en dat allemaal op zijn 8ste maandverjaardag

Vertel hier wat je hebt meegemaakt met je Labrador.
francis v
Middelgrote hondenneus
Middelgrote hondenneus

en dat allemaal op zijn 8ste maandverjaardag

Ongelezen bericht door francis v »

Vandaag is mister Bundels alweer 8 maanden :support: . Hij is ontzettend lief maar ook ondeugend en lomp.

Zijn dag begon met 2 keer uitlaten (voor en na zijn onbijt). Daarna in de bench rustig slapen (ik moest ook aan het werk). Bij thuiskomst gelijk weer uitgelaten, samen met Banjer los langs een kwispelroute.
Thuisgekomen moest Banjer op het huis passen en ging Bundels ....voor het in zijn leventje met het openbaar vervoer. Bundels onderging het allemaal gelaten :roll:. Hij ging rustig in de bus liggen. Ik natuurlijk trots op m'n blonde smuf :braaf: (mijn auto stond klaar bij de garage dus dit was een goed moment om hem weer een indruk te laten meemaken)

Vervolgens thuisgekomen en lekker los in de woonkamer met een nieuw bot. Uiteraard ook 1tje voor Banjer :verliefd1:

Maar toen....zomaar plassen op het kleed..zucht... :(

Voor het eten uitgebreid naar de parken. Overal waar Banjer aan het snuffelen was moest Bundels uiteraard ook zijn neus gebruiken. Als je die 2 ziet lopen is het net Me & my shadow. Tijdens het wandelen komt Bundels af en toe even naast me lopen en kijkt mij dan aan met een blik...goed he van mij dat ik me ff kom melden :D :verliefd1: .

Bundels heeft geprobeerd na het eten rustig uit te buiken maarja dat is wel moeilijk als je 8 maanden bent geworden. Als je bijna 10 jaar bent als Banjer...is niets lekkerder dan heerlijk doezelen met een volle buik :).

Omdat Bundels Banjer bleef plagen :lekkerpuh: had ik zoiets...kom maar mee Bundels; het is tijd voor 'schoonmaakronde' . Bundels heeft last vieze oren en beginnend tandsteen. Dus heb ik zijn oren schoongemaakt en tanden gepoetst. Wat een lieverd is het toch...hij vindt het allemaal prima. Als ik hem dan zie zitten terwijl ik met hem bezig ben denk ik...en dat allemaal op je 8ste maandverjaardag :orange10: :verliefd1:

We zijn net terug van het zoveelste p&p rondje waarbij Bundels aandoenlijk met een stokje in zijn bek liep. Het stokje bungelende half aan zijn voortaan. Tja probeer dan maar niet hardop te lachen in je eentje met 2 labs op straat. :grinnik: . Terwijl ik dit berichtje maak liggen de beide mannen aardig wat bomen om te zagen. Wat een stel :verliefd1: :D
Labradorliefde was een groot geluk in mijn leven
corretje
Hele grote hondenneus
Hele grote hondenneus

Ongelezen bericht door corretje »

Wat kun je dan genieten he van je hondjes. Heb ik ook wel eens hoor dat ik moet lachen om onze honden als ik aan de wandel ben. Ze kunnen soms ook zulke gekke bekken trekken of lomp kijken of doen. Lekker blijven genieten van de 2

Groetjes van Corine
:blondpootje: Kira 27-02-2002 0verleden op 24-12-2013
:zwartpootje: Diezel 24-10-2008
Daniëlle Darwinkel
Snuffelneus
Snuffelneus

Ongelezen bericht door Daniëlle Darwinkel »

Bundels gefeliciteerd met je 8ste maandverjaardag. Wat gaat de tijd toch snel met die hummels. Knuffel van je broer.
royenmarjolein
Hele grote hondenneus
Hele grote hondenneus

Ongelezen bericht door royenmarjolein »

Je kunt het altijd heel mooi verwoorden en zo herkenbaar. Mijn complimenten voor je levendige en mooie manier van een situatie en gevoel omschrijven :bloem:
Ik kan ook zo heerlijk genieten van Max. Er gaat geen dag voorbij zonder een lach of een vertederend gevoel. Zij kunnen zo goed met hun kop en lichaam uitdrukken wat zij van een bepaalde situatie vinden. Geweldig!
Max kan ook zo grappig met een stok rondlopen, ipv dat hij de stok in het midden vast pakt en hem meeneemt, heeft Max vaak de stok als een sigaar in zijn bij :D :lol:
Het zijn heerlijke spoken en ik verheug mij nu al op een vriendje voor Max.
Groetjes, Roy en Marjolein en een pootje van Max en Bob.
renate
Speurneus
Speurneus

