Boedha zijn allereerste show (jeugdklasse) ging hartstikke goed, hij stond goed, gaf ook nog een mooie kwispel weg en liep niet de clown uit te hangen. Kortom, een hele goede eerste ervaring!
Zijn keurrapport: 12 maanden, goed van type. Mag wat zwaarder van bone en substantie. Toont zich prima, echt een hond die tijd nodig heeft. Zachte expressie. Goede vooraanzet. Voorsnuit kan wat voller. Strakke rug. Goede croupe. Goede achterhand. Harde vacht. Moet in gangen wat vaster worden.
En van de waardering, op basis van dit rapport, begrijp ik dan weer geen ene pepernoot, een G. Ik ben echt superblij met het rapport, en ook zeker wel blij met de G, maar snappen doe ik het niet.
Koda, voor het eerst in de open klasse, begint echt een volwassen vent te worden in zijn gedrag
Zijn verslag: Pleasing head and expression. Good neck and shoulder. Excellent ribcage, bone and feet. Very good coat. Good topline. Moves well.
Een U! Joehoe!!! Ben er zo blij mee, want Koda was altijd een ZG verzamelaar, altijd weer dat hij te iel was en dat hij tijd nodig heeft en dat zijn hoofd te klein was, enz. enz.
Ik ben blij met mijn zwarte mannen