Wat we nu weer tegen zijn gekomen.
-
Jose
-
Imca
- Hele grote hondenneus

- Contacteer:
-
dinodap
- Middelgrote hondenneus

Oeh ja die komen we hier ook met grote regelmaat tegen en dan gaat Joep er luid blaffend rondjes omheen draaien.
Op gegeven moment was de zwkreeft op zijn rug gevallen en probeerde ik hem met de riem te kantelen
, bleef ie ineens aan me riem hangen
. PANIEKKKK!!
Tis uiteindelijk goed gekomen en we hebben onze wandeling voort gezet.
Op gegeven moment was de zwkreeft op zijn rug gevallen en probeerde ik hem met de riem te kantelen
Tis uiteindelijk goed gekomen en we hebben onze wandeling voort gezet.
-
Tika Trails
- Hele grote hondenneus

- Contacteer:
-
speurneus carola
- Speurneus

heb er gisteren heel wat van op hihi, bij de ikea kan je ze ingevroren kopen per kilo.
heerlijk in de pittige olie met citroen, uitje en witte wijn met stokbrood, net als gamba's
en ik heb er ook 1 in een aquarium maar die is nog maar heel klein.
dus de volgende mag je hem vangen hoor, kan in een koudwaterbakkie en eet van alles, sla maar ook stukjes kip of wat hondenbrokjes.
niet in vijver gooien of je moet je vissen kwijt willen want die vangen ze vast wel.
heerlijk in de pittige olie met citroen, uitje en witte wijn met stokbrood, net als gamba's
en ik heb er ook 1 in een aquarium maar die is nog maar heel klein.
dus de volgende mag je hem vangen hoor, kan in een koudwaterbakkie en eet van alles, sla maar ook stukjes kip of wat hondenbrokjes.
niet in vijver gooien of je moet je vissen kwijt willen want die vangen ze vast wel.
al me kinders uitgevlogen
-
francis v
- Middelgrote hondenneus

Vorig jaar zomer heeft mijn dochter met haar visnetje uit een sloot wel 3 van die zoetwaterkreeft(jes) gevangen. Uiteraard moesten die bij ons in de achtertuin logeren, in een grote doorzichtige bak. Ze ging zelfs nog de bak 'aankleden' zodat de kreeftjes niet in zo'n kale bak zaten
. Dus kroost etc erin en ik moest steeds komen kijken hoe mooi het allemaal is.
Het grappigste was dat ze de volgende dag van opwinding in de tuin stond te roepen dat een kreeftje een jonkie had gekregen want ze telde er toch echt vier. Ze had er 3 gevangen dus jullie begrijpen wel dat ze door het dolle was. Helaas voor haar heb ik haar supermoment ten einde moeten brengen.
Dat deed ik door de bak een beetje in beweging te brengen.
Drie kreeftjes schoten alle kanten op en 1tje bleef doodstil liggen.....en toen zag ze het ook en zie....nouja zeg...heeft er 1 zijn jas uitgedaan.
Heerlijk hoe kinderen soms kunnen reageren
Het grappigste was dat ze de volgende dag van opwinding in de tuin stond te roepen dat een kreeftje een jonkie had gekregen want ze telde er toch echt vier. Ze had er 3 gevangen dus jullie begrijpen wel dat ze door het dolle was. Helaas voor haar heb ik haar supermoment ten einde moeten brengen.
Dat deed ik door de bak een beetje in beweging te brengen.
Drie kreeftjes schoten alle kanten op en 1tje bleef doodstil liggen.....en toen zag ze het ook en zie....nouja zeg...heeft er 1 zijn jas uitgedaan.
Heerlijk hoe kinderen soms kunnen reageren
Labradorliefde was een groot geluk in mijn leven
-
marielle75
- Middelgrote hondenneus

-
wobbetje