Bennekom

Plaats hier alles over hondenshows.
Annamaria
Grote hondenneus
Grote hondenneus
Contacteer:

Ongelezen bericht door Annamaria »

Julia R schreef:Ben al moe als ik er aan denk
Maar vrouwtje heeft mij aangemeld in de Open klasse

Afbeelding
Afbeelding
Zo'n knapperd moet toch wel een U-tje krijgen.
:zwartkopje: Pippi ♀ (Doiridh of Molly's Mountain) 2-7-2007 (2-3-2017 overleden)
:zwartkopje: Zelda ♀ (Fairywood's Top of the Rock) 28-1-2009
:zwartkopje: Yoshi ♀ (Black Yoshi van Labradorestad) 26-2-2012
:blondkopje: Mika ♀(Fair-Court Whispering Star,oppashond is van zus) 3-3-2013
:blondkopje: Rosalina ♀(Yoshi's Rosalina v. Labradorestad) 5-9-2016
chrissy
Hele grote hondenneus
Hele grote hondenneus

Ongelezen bericht door chrissy »

Afbeelding
[img]http://i78.photobucket.com/albums/j120/achter/DSC00222640x480.jpg[D/img]
Dat is mooi kan ik je eindelijk in het echt bewonderen :)
Julia R

Ongelezen bericht door Julia R »

Annamaria schreef:

Afbeelding
Afbeelding
Zo'n knapperd moet toch wel een U-tje krijgen.
Eens kijken wat de smaak van de keurmeester is, voor mij is Sjors een Kampioen wat er ook gebeurt :D
Julia R

Ongelezen bericht door Julia R »

chrissy schreef:

Afbeelding
[img]http://i78.photobucket.com/albums/j120/achter/DSC00222640x480.jpg[D/img]
Dat is mooi kan ik je eindelijk in het echt bewonderen :)
Ah Chrissy, gezellig dat je langs komt :)
Jutta
Speurneus
Speurneus

Ongelezen bericht door Jutta »

Oh Sjors wat ben jij mooi.
Afbeelding

bedankt Sharon !
Debora
Speurneus
Speurneus
Contacteer:

Ongelezen bericht door Debora »

:lol: Ik heb in ieder geval al de grootste lol om Bella weer leuk voor te kunnen brengen. Ze wil niet meer staan. Mooie tanden had ze al niet meer....ach ja...bomen horen te wijken niet. 8)
Spontaan gaan ze in iets rollen en ze ziet er totaal niet uit. Maar ach....je bent 11 geworden, dan mag je doen wat je wil. We gaan lekker bejaardensoosen... en we zien wel waar het schip strandt. :D :oops:
jolien
Hele grote hondenneus
Hele grote hondenneus

Ongelezen bericht door jolien »

Debora schreef::lol: Ik heb in ieder geval al de grootste lol om Bella weer leuk voor te kunnen brengen. Ze wil niet meer staan. Mooie tanden had ze al niet meer....ach ja...bomen horen te wijken niet. 8)
Spontaan gaan ze in iets rollen en ze ziet er totaal niet uit. Maar ach....je bent 11 geworden, dan mag je doen wat je wil. We gaan lekker bejaardensoosen... en we zien wel waar het schip strandt. :D :oops:
Doe je mee met bella in de veteranenklasse? Zo ja, dan staan we namelijk bij elkaar in de ring aangezien ik meedoe met quincy!
Debora
Speurneus
Speurneus
Contacteer:

Ongelezen bericht door Debora »

jolien schreef:
Debora schreef::lol: Ik heb in ieder geval al de grootste lol om Bella weer leuk voor te kunnen brengen. Ze wil niet meer staan. Mooie tanden had ze al niet meer....ach ja...bomen horen te wijken niet. 8)
Doe je mee met bella in de veteranenklasse? Zo ja, dan staan we namelijk bij elkaar in de ring aangezien ik meedoe met quincy!
Gezellie...! :) Ik sta met Bella idd in de Veteranenklasse. :) Staan we gezellig saampjes in de ring met onze bejaardensoosjes. :D :verliefd1: Ze is zooooo geweldig, maar de laatste tijd ziet ze eruit alsof ze door de ratten beknaagd is en met het rare week van de aflopen weken blijft ze een traanoog houden. :? En staan??? Wat is dat....?!?!? :lol:
jolien
Hele grote hondenneus
Hele grote hondenneus

