Een zielig hoopje Wobbe

Vragen over de gezondheid van je Labrador? Plaats ze hier.
Roxy11
Hele grote hondenneus
Hele grote hondenneus

Ongelezen bericht door Roxy11 »

Ook ik leef met je mee. Jammer dat je niet mocht blijven.
Hopelijk is het heel snel 12 uur en krijg je gunstig nieuws.

:knuffel: voor jou!!
:blondpootje: Roxy (Another Storm of Misty Dreams X Whisper van de Witte Hoeve's Hof)
sharon66057
Speurneus
Speurneus

Ongelezen bericht door sharon66057 »

Vreselijk :( Mijn duimen draaien hier voor je mannetje hoor!
Word maar heel snel weer beter Wobbe :groteknuffel:
Afbeelding

:bruinpootje: Noah

Zeg me dat je nooit weg zal gaan....
Dat kan ik je niet beloven.
Maar als je aan me denkt, zul je me zien...heel even, in de verte...

R.I.P Rebel en Nero, samen voor altijd in mijn hart...
Saskia.Bernadette
Speurneus
Speurneus

Ongelezen bericht door Saskia.Bernadette »

Ik hoop dat ze een goede diagnose kunnen stellen zodat ze hem gericht kunnen behandelen. Want zolang ze niet zeker weten wat het is blijft het maar gissen he?

Nog maar een half uurtje te gaan............... :)
onvoorwaardelijk trouw en zonder bedrog
Roos

Ongelezen bericht door Roos »

Misschien is het voor hem wel even beter dat jij er niet bij bent nu, dan zal hij voor zover hij nog kracht heeft, toch minder "babbeltjes" hebben dan wanneer jij er bij zou zijn.
In Utrecht mocht ik ook niet bij de echo van Dewi zijn, dus hier is het ook nog niet overal zo.
Maar waarom er zo'n lange tijd tussen moet zitten snap ik even niet, maar
je bent er bijna, sterkte!
wobbetje

Ongelezen bericht door wobbetje »

heel slecht nieuw gekregen over Wobbe .... Er zit opnieuw een grote tumor in de lever en dit voor de derde keer op 2.5 jaar tijd... :cry: :cry:
Ik mag morgen om 17u30 bellen met de behandelende dierenarts om alles verder te bespreken... Er zijn drie mogelijkheden : ofwel laat ik hem deze week nog inslapen.... ofwel wordt hij deze week voor de derde keer geopereerd = zeer zware operatie....met het gevaar dat hij het deze keer niet overleeft..... of wel laat ik het zo op voorwaarde natuurlijk dat de ontsteking nu geneest en dat hij terug begint te eten... wat hij tot hiertoe nog altijd weigert. ( Hij heeft al van donderdagavond niks meer gegeten, enkel gisterenavond en daarjuist een paar kleine stukjes brood.....) En laten we verder de natuur zijn gang gaan....
Dit is een onverdraaglijk dilemma..... ik pieker mij suf....ik ga proberen niet té veel meer te piekeren en af te wachten tot morgen....
ik ben nu weer thuis met wobbe en volgens de dierenarts heeft hij nu geen pijn..... hij is wel wat zwak
banjer

Ongelezen bericht door banjer »

wowwww dat is inderdaad slecht nieuws.....tjee het zit niet mee voor jou en Wobbe...en wat een vreselijk dilemma.....heeft de DA nog wat gezegd over wanneer je het zijn gang laat gaan wat dan de tijd is en/of consequenties? Heeeeeeel veel sterkte....we leven met je mee
bubbles
Hele grote hondenneus
Hele grote hondenneus

Ongelezen bericht door bubbles »

O nee..... wat erg, wat moet je nu, dan zakt de wereld ook onder je voeten weg. Ik wens je heel veel sterkte en moed, en steek nu een kaarsje voor Wobbe aan, knuffel van ons :groteknuffel:
jeltje
Hele grote hondenneus
Hele grote hondenneus

Ongelezen bericht door jeltje »

Vreselijk, wat een dilemma. Wens je heel veel sterkte toe, volg je hart!
Miske
Speurneus
Speurneus
Contacteer:

Ongelezen bericht door Miske »

Oh nee, wat erg! Sterkte met het nemen van eender welke beslissing!!! En knuf aan Wobbemans!
:zwartpootje: Kim en geleidehond op pensioen Olly, een zwarte labrador retriever van het Belgisch Centrum voor Geleidehonden te Tongeren.
bud en weiser
Middelgrote hondenneus
Middelgrote hondenneus

Ongelezen bericht door bud en weiser »

Heel moeilijke beslissing,jij kent Wobbe het beste en jij kan de beste beslissing nemen!Onze vorige lab had ed van jongs af,we hebben hem op zijn 9maanden laten opereren in Gent,dat is nooit helemaal goed gekomen,na een paar jaar een bol uit zijn knie laten halen die er niet hoorde te zitten,paar maanden nadien kruisband gescheurd,dus nog een voorpootje waar hij niet aan geopereerd was,dat zat vol mee artrose,het enege pootje waar hij nooit op mankte,hij heeft lang metacam gehad,dat hielp niet meer toen cortisone voor de pijn,dat ging vrij goed,maar was heel slecht voor lever en nieren,toch maar weer terug een nieuw medicijn gegeven,waar je maar een tablet per maand moest van geven(de naam ontsnapt me Even)dat ging een 6maanden goed en weer manken,dus weer terug cortisone,heel slecht voor de lever en nieren,maar ik had liever dat hij nog een half jaar pijnloos bij ons was dan nog twee jaar met veel pijn.
Ngoed acht maanden werft hij ziek,at niet meer,direct naar da,en ja het slechte nieuws was er lever en nieren waren slecht,we konden nog een spoeling doen,75uur bij de da blijven,maar nadien mocht hij geen pijnstillers meer hebben,dus voor hem een laatste leven met veel pijn,toen hebben we de moeilijke beslissing genomen en hem uit zijn lijden verlost en laten inslapen,heel moeilijk die beslissing,in het begin had ik het er heel moeilijk mee,nu weet ik dat het voor hem de beste oplossing was,maar toch heb ik het dikwels nog moeilijk met het gemis van hem.

Veel sterkte met julie keus!
Koor
Hele grote hondenneus
Hele grote hondenneus

Ongelezen bericht door Koor »

Wat een vreselijk bericht :cry: ik wens je heel veel wijsheid en sterkte toe met het nemen van een o zo moeilijke beslissing....
Afbeelding
Met dank aan Sharon

:blondpootje: Jochem (Zimyis Azizi)
Pebbles
Middelgrote hondenneus
Middelgrote hondenneus

Ongelezen bericht door Pebbles »

Wat een k-bericht. Heel veel sterkte met het nemen van deze bijna onmenselijke beslissing.
Monica
Kleine hondenneus
Kleine hondenneus

Ongelezen bericht door Monica »

ach Wobbe wat een rot bericht heel veel sterkte
Afbeelding
sharon66057
Speurneus
Speurneus

Ongelezen bericht door sharon66057 »

Wat een vreselijk bericht :cry:
Heel veel sterkte met het nemen van deze moeilijke beslissing :(
:groteknuffel:
Afbeelding

:bruinpootje: Noah

Zeg me dat je nooit weg zal gaan....
Dat kan ik je niet beloven.
Maar als je aan me denkt, zul je me zien...heel even, in de verte...

R.I.P Rebel en Nero, samen voor altijd in mijn hart...
Lankmark
Grote hondenneus
Grote hondenneus

Ongelezen bericht door Lankmark »

wat een rot bericht, veel suc6 met de keuze die je maakt.
Plaats reactie