Zyva grote meid geworden

Vertel hier wat je hebt meegemaakt met je Labrador.
jeltje
Hele grote hondenneus
Hele grote hondenneus

Zyva grote meid geworden

Ongelezen bericht door jeltje »

Afgelopen maandag is Zyva dan eindelijk toch loops geworden. Ze zat er echt al 2 maanden tegen aan te hikken leek het wel. Wij blij dat het mooi in de vakantieperiode zou vallen, maar nee, mevrouw vond het toch nodig om net zo lang te wachten tot de jachttraining en VG2 zouden beginnen. We missen meteen de eerste 3 lessen van beide cursussen. Balen!
Nog even een vraagje. Geadviseerd wordt de hond nu aan de lijn te houden. Dit doen we nu ook braaf tijdens de wandelingen (tot groot verdriet van Zyva) maar 's morgens als we wakker worden en 's avonds voordat wij naar bed gaan laten we Zyva voor ons huis nog even plassen. Ze springt dan altijd een slootje over en plast dan op het veld voor ons huis. Hoe groot is de ontsnappingsdrang als ze hoog loops is? Kunnen we haar op deze momenten ook beter de komende 3 weken aan de riem doen?
esmoezie
Speurneus
Speurneus

Ongelezen bericht door esmoezie »

Gefeliciteerd Zyva :applaus:

Ik kan je vragen niet beantwoorden... geen ervaring met teefjes hier :confused:
groetjes Juliette

:zwartkopje: Keo 26-03-2009
:blondkopje: Harvey 30-07-2015
Sascha
Hele grote hondenneus
Hele grote hondenneus
Contacteer:

Ongelezen bericht door Sascha »

Ik zou je "grote" dame maar even helemaal aan de lijn houden de komende paar weken :) Als zij op haar "top" dagen zit kan ook een teef heel vindingrijk zijn om op zoek te gaan naar een prachtige kerel die haar lekker verwend :lol:
Afbeelding
Guus

Ongelezen bericht door Guus »

:D gefeliciteerd!!! :) :) :) Kleine meisjes worden groot :verliefd1:
corry

Ongelezen bericht door corry »

gefeliciteerd :feest3:
corry

Ongelezen bericht door corry »

Ik zou der wel vasthouden ze weten een lekker mannetje zo te vinden al is het op een afstand waar jij niet eens een mooie man ziet.
Non

Ongelezen bericht door Non »

Gefelicteerd met je grote meid!
:feest2:
Laboriginals
Speurneus
Speurneus
Contacteer:

Ongelezen bericht door Laboriginals »

Gefeliciteerd Zyva.. nou ja, of jullie en zijzelf er zo blij mee zijn, valt natuurlijk te betwijfelen :) Het is toch een beetje een gedoe, zo'n loopsheid :(
Wat betreft het weglopen... dat is per individu heel erg verschillend. De één transformeert al na een paar dagen in een lellebel en bij de ander merk je helemaal niks. Die zijn zelfs op hun hoogtijdagen nog de braafheid zelve. Dat is dus gewoon even aankijken hoe dat bij Zyva is. Maar je hebt er portretten bij hoor, die echt proberen te ontsnappen, dus laat je niet verrassen :)
PS: In welke groep gaan jullie trainen? Ik ben met Pip en Dazzle vanmorgen begonnen in de woensdagochtendgroep

Hanneke
:blondpootje: Pippi (12-05-2008)
:zwartpootje: Dazzle (14-04-2010)
:zwartpootje: Rainbow (12-12-2014)
Charella

Ongelezen bericht door Charella »

Gefeliciteerd grote dame :D
Iefke

Ongelezen bericht door Iefke »

Nou Vida is dus ook loops en ik ben benieuwd wanneer ze hoog loops is :? . Ze is er erg gelaten onder, ze mag nu niet met ons naar het bos waar ze los kan lopen enzo maar we lopen nu wat in de buurt en aangelijnd en dat vindt ze helemaal niets, ze trekt als een wilde aan de lijn en snuffelt en ruikt van alles. hoe lang duurt zo'n hele periode dat ze aangelijnd moet blijven?? Heeft er iemand ervaring met een soort pil ofoz, steriliseren is hier geen optie omdat we straks 1 keer een nestje van haar willen. Daarna laten we haar steriliseren.

Weet iemand ook wanneer ik precies ED en HD foto's moet laten maken :? Ik heb begrepen als ze minstens 12 maanden oud is.

T is wat die pups die groot worden :twisted:
Plaats reactie