We zijn net terug van vakantie en ik lees nu pas de berichten in dit topic.
Wat een verdrietig nieuws Renate!! Ik wil je heel veel sterkte wensen met het verlies van Ghost.
Rust zacht lieve jongen.
Ghost en Basco naar de da geweest vandaag
-
mawo
- Middelgrote hondenneus

Heel veel sterkte met het verlies van Ghost. Houd vooral in gedachten dat jullie alles voor hem hebben gedaan wat mogelijk is en dat hij geen pijn meer heeft.
poot van Mylan en groetjes van Marian
Mylan (Precious Mylan of Naiadsmanor)22-12-2003 - (overleden 26-06-2015)
Yosta *15-01-1995 -(overleden 04-07-2003)
-
luckylabrador
- Hele grote hondenneus

Heel veel medeleven van ons het is niet niks om je maatje te moeten laten gaan maar je hebt juist gehandeld vele groetjes van ons en ook van ons engeltje Chester 
:zwartpootje:Finn 29-11-2014
:blondpootje:Floyd 6-05-2011
:zwartpootje:Bolton 23-3-2006 (overleden 16-9-2013)
:bruinpootje:Chester 22-12-2002 (overleden 3-3-2011)
:blondpootje:Floyd 6-05-2011
:zwartpootje:Bolton 23-3-2006 (overleden 16-9-2013)
:bruinpootje:Chester 22-12-2002 (overleden 3-3-2011)
-
kiaora
Lees nu pas van het overlijden van Ghost,nadat ik je andere topic over basco had gelezen.
Ik wil jullie toch nog even heel veel sterkte toe wensen met het verlies van Ghost een plaatsje te geven.
Neem daar de tijd voor want als ik het zo lees,hebben jullie heel wat mee gemaakt met Ghost en zijn jullie vanuit een ver punt gekomen met hem,vol liefde,aandacht en geduld en dat heeft tijd nodig om te verwerken...
Ik wil jullie toch nog even heel veel sterkte toe wensen met het verlies van Ghost een plaatsje te geven.
Neem daar de tijd voor want als ik het zo lees,hebben jullie heel wat mee gemaakt met Ghost en zijn jullie vanuit een ver punt gekomen met hem,vol liefde,aandacht en geduld en dat heeft tijd nodig om te verwerken...
-
renate
- Speurneus

Bedankt allemaal 
Met het verwerken van ghost zijn overlijden gaan we nu best goed om.
Het is nog steeds raar en we missen hem nog steeds maar we kunnen terug denken aan hem met een lach, over hem praten zonder huilen, foto's bekijken met een lach.
Het was een geweldige hond en hij blijft altijd in ons hart. Vergeten zullen we hem nooit.
Met het verwerken van ghost zijn overlijden gaan we nu best goed om.
Het is nog steeds raar en we missen hem nog steeds maar we kunnen terug denken aan hem met een lach, over hem praten zonder huilen, foto's bekijken met een lach.
Het was een geweldige hond en hij blijft altijd in ons hart. Vergeten zullen we hem nooit.