Ongelezen bericht door renate »

Wat een heerlijk stel :D leuk dat ze ook zo goed samen overweg kunnen.
Miske
Speurneus
Speurneus
Contacteer:

Ongelezen bericht door Miske »

Wat een superberichten zeg!!!
:zwartpootje: Kim en geleidehond op pensioen Olly, een zwarte labrador retriever van het Belgisch Centrum voor Geleidehonden te Tongeren.
Charella

Ongelezen bericht door Charella »

Wat een leuk bericht :D
francis v
Middelgrote hondenneus
Middelgrote hondenneus

Dank u dank voor jullie lieve reacties. :)

Van de reactie van Royenmarjolein moest ik zelfs even :oops: :) . :bedankt: voor het grote compliment! :bloem:

Vanochtend vroeg al vroeg uit de veren want stom :dom: stom want ik was vergeten het nachthok van die 2 haaibaaikippen dicht te doen.
Dus tja er zit niets anders op dan op m'n vrije ochtend alsnog om 7.15 uur naar beneden om die verwende dames op 2 poten de ren uit te laten voordat ze de hele buurt wakker maken met hun gedram om eten :mad: .
Uiteraard kun je dan niet die blonde mannen volkomen negeren dus hup uitlaten. Ik kon het niet over mijn hart verkrijgen om Bundels na het eten weer in de bench te doen dus....ik lichtelijk in doezelstand op de bank met laptop op schoot terwijl de mannen zich met elkaar aan het vermaken waren (stoeien/spelen) en dat allemaal op de vroege zaterdagochtend :? :)

Net bij het uitlaten moest ik zo...ja alweer :wink: ....lachen om die mannen.
Wat gebeurde er nou...Banjer liep met een bescheiden stok in zijn bek. Bundels zag dat en kwam voorbij sjezen want meneer had verderop iets bijzonders gezien :shock: :applaus: . Hij pakte het op en kwam vol trots aanlopen.
Ik ben spontaan in lachen :tranenlach: uitgebarsten want hij had een tak gevonden met allerlei uitlopers. Op die uitlopers hingen opgedroogde waterplanten.

Het leek wel of Bundels met een soort van palmpasentak liep. Ik heb zo :lol: gelachen...(en baalde uiteraard dat ik weer geen :foto: bij me had).
Vol trots liep hij rond met z'n 'palmpasentak' hoog boven hem uit. Geweldig :tranenlach: :verliefd1:

Net als andere lab-eigenaren....never a boring day with our labs :wink:

Groetjes
Francis en B :blondpootje: & B :blondpootje:
Roos

Ongelezen bericht door Roos »

Ik ben het wel eens met royenmarjolein, je schrijft inderdaad heel leuk en vooral beeldend.
Leuke verhalen weer en wat schattig dat hij zo maar zijn tanden laat poetsen :verliefd1:
Leuk dat je zo wijs met ze bent :wink:
francis v
Middelgrote hondenneus
Middelgrote hondenneus

Dank je wel Roos :)

Ach wat is wijs...tis meer zelfbehoud denk ik maar. Zo kwam ik er vandaag achter dat Bundels vlooien heeft ....zucht :( :mad: . Gelijk de strijd aangegaan tegen dat ongedierte en de mannen hebben inmiddels de bekende druppels rondom hun schouderbladen en het vloerkleed wordt morgen voor de grote wandeling onder handen genomen anders heb ik 2 honden die onwel worden van de lucht :kots:

In de dierenwinkel hoorde ik iemand achter me zeggen zo die heeft de honden onder controle. Ik denk ....Beter nu consequent qua opvoeden en daarnaast veel liefde geven dan nu alleen maar koejtiekoejtie doen tegen Bundels met gevolg dat het een ongeleid harig projectiel gaat worden. Als je begrijpt wat ik bedoel :wink:

Eneh....na het druppelen kregen allebei de mannen een runderoor...dus die hebben niets te klagen toch :wink:
Roos

Ongelezen bericht door Roos »

Zeker weten van niet :)
francis v
Middelgrote hondenneus
Middelgrote hondenneus

Daniëlle Darwinkel schreef:Bundels gefeliciteerd met je 8ste maandverjaardag. Wat gaat de tijd toch snel met die hummels. Knuffel van je broer.
Heeeee broerlief...jij uiteraard ook :birthday1: met alweer onze 8ste maandverjaardag :orange10:

Knufffel van je :gekkebek: broertje

Oja...ik ben vanavond met Banjer en baaslief naar allerlei optredens wezen kijken...Ik was uiteraard net als jij weer 8) :hehehe: as useal :wink: .
Plaats reactie