ik wist het wel..
-
- Speurneus
Gister avond had ik even een kort rondje met haar gelopen en toen dacht ik echt even "WOW", ze liep echt netjes en vlot mee.. Toen we terug waren had ze het alleen wel weer zwaar.. en helaas was het vannacht en vanmorgen weer een stuk minder met wandelen..
Nu is het vandaag ook erg benauwd, dus vind ik het moeilijk om qua kortademigheid een goed beeld te krijgen.. Ik ga zo weer een klein stukje met haar rond om te kijken hoe ze nu loopt.
Verder slaapt ze nu even heel diep en dat klinkt wel rustig. Ik heb nog nooit zo in de zomer uitgekeken naar een temperatuur beneden de 20 graden
Ik ben ook benieuwd hoe ze zich vanaf morgen voelt, dat is dan wel een goede graadmeter ook.. We wachten dus nog even af..
Nu is het vandaag ook erg benauwd, dus vind ik het moeilijk om qua kortademigheid een goed beeld te krijgen.. Ik ga zo weer een klein stukje met haar rond om te kijken hoe ze nu loopt.
Verder slaapt ze nu even heel diep en dat klinkt wel rustig. Ik heb nog nooit zo in de zomer uitgekeken naar een temperatuur beneden de 20 graden

Tamara,
Danouk en
Sanna
In loving memory
Terra

Terra (Terra Broekzicht) - 8 februari 2001 (overleden 6 januari 2014)
Danouk (Idanouk of Lucifers Delight) - 28 maart 2009
Sanna (Drisana von der Haler Heide) - 10 februari 2014

In loving memory

-
- Hele grote hondenneus
Staan haar oogjes wel weer wat beter Tamara?
Ik ben net even naar het centrum geweest met Sara, maar die liep inderdaad ook mega te hijgen, tis zo broeierig warm. Dus snap dat het moeilijk is daar nu wat van te zeggen.
De herfst komt eraan hoor
En maandag wordt het een paar dagen onder de 20 graden. Dat is wel lekker voor Terra. 
Ik ben net even naar het centrum geweest met Sara, maar die liep inderdaad ook mega te hijgen, tis zo broeierig warm. Dus snap dat het moeilijk is daar nu wat van te zeggen.
De herfst komt eraan hoor

-
- Speurneus
Als ik in haar oogjes kijk, als ik bijvoorbeeld lief tegen haar praat, dan zie ik op dit moment 2 dingen. Ik zie wel een blije reactie, maar wel een gedempte reactie zeg maar.. Ik zie dat ze het niet makkelijk heeft en dat is echt anders dan een paar dagen geleden. Dat moet dus wel gaan verbeteren.. Ze heeft het niet makkelijk, maar de temperatuur helpt nu absoluut niet mee.Boukje schreef:Staan haar oogjes wel weer wat beter Tamara?
De herfst komt eraan hoorEn maandag wordt het een paar dagen onder de 20 graden. Dat is wel lekker voor Terra.
Tamara,
Danouk en
Sanna
In loving memory
Terra

In loving memory

-
- Speurneus
-
- Hele grote hondenneus
Ik hoop dat ze snel weer een heldere en vrolijke blik in haar oogjes krijgt.Terra5 schreef:Als ik in haar oogjes kijk, als ik bijvoorbeeld lief tegen haar praat, dan zie ik op dit moment 2 dingen. Ik zie wel een blije reactie, maar wel een gedempte reactie zeg maar.. Ik zie dat ze het niet makkelijk heeft en dat is echt anders dan een paar dagen geleden. Dat moet dus wel gaan verbeteren.. Ze heeft het niet makkelijk, maar de temperatuur helpt nu absoluut niet mee.Boukje schreef:Staan haar oogjes wel weer wat beter Tamara?
De herfst komt eraan hoorEn maandag wordt het een paar dagen onder de 20 graden. Dat is wel lekker voor Terra.
Duimen draaien hier voor je kanjer. Ze heeft al zoveel overwonnen, dit gaat ook lukken.

-
- Erelid

groetjes gerritte

bedankt monika!
:zwartpootje:Sting 21-10-2000 overleden 15-02-2013
:blondpootje:Simba 30-11-2002
:zwartpootje:Murphy (Country Companions Murphy's Law) (nog even wachten totdat hij thuiskomt)

bedankt monika!
:zwartpootje:Murphy (Country Companions Murphy's Law) (nog even wachten totdat hij thuiskomt)
-
- Speurneus
Dat maakt het inderdaad dubbel zo lastig om het goed te beoordelenGerritte schreef:Van de tramadol kan ze ook wat suffig of moe zijn, ik weet niet hoeveel ze krijgt op een dag? Sting krijgt nu naast de prednison 3x daags tramadol
.

Hoeveel mg Tramadol krijgt Sting nu per dag?
Tamara,
Danouk en
Sanna
In loving memory
Terra

In loving memory

-
- Erelid

groetjes gerritte

bedankt monika!

bedankt monika!
-
- Speurneus
Ik laat haar vandaag en morgen ook gewoon maar lekker rusten, ik ga nu inderdaad geen oordeel vellen over of het verbetert.. even de tijd geven. Na het weekend kijken we rustig verder hoe ze zich voelt, qua pijn en benauwdheid..Gerritte schreef:Sting krijgt nu 100mg per tablet dus hij krijgt op een dag 300mg, en daarnaast de ene dag 2 tabletjes prednison en de andere dag 1 tabletje prednison.
Precies het nu heel moeilijk om te beoordelen ook omdat het zo ontzettend benauwd is.
Tamara,
Danouk en
Sanna
In loving memory
Terra

In loving memory

-
- Erelid
Terra5 schreef:Ik laat haar vandaag en morgen ook gewoon maar lekker rusten, ik ga nu inderdaad geen oordeel vellen over of het verbetert.. even de tijd geven. Na het weekend kijken we rustig verder hoe ze zich voelt, qua pijn en benauwdheid..Gerritte schreef:Sting krijgt nu 100mg per tablet dus hij krijgt op een dag 300mg, en daarnaast de ene dag 2 tabletjes prednison en de andere dag 1 tabletje prednison.
Precies het nu heel moeilijk om te beoordelen ook omdat het zo ontzettend benauwd is.

groetjes gerritte

bedankt monika!

bedankt monika!
Heee meissie,
Nu wat tijd na alle drukte om bij te lezen en niet alle vrije tijd aan Bo/steef te geven en ik zie nu pas dit topic.................
Een hele dikke knuffel meid.
En ik weet hoe jullie er mee omgaan, petje af!!
Hopelijk verbeterd het nu de temperaturen weer naar normalere waardes gaan...Een stuk beter om uit te houden voor de "oude" labjes
Nu wat tijd na alle drukte om bij te lezen en niet alle vrije tijd aan Bo/steef te geven en ik zie nu pas dit topic.................
Een hele dikke knuffel meid.
En ik weet hoe jullie er mee omgaan, petje af!!
Hopelijk verbeterd het nu de temperaturen weer naar normalere waardes gaan...Een stuk beter om uit te houden voor de "oude" labjes