wat heb ik toch een hekel aan dat nee woord

Vertel hier wat je hebt meegemaakt met je Labrador.
katy
Middelgrote hondenneus
Middelgrote hondenneus

Ongelezen bericht door katy »

geen idee waarom dat ze nu weer het N(ee) woord zeiden :cry: :mad:

Het begon allemaal zo leuk , baasje haar moeder ging alle mooie struiken uit de tuin rukken jaja echt waar :confused:

ik wil haar helpen maar :evil: .....Nee mocht niet

en toen... de honden droom kwam uit !!!!!!!!!!!! een eigen modderbad in de achtertuin :applaus: :applaus:

ik ben er natuurlijk gelijk in gedoken :klasse: :D

mocht niet :shock: :cry:
francis v
Middelgrote hondenneus
Middelgrote hondenneus

Ongelezen bericht door francis v »

Nou Katy dan kunnen wij elkaar de poot schudden.... :knuffel: .

Ik ben nu een week bij mijn nieuwe baas en haar beestenboel.
Ik heb al heel vaak het woord neen :verbaasd: gehoord.
Bij het plassen in huis, bij het opjagen van de haaibaaikippen, bij het pakken van de afstandbediening, schoenen, kussen van de bank, betasten met mijn tanden aan de tenen van m'n 2e baas (dochter van grote baas), bij het opjutten van de luie huistijger, kijken wat ik van de lage tafel kan afhalen, bij het helpen tuinieren op mijn manier, checken hoe stevig het vloerkleed is met mijn tanden.. Ach ja valt wel mee toch :engel: :wink: :D

Ahh ze zijn wel lief die nieuwe bazen van mij :verliefd1: ...krijg veel knuffels :liefde: en we gaan ook veel wandelen en weet je ...morgen gaat the big boss speciaal voor mij een badje in de achtertuin neerzetten zodat ik met het warme weer lekker mag kliederen met water. Daar heb ik wel wat keren"... Neen dat mag niet!! voor over :D

Oja weet je wat ook best wel lekker is asl tuinhapje..zo'n groene sprinkhaan. Ik vond het wel aardig smaken maar de grote baas had daar een ander idee over :bleh:

Bye Katy eneh succes met tuinieren :wink:

Mister Bundels :gekkebek:
Labradorliefde was een groot geluk in mijn leven
royenmarjolein
Hele grote hondenneus
Hele grote hondenneus

Ongelezen bericht door royenmarjolein »

Hoi hoi Katy,

Ja, ik heb er ook zo'n hekel aan. Zefls nu ik al 1,5 jaar ben, hoor ik het woord nog geregeld. Soms heb ik van die dagen dat ik helemaal niet goed hoor wat vrouwtje allemaal zegt tegen mij :twisted: en dan mag ik dus meer niks dan wel.... :wink:
Groetjes, Roy en Marjolein en een pootje van Max en Bob.
renate
Speurneus
Speurneus

Ongelezen bericht door renate »

Wat gemeen hoor van je baasjes :twisted:
Dan wil je helpen en wil je een schoonheids badje nemen is het nog niet goed :D
esmoezie
Speurneus
Speurneus

Ongelezen bericht door esmoezie »

"nee" is hier ook al het favoriete woord van mijn baasjes :roll: :D
groetjes Juliette

:zwartkopje: Keo 26-03-2009
:blondkopje: Harvey 30-07-2015
Anjess

Ongelezen bericht door Anjess »

Nou,Katy wij hebben ook zo'n hekel aan het Nee-woord.Je mag soms ook helemaal niks :( Maar gelukkig kunnen we heel zielig kijken en soms komen we er dan mee weg.Zeg,jouw baasje kan wel leuke verhaaltjes over jou schrijven,hopelijk zien we jouw avonturen nog lang op het forum voorbij komen!!!
Charella

Ongelezen bericht door Charella »

Tjonge wat flauw :twisted:
Zeros&Mac

Ongelezen bericht door Zeros&Mac »

Hoi Katy!

Wij voelen met je mee hoor, ook wij horen heel vaak het woordje nee! :( Vanmorgen nog, ik (Zeros) was heel blij, en ging dus lekker door de woonkamer rennen, onderweg kwam ik de pantoffel van de baas tegen en nam die mee op sleeptouw..je raadt het al.. "Nee, Zeros dat mag niet!"

Later was ik met het vrouwtje aan het wandelen en zag ik kat, daar wilde ik wel even mee spelen :twisted: maar ook dat mocht ik niet :(

En ik (Mac) heb ook een hekel aan dat woordje! Toen vrouwtje vanmorgen de gordijnen open deed, zat onze stomme buurkat weer in onze tuin, hij ging uitgebreid zitten poepen terwijl ik van achter het raam moest toe kijken :evil: Dus ging ik grommen, en sprong ik tegen de deur aan :twisted: Gelijk weer dat stomme woordje natuurlijk... :(

Toen vanmorgen eten kregen, had ik mijn bak leeggegeten, en ging ik nog even Zeros helpen met zijn bak leeg te eten....ik wilde alleen maar helpen hoor.... :confused: Ook toen weer: " Nee Mac! Jij hebt al gegeten" Alsof het niet aardig bedoeld was van mij.... :twisted:

Wij labjes hebben maar een zwaar leven vind je ook niet? :(
Saskia.Bernadette
Speurneus
Speurneus

Ongelezen bericht door Saskia.Bernadette »

He Kathy, jammer van dat modderbad. Soms doen wij hier of we het niet horen. :twisted: Kunnen we nog even langer doorgaan. :lol: 8)
onvoorwaardelijk trouw en zonder bedrog
katy
Middelgrote hondenneus
Middelgrote hondenneus

Ongelezen bericht door katy »

blij dat ik niet de enige ben :)
Plaats reactie