jij komt alleen maar voor de soep en de broodjesmarron schreef:Ik kom ook, heb er echt veel zin in dit jaar![]()
![]()
Bennekom
-
Netty
- Hele grote hondenneus

- Contacteer:
-
marron
- Speurneus

- Contacteer:
klopt helemaal, lekkere dik belegde broodjesNetty schreef:jij komt alleen maar voor de soep en de broodjesmarron schreef:Ik kom ook, heb er echt veel zin in dit jaar![]()
![]()
![]()
-
Lunatic
- Speurneus

Dank jeNetty schreef:Ik print de bevestigingen altijd uit. In het boekje wat je bij de ingang krijgt, daar staat in welke ring je hond is ingeschreven en het nummer. Bij de ring kan je je nummer dan ophalen.Lunatic schreef:Hier ookjolien schreef:De bevestiging van inschrijving is hier gisteren per mail binnen gekomen!![]()
Moet je daar nog iets van uitprinten ofzo? Ik ben een echte noob wat shows bwtreft
Groetjes Lin en een
van Max en een
van Luna, Doran en Zinzi
-
Pandora
- Speurneus

-
Naomie
- Hele grote hondenneus

- Contacteer:
-
Pandora
- Speurneus

Welke? Toch wel Jack the Ripper ??? Of alleen T&T?Naomie schreef:Je bent welkom! het wordt druk in de tent.... we nemen er dus nu maar 2 mee..Pandora schreef:Ik moest werken... maar ineens lijkt het erop dat ik de 27ste toch vrij ben![]()
Alle tijd om Bram en Benco aan te moedigen en een beetje te buurten bij familie...om over shoppen nog maar niet te spreken
Groetjes van Brigitte & Zoo

Bedankt Marjolein, hij is top!

-
Saskia
- Hele grote hondenneus

- Contacteer:
GezelligPandora schreef:Ik moest werken... maar ineens lijkt het erop dat ik de 27ste toch vrij ben![]()
Alle tijd om Bram en Benco aan te moedigen en een beetje te buurten bij familie...om over shoppen nog maar niet te spreken
Ik zou de muziek willen kennen waarvoor de staart van mijn hond de maat slaat!
-
Naomie
- Hele grote hondenneus

- Contacteer:
duh.. tenten!Pandora schreef:Welke? Toch wel Jack the Ripper ??? Of alleen T&T?Naomie schreef:Je bent welkom! het wordt druk in de tent.... we nemen er dus nu maar 2 mee..Pandora schreef:Ik moest werken... maar ineens lijkt het erop dat ik de 27ste toch vrij ben![]()
Bij mooi weer gaat Jack Sparrow/Jack-ass/ Jack the Ripper naar O&O

-
Pandora
- Speurneus

Ik dacht dat Jack ... op promotietour ging? Maar nu je het zegt had ik al gehoord van O&O dat ze misschien bezoek kregenNaomie schreef:duh.. tenten!Pandora schreef:Welke? Toch wel Jack the Ripper ??? Of alleen T&T?Naomie schreef: Je bent welkom! het wordt druk in de tent.... we nemen er dus nu maar 2 mee..![]()
Bij mooi weer gaat Jack Sparrow/Jack-ass/ Jack the Ripper naar O&O
Kan ik jullie nog op enige manier ondersteunen... dan laat je het maar even weten
Groetjes van Brigitte & Zoo

-
EricaM
- Speurneus

-
Mirjam76
-
Daniëlle Darwinkel
- Snuffelneus