O nee, wat lees ik nu allemaal!!! Wat vind ik dit erg! Hoe gaat het nu met Wobbe, slaan de medicijnen al aan? Ik duim voor jullie dat hij er bovenop gaat komen. Niet de moed opgeven, hoor! Een stevige omhezling en een dikke knuffel voor jou en Wobbe.
wobbetje heeft nog steeds in niets zin.... heb hem net rechtgeholpen zodat hij in de tuin een plasje kon doen.... daarna heeft hij wat water gedronken.... ik had gisteren van de DA een vloeistof VIYO meegekregen... iets dat ook wordt gegeven de eerste 24u na een operatie om aan te sterken, dit omdat hij al van donderdagavond niks meer heeft gegeten.... maar hiij draait er zijn hoofd voor om... wil het niet.... heb dan geprobeerd met het magische woord "eten" uit te spreken en geprobeerd om hem wat brokjes uit de hand te voeren, maar ook daar draait hij zijn hoofd voor om....(nog nooit meegemaakt)
Voor de rest lijkt hij mij wel een klein beetje alerter dan gisteren, hij houdt mij meer in het oog en als ik hem toespreek gaat zijn staart zachtjes heen en weer.... ocharme....En hij ligt daar maar.....
Misschien dat je kunt overleggen met de da of je hem wat gemalen pens mag geven?
De meeste honden zijn toch wel erg gek op pens, en op deze manier krijgt hij toch wat binnen.
Gelukkig drinkt hij dan wel.
Afschuwelijk hoor deze situatie