Arme Zeros!

Vragen over de gezondheid van je Labrador? Plaats ze hier.
Zeros&Mac

Arme Zeros!

Ongelezen bericht door Zeros&Mac »

Sinds een tijdje zijn we erachter dat Zeros artrose heeft, de DA had een foto gemaakt, en het leek erop dat het nog in de ontstekingsfase zat, en het dus misschien over zou kunnen gaan met antibiotica, en we kregen doils joint mee.

Toen de kuur voorbij was, en de doils na een tijdje ook, ging het eigenlijk prima met hem. En nu loopt hij weer ineens niet lekker :( trekt met zijn achterpoot, en sjokt na een half klein rondje p&p al!

Gelijk de DA gebeld, en we mogen zometeen even langskomen, om Zeros te wegen, en dan krijgt hij pijnstilling mee en weer de visolie. Blijkbaar was het dus geen ontsteking maar toch echt artrose :(

Hopelijk voelt onze grote vriend zich gauw weer wat beter!
mullermariska
Speurneus
Speurneus

Ongelezen bericht door mullermariska »

Ach jee! En hij is nog hartstikke jong!! Hoop dat het allemaal meevalt en de pijnstillers helpen! :groteknuffel:
Groetjes Mariska en een lebber van Izzie en Shiva

:zwartkopje: Lola ( Kink's Lola van de witte hoeve's hof ) 7-3-1998 - 14-7-2008
:blondkopje: Izzie ( Mayberry's Dream Curious Isabel) 4-2-2009
Bull terriër : Shiva 3-8-2010
Roos

Ongelezen bericht door Roos »

Ik hoop ook dat het hem gaat helpen, maar artrose is toch botwoekering?
Wellicht dat je het aangroeiproces kunt vertragen door medicatie maar weg krijgen toch niet :(
Met een operatie kunnen ze het bot wel schoonmaken, maar juist door de operatie komt het ook sneller weer terug, het is gewoon een ellendige onomkeerbare aandoening die artrose.
Sterkte met je mannetje.
Zeros&Mac

Vanavond dus bij de da geweest en toch iets anders gekregen dan de vorige keer. Novacam pijnstilling en puur arthro (homeopatisch) nu maar afwachten!
Els
Speurneus
Speurneus

Ongelezen bericht door Els »

Arme Zeros! beterschap.

Kleine tip: de Puur lijn verkopen ze bij Medpets en Dursy dog ook. Goede visolie kun je voordeliger dan bij je da krijgen bij de Tuinen van Royal Green. :wink: Scheelt meestal nogal.
Groetjes,
Els

Max, Voor altijd in ons hart.
sharon66057
Speurneus
Speurneus

Ongelezen bericht door sharon66057 »

Bah wat naar :(
Is het geen idee om hem glucosamine te geven ter ondersteuning?
Maar misschien doe je dat al wel...
Sterkte!
Afbeelding

:bruinpootje: Noah

Zeg me dat je nooit weg zal gaan....
Dat kan ik je niet beloven.
Maar als je aan me denkt, zul je me zien...heel even, in de verte...

R.I.P Rebel en Nero, samen voor altijd in mijn hart...
Zeros&Mac

Els schreef:Arme Zeros! beterschap.

Kleine tip: de Puur lijn verkopen ze bij Medpets en Dursy dog ook. Goede visolie kun je voordeliger dan bij je da krijgen bij de Tuinen van Royal Green. :wink: Scheelt meestal nogal.
Thnx, voor de tip! Heb je zelf enige ervaring met de producten van puur?
Zeros&Mac

sharon66057 schreef:Bah wat naar :(
Is het geen idee om hem glucosamine te geven ter ondersteuning?
Maar misschien doe je dat al wel...
Sterkte!
Ja was al van plan om dat te gaan doen idd. Maar bedankt voor het meedenken! Had het nog niet gedaan omdat het een hele tijd goed ging ;) En we er dus eigenlijk vanuit waren gegaan dat het een ontsteking was, die nu dus over zou zijn. Maar helaas voor Zeros. Zeker de moeite waard om dit te gaan proberen in ieder geval! :)
Zeros&Mac

mullermariska schreef:Ach jee! En hij is nog hartstikke jong!! Hoop dat het allemaal meevalt en de pijnstillers helpen! :groteknuffel:
Ja dat zeker! We waren eerst bang dat hij HD had, maar dat was het gelukkig niet :) Toen bleek het dus artrose te zijn, wel erg jong idd :(
Els
Speurneus
Speurneus

Ongelezen bericht door Els »

Zeros&Mac schreef:

Ja ik gebruik Puur Oor, Puur diarree en Puur nervositeit. Ik vind het een prettige lijn.
Een goede glucosamine is bijv. trouwens groene Os glucosamine complex speciaal. Ook via medpets of dursydog verkrijgbaar. Bij een da betaal je je scheel voor dit soort medicatie.
Groetjes,
Els

Max, Voor altijd in ons hart.
Zeros&Mac

Els schreef:
Zeros&Mac schreef:

Ja ik gebruik Puur Oor, Puur diarree en Puur nervositeit. Ik vind het een prettige lijn.
Een goede glucosamine is bijv. trouwens groene Os glucosamine complex speciaal. Ook via medpets of dursydog verkrijgbaar. Bij een da betaal je je scheel voor dit soort medicatie.
Ooh okee, ik had er dus nog nooit van gehoord. Ik ben verzekerd en ik twijfel nu maar volgens mij wordt het door mijn verzekering vergoed :) Ik wacht de rekening dus ff af, heb nu toch nog ff genoeg :) En anders ga ik het mooi goedkoper halen idd! ;)

Ik zat me net idd even te orienteren wat glucosamine betreft, ik kwam op deze site http://www.glucosamine.com/nl/alle-producten" onclick="window.open(this.href);return false; maar weet niet of het wat is, en of er betere zijn. Wilde net even gaan rondspeuren hier :) Ik zal ook even op medpets en dursydog kijken idd.
sharon66057
Speurneus
Speurneus

Ongelezen bericht door sharon66057 »

Hier ook goede ervaringen met glucosamine speciaal van de groene os, ik geef dit icm de teunisbloemdruppels van de groene os :)
Afbeelding

:bruinpootje: Noah

Zeg me dat je nooit weg zal gaan....
Dat kan ik je niet beloven.
Maar als je aan me denkt, zul je me zien...heel even, in de verte...

R.I.P Rebel en Nero, samen voor altijd in mijn hart...
Plaats reactie