Zo'n knapperd moet toch wel een U-tje krijgen.Julia R schreef:Ben al moe als ik er aan denk
Maar vrouwtje heeft mij aangemeld in de Open klasse
Bennekom
-
- Grote hondenneus
- Contacteer:

-
- Hele grote hondenneus
-
- Speurneus
- Contacteer:

Spontaan gaan ze in iets rollen en ze ziet er totaal niet uit. Maar ach....je bent 11 geworden, dan mag je doen wat je wil. We gaan lekker bejaardensoosen... en we zien wel waar het schip strandt.

-
- Hele grote hondenneus
Doe je mee met bella in de veteranenklasse? Zo ja, dan staan we namelijk bij elkaar in de ring aangezien ik meedoe met quincy!Debora schreef:Ik heb in ieder geval al de grootste lol om Bella weer leuk voor te kunnen brengen. Ze wil niet meer staan. Mooie tanden had ze al niet meer....ach ja...bomen horen te wijken niet.
![]()
Spontaan gaan ze in iets rollen en ze ziet er totaal niet uit. Maar ach....je bent 11 geworden, dan mag je doen wat je wil. We gaan lekker bejaardensoosen... en we zien wel waar het schip strandt.![]()
-
- Speurneus
- Contacteer:
Gezellie...!jolien schreef:Doe je mee met bella in de veteranenklasse? Zo ja, dan staan we namelijk bij elkaar in de ring aangezien ik meedoe met quincy!Debora schreef:Ik heb in ieder geval al de grootste lol om Bella weer leuk voor te kunnen brengen. Ze wil niet meer staan. Mooie tanden had ze al niet meer....ach ja...bomen horen te wijken niet.
![]()
Spontaan gaan ze in iets rollen en ze ziet er totaal niet uit. Maar ach....je bent 11 geworden, dan mag je doen wat je wil. We gaan lekker bejaardensoosen... en we zien wel waar het schip strandt.![]()

-
- Hele grote hondenneus
haha, komt vast goed hoorDebora schreef:Gezellie...!jolien schreef:Doe je mee met bella in de veteranenklasse? Zo ja, dan staan we namelijk bij elkaar in de ring aangezien ik meedoe met quincy!Debora schreef:Ik heb in ieder geval al de grootste lol om Bella weer leuk voor te kunnen brengen. Ze wil niet meer staan. Mooie tanden had ze al niet meer....ach ja...bomen horen te wijken niet.
![]()
Ik sta met Bella idd in de Veteranenklasse.
Staan we gezellig saampjes in de ring met onze bejaardensoosjes.
![]()
Ze is zooooo geweldig, maar de laatste tijd ziet ze eruit alsof ze door de ratten beknaagd is en met het rare week van de aflopen weken blijft ze een traanoog houden.
En staan??? Wat is dat....?!?!?

-
- Speurneus
- Contacteer:
Vorig jaar zijn wij naar de kleine NLV-clubmatch in Nijmegen geweest en omdat ik geen honden een hele dag thuis wilde laten, dacht ik: ik doe eens gek en schrijf ze gewoon allemaal in, ook ouwe Tinkle van 12,5 met haar giga traanstrepen
Kreeg ze nog een 1U ook
Weliswaar was er maar 1 andere inschrijving in de veteranenklas, maar ze had in haar leven meer ZG's dan U's gelopen, dus ik verwachtte gewoon een ZG.
Zo die je maar... het balletje kan raar rollen, traanstrepen of niet
Hanneke

Zo die je maar... het balletje kan raar rollen, traanstrepen of niet

Hanneke

-
- Speurneus
- Contacteer:
-
- Hele grote hondenneus
- Contacteer:
-
- Hele grote hondenneus
Precies!Laboriginals schreef:Vorig jaar zijn wij naar de kleine NLV-clubmatch in Nijmegen geweest en omdat ik geen honden een hele dag thuis wilde laten, dacht ik: ik doe eens gek en schrijf ze gewoon allemaal in, ook ouwe Tinkle van 12,5 met haar giga traanstrepenKreeg ze nog een 1U ook
Weliswaar was er maar 1 andere inschrijving in de veteranenklas, maar ze had in haar leven meer ZG's dan U's gelopen, dus ik verwachtte gewoon een ZG.
Zo die je maar... het balletje kan raar rollen, traanstrepen of niet![]()
Hanneke

-
- Snuffelneus
-
- Hele grote hondenneus
Misschien een gekke vraag, maar wij nemen zaterdag voor het eerst toch maar een partytent mee omdat ze toch wel redelijk wat regen verwachten helaas... Nu zorgden we er eerst altijd voor dat we er ruim een half uur van tevoren waren, maar hoe zit dat als je dus nog een tent op moet zetten, of te wel hoe vroeg zijn jullie (degene met tent) er meestal? Ook ivm de plek op het veld?