Het gaat plots helemaal niet goed met Wobbe.... deze nacht om 2u is het begonnen... hij was onrustig, begon rond te lopen en wist met zichzelf geen blijf... om 3u ben ik met hem dan een rondje gaan wandelen.... toen heeft hij geplast en gepoept.... poep was niet normaal..... éénmaal terug thuis merkte ik dat hij krampen had.... na verloop van tijd werd het erger en erger, begon hij te hijgen....en te kreunen.... en rond een uur of vijf ook nog spugen.... om 6u30 nogmaals....om 7u nogmaals buiten gelaten en toen spoot de poep eruit.... Dus dan halsoverkop naar de dierenarts.... Wobbe bleek 41° koorts te hebben

Volgens de DA heeft hij een zware maag-darmontsteking.... met heel veel pijn ter hoogte van maag en lever.... hij heeft 4 spuiten gekregen.... één pijnstillende, 2 met antibiotica en één tegen het spugen..... Ook nog medicijnen meegekregen waaronder nog antibiotia....Doodongerust ben ik, vooral door zijn voorgeschiedenis (2 x zware leveroperatie).... Volgens de DA zou het nu stilaan moeten beteren en zondag zou het zo goed als gedaan moeten zijn.... zoniet zullen ze maandag een echografie moeten nemen....en zien wat het verdict zal zijn..... maar daar wil ik absoluut niet aan denken....
Hij is zo verschrikkelijk lusteloos .... eten interesseert hem niet, hij kijkt zelfs niet op.... hij ligt gewoon plat tegen de grond..... wil niet wandelen.....

Ik zou hem zo graag nog zo lang bij mij houden..... hij is mijn enige beste vriend..... ik wil hem helemaal nog niet kwijt.....