Ben ik nu overbezorgd?

Vragen over de gezondheid van je Labrador? Plaats ze hier.
renate
Speurneus
Speurneus

Ben ik nu overbezorgd?

Ongelezen bericht door renate »

Sinds vanmorgen is basco zichzelf niet.
Hij is rustig en sloom maar met uitlaten is er niet veel van te zien.
Hij
Valt steeds in slaap maar word dan wakker, om de een of andere reden kan hij niet slapen. Hij heeft zijn eten van vanmorgen overgegeven en zijn ontlasting was geel/wit en heel slijmerig ( hij had haas op en heeft daar normaal nooit last van ).
Ik ben met hem bij de da geweest omdat ik me zorgen maakte maar die kon niks raars vinden/voelen.

Ben ik nu overbezorgd na het overlIjden van Ghost of zal er toch iets zijn?

Edit: Hij heeft niks geks gedaan vandaag. Alleen zijn korte wandeling van 15minuten vanmorgen en ritje da.
renate
Speurneus
Speurneus

klein filmpje van Basco.
Op een gegeven moment zit hij en valt zelfs dan steeds in slaap maar om de 1 of andere reden word hij steeds wakker :(

Afbeelding
Jutta
Speurneus
Speurneus

Ongelezen bericht door Jutta »

oh, ik zie nu pas het filmpje. Heeft hij altijd zulke rode ogen ???
Ik zou echt niet weten wat het is. Een de DA kon echt niets vaststellen ?
Afbeelding

bedankt Sharon !
renate
Speurneus
Speurneus

Dat rode is het derde ooglid wat opgestrokken is.
Dit heeft weleens als hij net wakker is maar nog nooit zoals nu.

De da kon inderdaad niks vaststellen maar zoals op het filmpje is hij nu al sinds vanmorgen. Toen net viel hij zelfs staand op die manier en slaap en schrok omdat ik hem aantikte want hij viel bijna om.
Kay
Speurneus
Speurneus
Contacteer:

Ongelezen bericht door Kay »

Jeetje Renate.. Ik schrik ervan!
Zo te zien is Basco ontzettend moe maar kan hij zijn rust niet pakken om te gaan slapen
Misschien heeft het overlijden van Ghost er mee te maken? (weet niet of honden dat gevoel hebben?)

Het zou mij niet lekker zitten, maar ik heb helaas geen tips voor je
Sterkte en geef hem maar een dikke knuffel van ons
De reden waarom honden zoveel vrienden hebben, is omdat ze hun staart bewegen in plaats van hun tong!

:blondkopje: Kay 22-10-2006
:blondkopje: Daan 16-1-2010
:blondkopje: Sjors 10-2-2015
Jutta
Speurneus
Speurneus

Ongelezen bericht door Jutta »

Zou er iets dwars kunnen zitten (van z'n eten of zo) en dat hij er niet genoeg lucht krijgt ??? Ja ik gok maar wat. Maar misschien zou die dan wat meer hijgen. Ik wou dat ik een oplossing voor je had. Kan hij wel zijn rust vinden als je dicht bij hem ligt of zit ??
Afbeelding

bedankt Sharon !
mullermariska
Speurneus
Speurneus

Ongelezen bericht door mullermariska »

Jeetje!! Ik heb geen tips voor je maar het lijkt idd wel of hij mega moe is maar de rust niet kan vinden. Helpt het niet als je bij hem gaat liggen ofzo? Of als je zelf rustig gaat liggen. Heeft de DA dit filmpje ook gezien?
Groetjes Mariska en een lebber van Izzie en Shiva

:zwartkopje: Lola ( Kink's Lola van de witte hoeve's hof ) 7-3-1998 - 14-7-2008
:blondkopje: Izzie ( Mayberry's Dream Curious Isabel) 4-2-2009
Bull terriër : Shiva 3-8-2010
renate
Speurneus
Speurneus

Het overlijden van ghost heeft er denk ik niet mee te maken. Hij heeft dit echt sinds vanmorgen en kan inderdaad zijn rust niet vinden om te slapen maar hij is echt kapot en wil slapen :(

Iets vast zitten van zijn eten is het niet. Hij heeft al zijn eten eruit gegooid vanmorgen en is ervoor en erna hetzelfde gebleven.

