AB kuurtje voor dekking

Heb je vragen over het fokken? Wil je weten wanneer je wel en wanneer je zeker niet moet fokken met een Labrador?
Marga
Middelgrote hondenneus
Middelgrote hondenneus
Contacteer:

Ongelezen bericht door Marga »

Vond tijdens de verhuizing m'n oude dierenapotheek terug waaronder een flesje utero-vetsem van 1982......
Heb het toen gebruikt voor na de bevalling. Maar nu maar weggekiept en ga m'n apotheek weer aanvullen met een nieuwe.
Dat je het ook voor het dekken kunt gebruiken is nieuw voor mij. Weer wat geleerd.
Het is een beetje de homeopatische "piton"/oxytocine.
Dutchlabs
Middelgrote hondenneus
Middelgrote hondenneus
Contacteer:

Ongelezen bericht door Dutchlabs »

Tegenwoordig is er al weer een nieuw wondermiddel in de homeopathie, en dat is sabina D6, werkt het zelfde kijk maar op http://www.spat.nl" onclick="window.open(this.href);return false; en dit zijn korrels velen malen makkelijker te geven, voor weeenzwakte en het samentrekken van de baarmoeder.
Groetjes Saskia

Aafje, Spook, Pamela, Nanoek op fokkersvoorwaarden Madam en Vlinder en Jack.

Labradors are an addiction, you can´t have just one.
Marga
Middelgrote hondenneus
Middelgrote hondenneus
Contacteer:

Ongelezen bericht door Marga »

Dutchlab´s schreef:Tegenwoordig is er al weer een nieuw wondermiddel in de homeopathie, en dat is sabina D6, werkt het zelfde kijk maar op http://www.spat.nl" onclick="window.open(this.href);return false; en dit zijn korrels velen malen makkelijker te geven, voor weeenzwakte en het samentrekken van de baarmoeder.
Bedankt voor de tip!
Herman 70
Middelgrote hondenneus
Middelgrote hondenneus

Ongelezen bericht door Herman 70 »

Tika Trails schreef: Ik zou echt niet meer zonder kunnen, echt gewelig spul en het mooiste is dat het homeopatisch is!
Ik ken het spul niet en het zal vast goed werken.
Maar ik verbaas me altijd een beetje dat mensen heel terughoudend zijn met reguliere medicijnen maar als er homeopathisch op het etiket staat de terughoudendheid stukken minder is.

Er zijn al heel wat homeopathische middelen uit de markt gehaald omdat de werking ervan niet altijd even best was.

Maar zoals gezegd ik ken het middel niet en het zal vast prima spul zijn.
Tika Trails
Hele grote hondenneus
Hele grote hondenneus
Contacteer:

Ongelezen bericht door Tika Trails »

Herman 70 schreef:
Tika Trails schreef: Ik zou echt niet meer zonder kunnen, echt gewelig spul en het mooiste is dat het homeopatisch is!
Ik ken het spul niet en het zal vast goed werken.
Maar ik verbaas me altijd een beetje dat mensen heel terughoudend zijn met reguliere medicijnen maar als er homeopathisch op het etiket staat de terughoudendheid stukken minder is.

Er zijn al heel wat homeopathische middelen uit de markt gehaald omdat de werking ervan niet altijd even best was.

Maar zoals gezegd ik ken het middel niet en het zal vast prima spul zijn.
Belangrijk voor mij is, dat ik er tevrede mee ben... daar komt bij, als je eens na een nest een baarmoeder ontsteking hebt gehad, waar van iedereen weet dat dit heel gevaarlijk kan zijn, ik er dus echt blij mee ben en weet dat de werking goed is.... Bij AB zijn er meestal veel vervelende bij werkingen.... daarnaast wordt het bij mij niet met liters of dagelijks gebruikt en ga ik niet alleen op een etiket af......, dat doe ik ook niet met AB.

Maar, ieder zijn persoonlijke mening toch... ik hou nou eenmaal niet van om direct naar AB te moeten grijpen, aangezien dit altijd wordt gegeven, ook voor kleine dingen waar eigenlijk niks voor nodig is. Dit gaat op lange termijn een probleem worden, wat je nu ook ziet in de mensen wereld en vooral in de veehouderij.....
Plaats reactie