Het feest gaat beginnen
-
ElisabethErnstDave
- Speurneus

-
marron
- Speurneus

- Contacteer:
Meis heel veel geluk en voorspoed voor jullie gewenst, ik ga duimen dat alles goed gaat, het is je gegund hoor
op naar puppiessssssss 
-
laika
- Speurneus

-
SE-Labradors
- Middelgrote hondenneus

- Contacteer:
-
Laboriginals
- Speurneus

- Contacteer:
Haha... dank je wel voor het compliment, maar ik denk dat dat voor iedere hobbyfokker geldt hoor, echt niet alleen voor mijElisabethErnstDave schreef:Heel veel succesen weet je wat ik zo bijzonder en leuk vind is dat het waarschijnlijk het zoveelste nest is en toch weer enthousiast opent met dat het voor jullie een feest is geweldig dan ben je wat mij betreft een fokker in hard en nieren
Ik denk dat als je een nest als last gaat ervaren, dat je dan acuut moet stoppen. Dan is het werk of plicht geworden, terwijl het hobby moet zijn. En een hobby is altijd leuk, toch
Hanneke
-
Naomie
- Hele grote hondenneus

- Contacteer:
-
rimanime
- Speurneus

Goed nieuws Hanneke. Als ik iemand gun, dan ben jij het wel. Je schrijft altijd zo gedreven en met liefde over de gezond, onderzoeken e.d. van ons geliefde ras 

Dank je wel Monika voor deze prachtige banner......
Een dag niet gezwommen is een dag niet geleefd
( al denkt Cooper daar anders over)
- miranda
- Hele grote hondenneus

Heel veel succes Hanneke!! 
:blondpootje:Desie (Mayority's irristible desires)16-10-1997 r.ip. 28-02-2009
:blondpootje:July (joking jewel out of mids)13-07-2001 r.i.p.13-10-2010
:blondpootje:Iris ( be my irrisstible Iris out of mids) 11-01-2003 r.i.p 25-05-2016
:blondpootje:Robin (nickel and dimes girl power) 07-09-2007 rip 10-04-2018
Bowie 16-04-2017
:blondpootje:July (joking jewel out of mids)13-07-2001 r.i.p.13-10-2010
:blondpootje:Iris ( be my irrisstible Iris out of mids) 11-01-2003 r.i.p 25-05-2016
:blondpootje:Robin (nickel and dimes girl power) 07-09-2007 rip 10-04-2018
-
mariska1972
-
mullermariska
- Speurneus

-
kiaora
-
Tika Trails
- Hele grote hondenneus

- Contacteer:
Ik snap precies wat je bedoelt!..... kan ook helemaal ernaar uit kijken en als ik nu aan de komende baby's denk, dan krijg ik kriebels in m'n buik....heerlijk....Laboriginals schreef:Haha... dank je wel voor het compliment, maar ik denk dat dat voor iedere hobbyfokker geldt hoor, echt niet alleen voor mijElisabethErnstDave schreef:Heel veel succesen weet je wat ik zo bijzonder en leuk vind is dat het waarschijnlijk het zoveelste nest is en toch weer enthousiast opent met dat het voor jullie een feest is geweldig dan ben je wat mij betreft een fokker in hard en nieren
Je bent tijden bezig met het uitzoeken van een mooie en verantwoorde combinatie, dat vind je een soort sport, en als het dan eenmaal zo ver is, ben je stikbenieuwd of het nest echt wordt wat je ervan verwacht
Bovendien is het toch een feestje om een stuk of wat van die kleine wondertjes geboren te zien worden en dan te zien opgroeien van blinde molletjes tot vrolijke labradorkleuters
Plus het begeleiden van de puppygezinnen vind ik altijd superleuk, omdat die echt letterlijk ´in blijde verwachting´ zijn, dus je begeleidt mensen in een leuk en spannend proces. Hier op het forum weten wij als geen ander wat voor een impact op je leven een labrador kan hebben. Zeker puppymensen die aan hun eerste hond beginnen, gaan dat grote plezier ervaren en dat is heel leuk en dankbaar werk voor een fokker om dat te mogen begeleiden.
Ik denk dat als je een nest als last gaat ervaren, dat je dan acuut moet stoppen. Dan is het werk of plicht geworden, terwijl het hobby moet zijn. En een hobby is altijd leuk, toch![]()
Hanneke
En puppymensen, is het leukste wat er is! ik vindt het zo geweldig om elke keer weer zulke leuke en verschillende mensen te ontmoeten, met elk hun eigen verhaal en belevenissen. Het is en blijft heel bijzonder dat je ze mag begeleiden naar de dag tot hun nieuwe gezinslid dan eindelijk mee naar huis mag. En dan de belevenissen en stapels foto's die je na die tijd krijg..... is voor mij dan puur genieten!
geniet er met volle teugen van Hanneke!

Empress Of Brownbank Cottage - Kruimel/Empie