Jerry
-
doggie
- Hele grote hondenneus

Wat jammer dat je geen verbetering ziet. Ik heb het zelf meegemaakt met een duitse herder pup. Toen ze 5 maanden was, veel pijn, gewoon ziek ervan, toch opgeknapt. Later met 7 maanden weer zo'n periode en met 9 maanden zo erg dat ik haar heb laten inslapen. Het is hartverscheurend om een hond zo te zien, terwijl hij zou moeten rennen en springen en een lekker gekke pup zou moeten zijn.
Ik leef met je mee.
Ik leef met je mee.
- roxy
- Middelgrote hondenneus

5 dagen Jolanda en nog geen verbetering
second opinion las ik ergens... wil je daarvoor gaan? Moeilijke he...
Wel vreemd dat jouw pupje dit allemaal heeft en geen van de andere vind het een beetje vaag allemaal. Maar goed daar schiet jij verder niks mee op. persoonlijk vind ik dat ze je wel wat in de kosten tegemoet mogen komen, niet dat je het ermee verbeterd maar kom op zeg, hoewel waar bemoei ik me mee
ik denk eigenlijk aan mijn eigen situatie in zo'n moment je wilt toch zo graag van alles proberen maar soms kan het gewoon ook niet.
Zou toch ook vreselijk zijn als ze nog gaan doorfokken ook hoeveel hondjes en baasjes moeten daar misschien nog verdriet van hebben.
Verwen je Jerry nog maar lekker en knuffel en heerlijk plat. Je doet wat je kan
Wel vreemd dat jouw pupje dit allemaal heeft en geen van de andere vind het een beetje vaag allemaal. Maar goed daar schiet jij verder niks mee op. persoonlijk vind ik dat ze je wel wat in de kosten tegemoet mogen komen, niet dat je het ermee verbeterd maar kom op zeg, hoewel waar bemoei ik me mee
Zou toch ook vreselijk zijn als ze nog gaan doorfokken ook hoeveel hondjes en baasjes moeten daar misschien nog verdriet van hebben.
Verwen je Jerry nog maar lekker en knuffel en heerlijk plat. Je doet wat je kan
-
pat
Oooo wat leef ik met je mee.
Welke beslissing je ook neemt, het blijft moeilijk. Ik zie het bij ons met Lara, het gaat je aan je hart dat ze niet kan leven als "echt" labje en kost bovendien handen vol geld (verzekering dekt niks).
Toch geven wij nog niet op maar soms............
Heel veel sterkte de komende tijd!
Welke beslissing je ook neemt, het blijft moeilijk. Ik zie het bij ons met Lara, het gaat je aan je hart dat ze niet kan leven als "echt" labje en kost bovendien handen vol geld (verzekering dekt niks).
Toch geven wij nog niet op maar soms............
Heel veel sterkte de komende tijd!
-
honesto do campo verde
-
Roos
Voor wat betreft de OCD denk ik dat je pure pech hebt, dit komt toch doorgaans wat later naar buiten, als ik het goed heb tussen de vier en acht maanden.
Over de heupjes durf ik niets te zeggen.
Als je google even gebruikt met "ocd+hond" krijg je aardig wat info over deze aandoening.
Had je nog contact gehad met de da over de pijnstilling?
Over de heupjes durf ik niets te zeggen.
Als je google even gebruikt met "ocd+hond" krijg je aardig wat info over deze aandoening.
Had je nog contact gehad met de da over de pijnstilling?
-
Venz2011
- Middelgrote hondenneus

-
jolandatb
- Middelgrote hondenneus

De metacam werkt niet merken we nu.
Hij heeft het al sinds vrijdag.
Vanmorgen, was ik even weg, toen ik thuis kwam hoorde
ik jerry janken en piepen. Liep heel erg moeilijk.
Weet gewoon even niet wat nu te doen.
Opvoeren van metacam?
Mijn hart doet zo pijn als ik hem zie.
En nu slaapt hij... en dan zit ik bij hem....hugo komt er zelfs bij liggen...
Ze zijn zo aandoenlijk saampjes.
Hij heeft het al sinds vrijdag.
Vanmorgen, was ik even weg, toen ik thuis kwam hoorde
ik jerry janken en piepen. Liep heel erg moeilijk.
Weet gewoon even niet wat nu te doen.
Opvoeren van metacam?
Mijn hart doet zo pijn als ik hem zie.
En nu slaapt hij... en dan zit ik bij hem....hugo komt er zelfs bij liggen...
Ze zijn zo aandoenlijk saampjes.
-
Kay
- Speurneus

