uitwaaien na een dag kantoor

Vertel hier wat je hebt meegemaakt met je Labrador.
francis v
Middelgrote hondenneus
Middelgrote hondenneus

uitwaaien na een dag kantoor

Ongelezen bericht door francis v »

Na een dag in zo'n kantoortuin te hebben doorgebracht (nieuwe werkplek :( ) verheugde ik me er al op om bij thuiskomst heerlijk met de mannen naar de parken te wandelen.

Bundels was helemaal :wave: met al die windvlagen en Banjer was ook in zijn element (op zijn manier :D ). Ik had koekjes meegenomen om Bundels te belonen als hij direct zou komen als ik hem riep. Nou...hij deed het super goed :verliefd1: .

De wind rukte hard aan de bomen, maakte golven in de Vliet waardoor de eenden op het water flink aan het deinen waren en wij (honden en ik) hadden heel veel plezier in het park.
Wat kun je dan genieten en het allermooiste is...het kost je niets en je krijgt er ontzettend veel voor terug. :verliefd1:

Ik denk nu ineens spontaan aan dat ene liedje van René Froger....alles kan een mens gelukkig maken :lol: (en dat terwijl ik geen fan ben van die Froger :D )
Labradorliefde was een groot geluk in mijn leven
renate
Speurneus
Speurneus

Ongelezen bericht door renate »

Heerlijk zo een dag met de mannen :D
Genieten hè om lekker met de hondjes uit te waaien :)
M_n_q_e
Hele grote hondenneus
Hele grote hondenneus

Ongelezen bericht door M_n_q_e »

Grappig, ik had zo'n beetje hetzelfde met de meiden na het werk, heerlijk. Behalve het rene froger liedje. Alleen zit die nu in m'n hoofd :kots:
:zwartpootje: Trix (bij ons gekomen uit het asiel op 4-03-2011, geboortedatum onbekend maar geprikt op) 4-03-2006
:bruinpootje: Miep (Dior) 19-07-2010
Roos

Ongelezen bericht door Roos »

Heerlijk he om zo uit te waaien met ze, en dan van die blije koppies erbij :)
Fijn dat Bundels goed luisterde.

Ik werk in een fabriek en vind niets fijner om daarna of daarvoor heerlijk met ze op stap te gaan.
Kost inderdaad helemaal niets, maar je hebt er zo iets fijns voor terug.
Lastig om uit te leggen aan sommige mensen, die kijken echt naar me of ik wel helemaal goed ben, maar op dit forum snappen we elkaar tenminste :)
Roos

Ongelezen bericht door Roos »

M_n_q_e schreef:Grappig, ik had zo'n beetje hetzelfde met de meiden na het werk, heerlijk. Behalve het rene froger liedje. Alleen zit die nu in m'n hoofd :kots:
:lol: :lol:
banjer

Ongelezen bericht door banjer »

Francis, ik kan het mij helemaal voorstellen, het maakt je hoofd leeg, het is "ontspannend", het is goed voor jezelf en het is fij n om te merken en te zien dat die rakkers en ook zo van genieten. Ze hebben er een mooie term voor bedacht ....quality time.

gr desiree
Charella

Ongelezen bericht door Charella »

Heerlijk! :D
ana
Kleine hondenneus
Kleine hondenneus
Contacteer:

Ongelezen bericht door ana »

Ik kan mij dat heel erg voorstellen .
Iedere woensdag ga ik met twee Vriendinnen en de Doggies ( een Lab , een Lab-mix, een Yorkie en een shitzu-mix)
s`ochtent naar het strand bij wind en weer. Om daarna in het strand tentje aan de Openhard met de Honden aan ons voeten
van een kopje thee te genieten.
Ik zeg iedere woensdag " het is net Vakantie"

groetjes Ana & Donna :zwartpootje:
Plaats reactie