Wobbe is nog altijd uitgeblust....alhoewel, hij heeft daar juist toch even opgekeken omdat ik een banaan at . Het gaat een hééél klein beetje beter maar zeker niet spectaculair.... maar het gaat tot hiertoe ook niet echt slechter.... Ik heb hem nog nooit zo ziek geweten, zelfs niet toen hij met spoed moest worden opgenomen met een gesprongen levertumor.... Toch heeft daarjuist zijn staart al een heel klein beetje gekwispeld.... dus ... ik blijf hopen dat het goed komt....
Ach, arme Wobbe Kan me voorstellen dat je schrikt en dat het moeilijk is om je lieverd zo te zien..
We duimen hier dat hij weer wat opknapt..
Tamara, Danouk en Sanna
In loving memory Terra
Terra (Terra Broekzicht) - 8 februari 2001 (overleden 6 januari 2014) Danouk (Idanouk of Lucifers Delight) - 28 maart 2009 Sanna (Drisana von der Haler Heide) - 10 februari 2014
Wat vervelend dat je nu zo het weekend in moet........ Sterkte hoor, hopelijk slaat het beetje vooruitgang om in grote stappen voorwaarts naar herstel.
Ocherrum.. zielige zieke Wobbe. Hopelijk voelt hij zich morgenochtend weer een beetje beter. Buikpijn en misselijkheid zijn niet fijn Sterkte voor jullie.