Arme Chester
-
Saskia.Bernadette
- Speurneus

-
Buddy007
- Grote hondenneus

-
mawo
- Middelgrote hondenneus

-
Roos
Niet schuldig voelen hoor, je hebt precies het goede voor hem gedaan
Dewi deed ook zo raar, ze zat/lag heel sneu in een hoekje binnen en buiten verstopte ze zich onder een struik.
Normaal zit ze aan mij vastgeplakt, waar ik ben is zij ook en nu nam zij zoveel afstand
Maar met dat de prik tegen de jeuk en de zalf ging werken werd zij ook weer haar eigen zelfje en dat zal met Chester ook vast gebeuren.
Tot die tijd sterkte, want het is echt niet leuk als ze ineens zo anders doen
Dewi deed ook zo raar, ze zat/lag heel sneu in een hoekje binnen en buiten verstopte ze zich onder een struik.
Normaal zit ze aan mij vastgeplakt, waar ik ben is zij ook en nu nam zij zoveel afstand
Maar met dat de prik tegen de jeuk en de zalf ging werken werd zij ook weer haar eigen zelfje en dat zal met Chester ook vast gebeuren.
Tot die tijd sterkte, want het is echt niet leuk als ze ineens zo anders doen
-
sharon66057
- Speurneus

Arme Chester, wat een rot plekken zijn het toch ook
Voel je niet schuldig hoor!
Knuffel voor Chester van mij en Noah
Voel je niet schuldig hoor!
Knuffel voor Chester van mij en Noah

Zeg me dat je nooit weg zal gaan....
Dat kan ik je niet beloven.
Maar als je aan me denkt, zul je me zien...heel even, in de verte...
R.I.P Rebel en Nero, samen voor altijd in mijn hart...
-
Jutta
- Speurneus

Het gaat weer beter met mijn mannetje. De wond geneest goed en hij is ook weer vrolijk (gelukkig). Wel jeukt dat plekje soms nog heel erg en dat merk je gelijk want ineens schrikt hij wakker en gaat zitten. Hij drukt zijn wangetje dan tegen de kast aan. Hij houdt zich heel goed en krabt niet maar een enkele keer gebeurd het dan toch. Soms zit hij en alleen zijn achterpootje maakt van de krabbewegingen, dat is dan wel een grappig gezicht. Alsof hij weet dat hij beter niet kan krabben.
Ik ben zoooo blij dat het weer beter gaat. Nu moeten we binnenkort weer een keertje bij de DA proberen binnen te lopen. Hij moet natuurlijk geen trauma overhouden want we moeten daar af en toe toch een keer naar binnen (nou ja, als het goed is pas over een jaar of zo).
Ik ben zoooo blij dat het weer beter gaat. Nu moeten we binnenkort weer een keertje bij de DA proberen binnen te lopen. Hij moet natuurlijk geen trauma overhouden want we moeten daar af en toe toch een keer naar binnen (nou ja, als het goed is pas over een jaar of zo).
bedankt Sharon !
-
Debby
- Hele grote hondenneus

- Contacteer:
-
Jutta
- Speurneus

-
luckylabrador
- Hele grote hondenneus

-
Saskia.Bernadette
- Speurneus

Het is mooi opgedroogd nu, maar de korstjes zullen dus wel wat gaan jeuken, dan gaat ie toch krabben he.
De haartjes groeien altijd weer terug. Je blijft het wel een hele tijd zien, maar dat komt wel weer goed.
Als ie er niet teveel aan krabt is het nu snel over denk ik.
De haartjes groeien altijd weer terug. Je blijft het wel een hele tijd zien, maar dat komt wel weer goed.
Als ie er niet teveel aan krabt is het nu snel over denk ik.
onvoorwaardelijk trouw en zonder bedrog