Ik heb de da weer gebeld maar ze zeiden al, je mag wel nog een keer langskomen maar dan kunnen we weer niks doen omdat we vanmorgen ook niks konden vinden.
Ik temprature hem straks nog een keer maar vind het echt eng om hem zo te zien :(
Aldinne
Middelgrote hondenneus
Middelgrote hondenneus

Ongelezen bericht door Aldinne »

Dat ziet er niet normaal uit! :( Ik zou er ook niet gerust onder zijn, en desnoods voor een second opinoin naar een andere da gaan.. Beterschap met je mannetje.. :groteknuffel:
Groetjes Marloes, lebbers van Kai, Zepp, Jula & Pleun :bruinpootje: :zwartpootje: :bruinpootje: :zwartpootje:
Afbeelding
renate
Speurneus
Speurneus

mullermariska schreef:Jeetje!! Ik heb geen tips voor je maar het lijkt idd wel of hij mega moe is maar de rust niet kan vinden. Helpt het niet als je bij hem gaat liggen ofzo? Of als je zelf rustig gaat liggen. Heeft de DA dit filmpje ook gezien?
Ik ben naast hem gaan liggen en heb zachtjes tegen hem gepraat en hem geaaid. Toen viel hij ook weer in slaap maar kon zijn rust niet vinden en werd weer steeds wakker. Hij is inderdaad ontzettend moe maar heeft niks gedaan. Ik had de da wel een filmpje laten zien maar hij kon lichamelijk niks vinden.

Pfff vind het wel heel eng :(
Lupos
Speurneus
Speurneus
Contacteer:

Ongelezen bericht door Lupos »

Wat is zijn temperatuur? Dit ziet eruit als een vergiftiging vind ik!
Ook die slappe oogleden, en de slome reactie... er klopt echt iets niet als ik het filmpje zo zie! Ik schrok er echt van! Was hij ook zo bij de DA?
Is er bloed getrokken? En wat is de uitslag daarvan?
Afbeelding

http://www.labradorforum.nl/hij-wil-dat.php" onclick="window.open(this.href);return false;

Cial (Excalibur Cial V.t. Jagersgilde) 22-03-2012
Lunatic
Speurneus
Speurneus

Ongelezen bericht door Lunatic »

Sneu hoor :(
Misschien heeft hij last van z'n oog en is hij wat misselijk?

Luna heeft dit ook af en toe, als ze zich niet lekker voelt, misselijk of diaree, gelukkig heeft ze nou zelf door dat de bench dan toch wel erg fijn is, kruipt daar dan in en geeft zich dan wel over aan de vermoeidheid.

Sterkte en een knuffel voor je mannetje :groteknuffel:
Groetjes Lin en een :bruinpootje: van Max en een :zwartpootje: van Luna, Doran en Zinzi
Terra5
Speurneus
Speurneus

Ongelezen bericht door Terra5 »

Hij ziet er inderdaad vooral uitgeput uit en alsof hij vecht tegen het slapen ofzo.. Ik ken dit beeld zelf alleen van wanneer een hond onder narcose wordt gebracht en vecht tegen de narcose of juist met bijkomen uit een narcose.. Ziet er wel sneu uit :-(
Heeft hij gisteren wel gewoon normaal geslapen? Was hij bij de DA ook zo uitgeput of was hij daar wat wakkerder?
Wat gebeurt er als je zelf bijvoorbeeld echt een boek gaat lezen of even tv kijken? Misschien dat hij merkt dat je je zorgen maakt en veel met hem bezig bent en dat hij daardoor vecht tegen het slapen? Ik probeer maar wat mee te denken :oops:

Ik zou zelf even kijken of hij wil slapen als je zelf echt even met iets anders bezig bent en anders toch naar een (andere) DA, want goed lijkt me dit dan niet..

Sterkte in ieder geval!
Tamara, :zwartpootje: Danouk en :blondpootje: Sanna
In loving memory :zwartpootje: Terra

Afbeelding
:zwartkopje: Terra (Terra Broekzicht) - 8 februari 2001 (overleden 6 januari 2014)
:zwartkopje: Danouk (Idanouk of Lucifers Delight) - 28 maart 2009
:blondkopje: Sanna (Drisana von der Haler Heide) - 10 februari 2014
doggie
Hele grote hondenneus
Hele grote hondenneus

Ongelezen bericht door doggie »

Ik vind hem er ook erg ziek uitzien. Als je zelf griep bv hebt, kun je dat toch ook wel eens hebben: wel willen slapen, maar steeds weer wakker schrikken, en je beroerd voelen. Zo ziet Basco er ook uit vind ik.
Ook zijn ogen staan niet goed. Leentje heeft ook altijd zulke rode ogen als ze zich niet lekker voelt ergens door.
Het lijkt mij duidelijk dat Basco zich ontzettend slecht voelt, maar waardoor? Zolang hij nog goed drinkt, zou ik het zelf nog een dagje aankijken, en anders maar weer naar de dierenarts.
Sterkte, kan me voorstellen dat je je nu extra zorgen maakt, zo vlak na het overlijden van Ghost.
Boukje
Hele grote hondenneus
Hele grote hondenneus

Ongelezen bericht door Boukje »

Jee, ik vind het er best naar uitzien. :(
Ik heb geen idee wat het zou kunnen zijn, maar snap dat je er niet gerust op bent.
Sterkte voor jou en Basco.
Plaats reactie