Arme tuttebol heeft een enorme hotspot op dr wang. Precies boven de plek waar de eerste zat in juni. Ik kriebelde d'r wang en voelde wat plakkerigs.. bah. Een hele natte plek.
Meteen maar de dierenarts gebeld, en daar kon ik meteen terecht. Met drie vrouw sterk Cashew op dr zij gelegd.. en scheren maar. Ze liet het soort van gewillig over zich heen komen.
Gelukkig was ze weer helemaal op-en-top Cashew toen ze van de tafel af mocht.. kwispel en koekjes
Nu loopt het arme ding met een lampekappie om..
En maar hopen dat het snel dicht is..
Bud had vroeger ook veel hot-spots,hij kreeg het van teken die dood gingen van de front-line druppels in zijn vacht,hij liep bijna heel de zomer met zijn lampe-kap op,nadien deed ik in het teken sezoen voor ik ging wandelen gewoon wat front-line spray over zijn vacht niet op de huid(gevaar voor overdosis als je het elke dag doet)en had hij geen teken meer bijna van de geur op zijn vacht,en hot-spots ook verdwenen,en hij heeft jaren last gehad van die elende,nu weet ik niet of jullie lab het van teken heeft.
bud en weiser schreef:Bud had vroeger ook veel hot-spots,hij kreeg het van teken die dood gingen van de front-line druppels in zijn vacht,hij liep bijna heel de zomer met zijn lampe-kap op,nadien deed ik in het teken sezoen voor ik ging wandelen gewoon wat front-line spray over zijn vacht niet op de huid(gevaar voor overdosis als je het elke dag doet)en had hij geen teken meer bijna van de geur op zijn vacht,en hot-spots ook verdwenen,en hij heeft jaren last gehad van die elende,nu weet ik niet of jullie lab het van teken heeft.
Denk het niet. Hier zitten amper teken. Beiden meiden hebben een scalibor om, en die werkt prima. Ik denk dat het eerder komt van haar oren. Het zit er precies onder. En als ze gezwommen heeft, zijn dat wel vaak plekken die toch vochtig blijven..
Maar goed, hotspots, ze komen en gaan en niemand weet hoe je er blijvend vanaf moet komen helaas..
Hier gister ook weer 1tje
Zag gelijk aan zijn oortje, die was dus ontstoken.. Gelijk de tondeuse gepakt en scheren, daarna scrub betadine en vetaderm erop..
's Middags nog ff naar de da voor oor druppeltjes en kijken of het aanslaat, zijn plek vanmorgen was mooi opgedroogd dus had hij er niet aangezeten
Creekwater King Quasar (16-06-2006)
Groetjes van Suzanne en een lik van Quasar
Arme Cashew. Rot dingen zijn het gewoon. Hier ook de eerste maar gelijk met een hele slechte ervaring. Bij Chester ging het scheren niet zo vlekkeloos en hij moest onder narcose.
Heel vervelend voor Cashew, geef haar maar een dikke knuffel.
Ik snap alleen niet waarom DA scheren? Scheren gaat het juist van jeuken... De volgende keer zou ik een klein nagelschaartje pakken en alles erom heen knippen ipv scheren.
Bob (Damiën De Heicopper) 22-02-2009 James (Mollywood's Innuendo) 25-02-2011 - 24-02-2012 Mack (Jill's Summer Splash Of Sir Geof) 02-09-2013
bud en weiser schreef:Bud had vroeger ook veel hot-spots,hij kreeg het van teken die dood gingen van de front-line druppels in zijn vacht,hij liep bijna heel de zomer met zijn lampe-kap op,nadien deed ik in het teken sezoen voor ik ging wandelen gewoon wat front-line spray over zijn vacht niet op de huid(gevaar voor overdosis als je het elke dag doet)en had hij geen teken meer bijna van de geur op zijn vacht,en hot-spots ook verdwenen,en hij heeft jaren last gehad van die elende,nu weet ik niet of jullie lab het van teken heeft.
Denk het niet. Hier zitten amper teken. Beiden meiden hebben een scalibor om, en die werkt prima. Ik denk dat het eerder komt van haar oren. Het zit er precies onder. En als ze gezwommen heeft, zijn dat wel vaak plekken die toch vochtig blijven..
Maar goed, hotspots, ze komen en gaan en niemand weet hoe je er blijvend
vanaf moet komen helaas..
Misschien toch de oortjes goed in het oog houden dan,dat ze niet ontsteken.