanbreekt dat ze zich genoodzaakt zien om iemand aan te vallen 8) Ik hoop dat 'de grote jongens blaf' van Ramses en het gestekker van Pandora, samen met het vrij indrukwekkende gegrom, de ongenode gasten genoeg afschrikt om niet binnen te komen :)
Groetjes van Brigitte & Zoo
Afbeelding
Bedankt Marjolein, hij is top!
roef
Speurneus
Speurneus

Ongelezen bericht door roef »

zo! een dame met ballen :klasse: goed gedaan hoor pandora :)
ik ben met mijn mannen ook niet bang dat er hier iemand zomaar binnen komt,als ik zie hoe fanatiek(soort sluipgang en dreigend grommen en borstelen) de tuin bewaakt wordt als er mensen langs lopen( schutting van 30 meter lang).
stiekem vind ik het wel fijn,james blaft en gromt even als er vreemden voor de deur staan en roef "bewaakt me `s avonds laat op straat.

denk ook eigenlijk dat ramses zijn dame wel helpt als er str*nt aan de knikker is.
:blondkopje: Roef (Matcho) 18-04-2008
:blondkopje: James(Sallyjo`s sunbeam jamie)overleden
:blondkopje: Hidde(Charly van Foreburg) 12-01-2012
rimanime
Speurneus
Speurneus

Ongelezen bericht door rimanime »

Wat een ....... :mafkees:
Afbeelding

Dank je wel Monika voor deze prachtige banner......

:zwartkopje: Lola; Call me Rainbow v/h Hakkershof 28-8-2003-------R.I.P 20-07-2017
:blondkopje: Action; Chelbo v/h Hakkershof 9-6-2002---- R.I.P 30-10-2012
:bruinkopje: Cooper; Rembrandt 18-6-2008

Een dag niet gezwommen is een dag niet geleefd
( al denkt Cooper daar anders over)
Basto!

Ongelezen bericht door Basto! »

top zeg! Das een fijn gevoel! :D
BeerBalou

Ongelezen bericht door BeerBalou »

Heel.super!
Ik heb er ook lang aan getwijfeld, maar indd is balou ook twee keer terug gekomen en.ging zwaar in de verdediging naast me lopen in t donker terwijl mij niks opviel. Ook heeft hij me een keer uit bed geblaft toen er.midden in de nacht een auto in de fik stond voor mijn woonkamer.
Toen er een man met een bivakmuts voor mijn raam stond deed.hij niks,maar dat kwam.omdat hij sliep en de creep alleen.keek.
Geloof me, we zijn echt veilig met onze labjes is huis!
M_n_q_e
Hele grote hondenneus
Hele grote hondenneus

Ongelezen bericht door M_n_q_e »

Toch wel een prettig idee.

Miep zou waarschijnlijk niets doen maar haar blaf, jemig, ontzettend laag en diep. Die zal wel wat afschrikken.
Hier is Trix de killerbitch 8)
:zwartpootje: Trix (bij ons gekomen uit het asiel op 4-03-2011, geboortedatum onbekend maar geprikt op) 4-03-2006
:bruinpootje: Miep (Dior) 19-07-2010
Plaats reactie