- Contacteer:
Heel eerlijk denk ik niet dat de Metacam gaat werken als het nu zijn werk niet doet (al ben ik geen DA)
Misschien kan je nog eens contact opnemen met de DA om te overleggen en/of idd een second opinion laten doen door een orthopeed.
Misschien kan je nog eens contact opnemen met de DA om te overleggen en/of idd een second opinion laten doen door een orthopeed.
De reden waarom honden zoveel vrienden hebben, is omdat ze hun staart bewegen in plaats van hun tong!
Kay 22-10-2006
Daan 16-1-2010
Sjors 10-2-2015
-
toscak
- Speurneus

Ik zou de DA opbellen, hier deed de medicatie ook niet zo veel hoor en je kunt niet blijven opvoeren. En ik zou sowieso een 2nd opinion doen. Bij Bob heb ik er wel 3 gedaan
Sneu hoor als ze zo piepen
- roxy
- Middelgrote hondenneus

Oh hier krijg ik op afstand tranen
van in mijn ogen, kon ik maar wat voor je doen. Maar ik heb er ook allemaal zo weinig verstand van, ik had altijd een maltezer die nooit wat had, 12 geworden in zijn hele leven 3 x in de dierenartsenpraktijk geweest. Nu heb ik voor het eerst een labje en ik weet ook nog niet zo goed hoe het allemaal werkt, het is toch iets heel anders hoor. Al die aandoeningen ook, ik schrik daar wel erg van. Nooit bij stil gestaan eerlijk gezegd, triest Jolanda ik stuur je nogmaals maar een
dat is het minst wat ik voor je kan doen. En heel veel kracht met Jerry, als ik kon toveren ............ 
-
Roos
Ik sluit mij hier bij aan, niet die 10 dagen afwachten, dit is (klinkt) erg zieligtoscak schreef:Ik zou de DA opbellen, hier deed de medicatie ook niet zo veel hoor en je kunt niet blijven opvoeren. En ik zou sowieso een 2nd opinion doen. Bij Bob heb ik er wel 3 gedaan![]()
Een second opinion zou ik trouwens ook laten doen voor ik heftige besluiten nam, het zal de 1e keer niet zijn dat ik na een second opinion bij een andere arts een andere conclusie lees (positiever).
Hoeft natuurlijk niet, maar om in dit verhaal op 1 da af te gaan zou voor mij toch moeilijk zijn.
Heel veel sterkte ermee, want een rotverhaal is het wel voor dat kleine mannetje
-
sharon66057
- Speurneus

Ik sluit me hierbij aan! Veel sterkteRoos schreef:Ik sluit mij hier bij aan, niet die 10 dagen afwachten, dit is (klinkt) erg zieligtoscak schreef:Ik zou de DA opbellen, hier deed de medicatie ook niet zo veel hoor en je kunt niet blijven opvoeren. En ik zou sowieso een 2nd opinion doen. Bij Bob heb ik er wel 3 gedaan![]()
Sneu hoor als ze zo piepen![]()
Een second opinion zou ik trouwens ook laten doen voor ik heftige besluiten nam, het zal de 1e keer niet zijn dat ik na een second opinion bij een andere arts een andere conclusie lees (positiever).
Hoeft natuurlijk niet, maar om in dit verhaal op 1 da af te gaan zou voor mij toch moeilijk zijn.
Heel veel sterkte ermee, want een rotverhaal is het wel voor dat kleine mannetje

Zeg me dat je nooit weg zal gaan....
Dat kan ik je niet beloven.
Maar als je aan me denkt, zul je me zien...heel even, in de verte...
R.I.P Rebel en Nero, samen voor altijd in mijn hart...