Debora schreef:
jolien schreef:
Gezellie...! :) Ik sta met Bella idd in de Veteranenklasse. :) Staan we gezellig saampjes in de ring met onze bejaardensoosjes. :D :verliefd1: Ze is zooooo geweldig, maar de laatste tijd ziet ze eruit alsof ze door de ratten beknaagd is en met het rare week van de aflopen weken blijft ze een traanoog houden. :? En staan??? Wat is dat....?!?!? :lol:
haha, komt vast goed hoor :wink: Quincy heeft inderdaad ook last van een traanoog de laatste tijd, probeer het wel steeds weg te werken met speciaal spul ervoor maar het zijn nogal hardnekkige plekken helaas.. :? Maar komt vast goed met onze meisjes, wordt inderdaad een gezellig bejaardensoosje.. :D
Laboriginals
Speurneus
Speurneus
Contacteer:

Ongelezen bericht door Laboriginals »

Vorig jaar zijn wij naar de kleine NLV-clubmatch in Nijmegen geweest en omdat ik geen honden een hele dag thuis wilde laten, dacht ik: ik doe eens gek en schrijf ze gewoon allemaal in, ook ouwe Tinkle van 12,5 met haar giga traanstrepen :) Kreeg ze nog een 1U ook :shock: Weliswaar was er maar 1 andere inschrijving in de veteranenklas, maar ze had in haar leven meer ZG's dan U's gelopen, dus ik verwachtte gewoon een ZG.
Zo die je maar... het balletje kan raar rollen, traanstrepen of niet :D

Hanneke
:blondpootje: Pippi (12-05-2008)
:zwartpootje: Dazzle (14-04-2010)
:zwartpootje: Rainbow (12-12-2014)
sbientje
Speurneus
Speurneus
Contacteer:

Ongelezen bericht door sbientje »

echt jammer dat het op zaterdag is, had het wel weer eens leuk gevonden. Ben zondag wel in Ahoy, zijn daar nog mensen van hier?
:bruinkopje: Pom (5-12-2012)
:zwartkopje: Karel (17-1-2015)
Marlotte
Hele grote hondenneus
Hele grote hondenneus
Contacteer:

Ongelezen bericht door Marlotte »

sbientje schreef:echt jammer dat het op zaterdag is, had het wel weer eens leuk gevonden. Ben zondag wel in Ahoy, zijn daar nog mensen van hier?
Ja :D Zondag ben ik ook met Susie in Ahoy :)
Afbeelding
jolien
Hele grote hondenneus
Hele grote hondenneus

Laboriginals schreef:Vorig jaar zijn wij naar de kleine NLV-clubmatch in Nijmegen geweest en omdat ik geen honden een hele dag thuis wilde laten, dacht ik: ik doe eens gek en schrijf ze gewoon allemaal in, ook ouwe Tinkle van 12,5 met haar giga traanstrepen :) Kreeg ze nog een 1U ook :shock: Weliswaar was er maar 1 andere inschrijving in de veteranenklas, maar ze had in haar leven meer ZG's dan U's gelopen, dus ik verwachtte gewoon een ZG.
Zo die je maar... het balletje kan raar rollen, traanstrepen of niet :D

Hanneke
Precies! :) Ik vind het ook altijd juist zo schattig, allemaal van die 'oudjes' bij elkaar in de ring.. :) En nou valt mijn Quincy met haar net 8 jaar oud nog wel mee, maar soms staan er ook echt hoog bejaarde dames die het toch nog heel goed doen, leuk om te zien!
Daniëlle Darwinkel
Snuffelneus
Snuffelneus

Ongelezen bericht door Daniëlle Darwinkel »

Marlotte schreef:
sbientje schreef:echt jammer dat het op zaterdag is, had het wel weer eens leuk gevonden. Ben zondag wel in Ahoy, zijn daar nog mensen van hier?
Ja :D Zondag ben ik ook met Susie in Ahoy :)
Ik ben met Joey in Ahoy.
jolien
Hele grote hondenneus
Hele grote hondenneus

Misschien een gekke vraag, maar wij nemen zaterdag voor het eerst toch maar een partytent mee omdat ze toch wel redelijk wat regen verwachten helaas... Nu zorgden we er eerst altijd voor dat we er ruim een half uur van tevoren waren, maar hoe zit dat als je dus nog een tent op moet zetten, of te wel hoe vroeg zijn jullie (degene met tent) er meestal? Ook ivm de plek op het veld? :)
Plaats reactie