Ben ik nu overbezorgd?

Vragen over de gezondheid van je Labrador? Plaats ze hier.
M_n_q_e
Hele grote hondenneus
Hele grote hondenneus

Ongelezen bericht door M_n_q_e »

Nah wat een opluchting zeg!
:)
:zwartpootje: Trix (bij ons gekomen uit het asiel op 4-03-2011, geboortedatum onbekend maar geprikt op) 4-03-2006
:bruinpootje: Miep (Dior) 19-07-2010
Jutta
Speurneus
Speurneus

Ongelezen bericht door Jutta »

Geweldig. Ik heb een tijdje niet op het forum gezeten en nu toch maar gehoopt dat het goed gaat met Basco en gelukkig is het ook zo.
Misschien inderdaad iets vreemds gegeten. Jammer dat het zo moest lopen en dat je zo'n ervaring moest maken met je DA.
Geniet van jullie wandeling.
Dikke knuffel voor Basco
Afbeelding

bedankt Sharon !
Lunatic
Speurneus
Speurneus

Ongelezen bericht door Lunatic »

Wat een goed nieuws 8)
Groetjes Lin en een :bruinpootje: van Max en een :zwartpootje: van Luna, Doran en Zinzi
kiaora

Ongelezen bericht door kiaora »

wat super dat het zo goed gaat met Basco!
heel veel plezier morgen met het uit waaien.
wobbetje

Ongelezen bericht door wobbetje »

Megasuper dat Basco er terug bovenop is.
Zou het misschien ook een soort van allergische reactie geweest kunnen zijn ?
renate
Speurneus
Speurneus

Ongelezen bericht door renate »

Allergische reactie zal het niet geweest zijn.
Die heeft hij vaker gehad en dat uit bij basco in jeuk, ontstekingen en de laatste keer rode vlekken over zijn lijfje.
Ik heb meer het idee dat dat in slaap vallen wat hij deed geen inslaap vallen was maar dat hij steeds zijn bewust zijn verloor.

Het gaat gelukkig nog steeds super goed met basco.
Ik hoop dit in ieder geval nooit meer mee te maken :(
mullermariska
Speurneus
Speurneus

Ongelezen bericht door mullermariska »

Fijn om te horen dat hij opknapt!!
Groetjes Mariska en een lebber van Izzie en Shiva

:zwartkopje: Lola ( Kink's Lola van de witte hoeve's hof ) 7-3-1998 - 14-7-2008
:blondkopje: Izzie ( Mayberry's Dream Curious Isabel) 4-2-2009
Bull terriër : Shiva 3-8-2010
Guus

Ongelezen bericht door Guus »

wat een fantastisch nieuws, super..... :)
stanis40

Ongelezen bericht door stanis40 »

Hoi Renate, ff t hele verhaal gelezen. Jezus wat een gedoe, blij dat t goed gaat met Basco. Maar wil toch wel ff je DA relativeren, een hond kan niet praten dus niet aangeven wat hij voelt dus deze moet ook maar gokken wat t is, hij ziet bepaalde symptomen en daar probeert hij vanuit te gaan. Had hij via een lab bloedonderzoek laten doen dan was Basco al weer beter geweest eer hij de uitslagen binnen had. Vind eerlijk gezegd t beroep van DA toch veel en veel moeilijker dan dat van een gewone arts, want die proberen bij ons ook eerst vanalles voordat ze erachter komen wat er echt loos is....
renate
Speurneus
Speurneus

Ik snap jou wel wat de da betreft maar dit is niet de eerste keer dat er iets mis gaat. De vorige keer werd Ghost geopereerd aan een bultje, ik had toen al gevraagd om ab ivm infectie maar dat was niet nodig, steriele operatie en zoiets ontsteekt nooit. Gevolg: Ik zat 2 dagen later met een hond met een ontsteking en uitgescheurde hechtingen :mad:
Ghost was ziek en kon niks meer op het einde, wij wilde hem inslapen hij wilde doorgaan. Na lang zeuren en een filmpje maken van Ghost thuis, toen pas zag hij in dat het echt niet anders kon, wilde hij hem wel inslapen :mad:
Basco ernstig ziek, ik vraag om bloedonderzoek ivm gif, hij doet onderzoek daar en kon onder de microscoop niks zien en schoof het af op Horner wat het niet kon zijn omdat het aan beide ogen was en niet aan 1 en omdat eenmaal buiten zijn ogen normaal stonden maar wel afwezig en bij Horner hangt het ooglid constant. Dat de uitslag dan later binnen was maakt niks uit maar dan wisten we wel waar het om ging en nu niks. Bijna hond 2 dus kwijt geraakt.

De kat van de buren was ziek, hun naar deze da, hij noemde 1 of andere ziekte en zijn advies inslapen. hun naar een andere da gegaan bleek de kat gewoon een griep te hebben. Bijna een gezonde kat dus ingeslapen. En zo zijn er nog veel meer dingen.

Ik zit daar helaas gebonden als John niet thuis is omdat ik geen rijbewijs heb. Fouten kunnen gemaakt worden maar dit is wel van de zotte :evil:
stanis40

Ongelezen bericht door stanis40 »

Wow, sorry, snap je reactie helemaal. Djuu kl*te dat je geen andere kunt zoeken, want oke naar zo'n DA zou ik ook nooit meer gaan. Maar ben wel blij dat hoe raar t ook is dat met Basco nu alles goed gaat.

Vraag je je toch af wat ie gevreten heeft, bedoel die van mij zat vandaag uit een bakje azijn met kruidnagel tegen de wespen te drinken, zit een een half uur zijn tong proberen schoon te krijgen, een uur later weer t zelfde :):):)
renate
Speurneus
Speurneus

Je hoeft geen sorry te zeggen :wink:
Basco loopt op de stoep vaak aan de kant van de tuinen, het kan zijn dat iemand daar tegen onkruid heeft gesproeid ofzo en dat hij daar door is gelopen en dat van zijn poten heeft gelikt. Hij loopt niet door andere tuinen maar ik vermoed dat het zoiets is geweest. Maar zeker weten zullen we het nooit.
Hij loopt nu tussen ons in in het midden van de stoep voor de zekerheid.

Je moet inderdaad zo oppassen met honden, ze eten overal van en steken overal die grote neuzen in :)
Anjess

Ongelezen bericht door Anjess »

Wat fijn dat het weer goed gaat met Basco!!!!!Maar wat kl*** van de DA.Helaas zit je er aan gebonden anders was je waarschijnlijk zo weg daar.Je moet,als je problemen met je hond hebt,toch blindelings kunnen vertrouwen op je dierenarts!Ikzelf ben na ruim 12 jaar weg bij mijn DA.Er werden zoveel fouten gemaakt de laatste tijd,ik gunde dit mijn honden niet en ik gunde de DA mijn geld niet!Maar in jouw situatie is het wel heel vervelend.Maar het belangrijkste is nu dat Basco weer beter is.Een dikke :groteknuffel: voor hem!!
Plaats reactie