vraag over:kraamhulp (voor een eerste nest)

Heb je vragen over het fokken? Wil je weten wanneer je wel en wanneer je zeker niet moet fokken met een Labrador?
Laboriginals
Speurneus
Speurneus
Contacteer:

Ongelezen bericht door Laboriginals »

Kyra schreef: Een bekende lijkt mij toch prettiger als iemand die je niet kent. Het kan soms toch echt UREN duren, dan is het wel leuk als er ergens nog een soort klik is.
Het kan inderdaad heel lang duren. Onze Hindi woont bij mijn schoonzus. Toen Hindi haar eerste nest kreeg (bij ons) en ´s middags vreselijk onrustig werd, is mijn schoonzus meteen gekomen met haar logeerspullen in een tasje. En die logeerspullen waren maar goed ook, want pas de volgende ochtend om half 8 werd de eerste pup geboren. Ik denk niet dat een vreemde zo lang blijft, laat staan dat hij / zij een paar uur gaat slapen op het logeerbed :D

Hanneke
Tika Trails
Hele grote hondenneus
Hele grote hondenneus
Contacteer:

Ongelezen bericht door Tika Trails »

saskia burghout schreef:heb het boek binnen,begin er gelijk aan
Het is echt een leuk boek, zonder al teveel prietpraat... ik weet niet meer hoe vaak ik hem gelezen heb, maar erg vaak.... :D
Het geeft een hele goede indruk, maar houdt in je achter hoofd, dat elke bevalling weer anders is en kan nooit zo zwart wit zijn als in de boekjes!
Tika Trails
Hele grote hondenneus
Hele grote hondenneus
Contacteer:

saskia burghout schreef:heb het boek binnen,begin er gelijk aan
Het is echt een leuk boek, zonder al teveel prietpraat... ik weet niet meer hoe vaak ik hem gelezen heb, maar erg vaak.... :D
Het geeft een hele goede indruk, maar houdt in je achter hoofd, dat elke bevalling weer anders is en kan nooit zo zwart wit zijn als in de boekjes!
Tika Trails
Hele grote hondenneus
Hele grote hondenneus
Contacteer:

Laboriginals schreef:
Kyra schreef: Een bekende lijkt mij toch prettiger als iemand die je niet kent. Het kan soms toch echt UREN duren, dan is het wel leuk als er ergens nog een soort klik is.
Het kan inderdaad heel lang duren. Onze Hindi woont bij mijn schoonzus. Toen Hindi haar eerste nest kreeg (bij ons) en ´s middags vreselijk onrustig werd, is mijn schoonzus meteen gekomen met haar logeerspullen in een tasje. En die logeerspullen waren maar goed ook, want pas de volgende ochtend om half 8 werd de eerste pup geboren. Ik denk niet dat een vreemde zo lang blijft, laat staan dat hij / zij een paar uur gaat slapen op het logeerbed :D

Hanneke
Haha.... ik zie het al voor me... met z'n alle starend naar de werpkist :D
Laboriginals
Speurneus
Speurneus
Contacteer:

Ongelezen bericht door Laboriginals »

Normaal gesproken had ik mijn schoonzus niet in zo´n vroeg stadium al laten komen hoor :) Als ze begint te persen, is het vroeg genoeg. Maar Hindi raakte ´s middags een beetje in paniek, laag over de grond alle kanten op schieten, trillen over haar hele lijf, verwilderde blik in haar ogen. Daarom heb ik toen Gerda gevraagd om al te komen. En dat hielp, Hindi werd meteen een stuk rustiger. Wij hebben echt niet zitten navelstaren hoor, we hebben tot ´s avonds laat lekker in de tuin gezeten met een heel klein glaasje wijn erbij, terwijl Hindi onder de stoel van haar vrouwtje ging liggen slapen :D En het voordeel als je ´s nachts met z´n tweeën bent, is dat je om beurten beneden op de bank kan gaan liggen en de ander lekker in d´r bedje. Dan krijg je tenminste nog wat fatsoenlijke slaap :D

Hanneke
margreet
Grote hondenneus
Grote hondenneus

Ongelezen bericht door margreet »

Als je er voor zorgt dat ik niet op vakantie ben dan kom ik je graag helpen.
Afbeelding
Geef nooit uitleg. Je vrienden begrijpen je wel en je vijanden geloven je toch niet
Deetje
Grote hondenneus
Grote hondenneus
Contacteer:

Ongelezen bericht door Deetje »

Ik heb je gemaild, Margreet ook, maar we hebben niets meer gehoord. Je was welkom geweest bij de bevalling.
Plaats reactie