Guinness in R'dam

Plaats hier alles over hondenshows.
farbourne

Ongelezen bericht door farbourne »

Laboriginals schreef:Ik had hem al op jullie site gespot, maar heb hem in het echt gemist. Knappe kerel hoor! Ik had je nog wel met Dylan in de ring zien staan. Zijn dochter, onze kleine muis Dazzle, kreeg zowaar een U! Waarop Jan zei: die mevrouw had zeker haar bril niet op.. :lol: Van zo´n baasje moet je het maar hebben :lol:

Hanneke
Goed gedaan van Dazzle toch, haar vader Dylan kreeg ook een mooi rapport van de KM.
EricaM
Speurneus
Speurneus

Ongelezen bericht door EricaM »

Wat een beauty :verliefd1: Een kop om verliefd op te worden. :)
Groetjes Erica, en een knuffel van Bram
Deetje
Grote hondenneus
Grote hondenneus
Contacteer:

Ongelezen bericht door Deetje »

Van harte gefeliciteerd!
Wat een zalig innemend hoofd heeft hij.
Ik ben heel benieuwd naar pups van hem.
bud en weiser
Middelgrote hondenneus
Middelgrote hondenneus

Ongelezen bericht door bud en weiser »

farbourne schreef:
Laboriginals schreef:Ik had hem al op jullie site gespot, maar heb hem in het echt gemist. Knappe kerel hoor! Ik had je nog wel met Dylan in de ring zien staan. Zijn dochter, onze kleine muis Dazzle, kreeg zowaar een U! Waarop Jan zei: die mevrouw had zeker haar bril niet op.. :lol: Van zo´n baasje moet je het maar hebben :lol:

Hanneke
Goed gedaan van Dazzle toch, haar vader Dylan kreeg ook een mooi rapport van de KM.

Dylan de mooie papa van onze nieuwe pup :verliefd1: ,ik zou ook wel eens een show willen meedoen met Killian,van welke leeftijd kan je meedoen,Killian is 13 weken,en waar vindt ik info over de shows?
Plaats reactie