Bedankt !

Deel hier het verlies van je labrador die je gehad hebt
wobbetje

Bedankt !

Ongelezen bericht door wobbetje »

Ik wil iedereen erg bedanken voor alle lieve en medelevende berichten in verband met het inslapen van Wobbe.

Groetjes
Martine
roef
Speurneus
Speurneus

Ongelezen bericht door roef »

:knuffel: als vanzelf martine :bloem:
hoe gaat het nu met je?
:blondkopje: Roef (Matcho) 18-04-2008
:blondkopje: James(Sallyjo`s sunbeam jamie)overleden
:blondkopje: Hidde(Charly van Foreburg) 12-01-2012
doggie
Hele grote hondenneus
Hele grote hondenneus

Ongelezen bericht door doggie »

Graag gedaan. Heel veel van ons weten helaas hoe het voelt om een hond te moeten verliezen, maar gelukkig ook hoe goed het is om steeds weer al die troostende woorden te lezen.
Nogmaals veel sterkte
luckylabrador
Hele grote hondenneus
Hele grote hondenneus

Ongelezen bericht door luckylabrador »

Ook van ons nog even veel sterkte gewenst.
Weten hoe het voelt en soms nog knaagt...
Wat kunnen die lieverds wat in je losmaken he....
Groetjes van ons en Bolton en Floyd en ons engeltje Chester
Roxy11
Hele grote hondenneus
Hele grote hondenneus

Ongelezen bericht door Roxy11 »

Ik kan me je verdriet heel goed voorstellen. Gelukkig nog niet zelf mee gemaakt, maar dat zal in de toekomst helaas onontkoombaar zijn.

Je hebt volop mooie herinneringen aan Wobbe en die zullen je vast troost bieden. Dat heb je toch maar mooi meegemaakt. In de toekomst slijt het en zul je met een lach aan hem terug denken zonder de tranen.

Ik wens je nogmaals veel sterkte.
Roos

Ongelezen bericht door Roos »

Fijn om iets voor jou te kunnen doen in deze rottijd, al zijn het maar woorden.
Saskia.Bernadette
Speurneus
Speurneus

Ongelezen bericht door Saskia.Bernadette »

Graag gedaan. :groteknuffel:
onvoorwaardelijk trouw en zonder bedrog
Alice van Ginkel
Hele grote hondenneus
Hele grote hondenneus

Ongelezen bericht door Alice van Ginkel »

Lieve Martine, graag gedaan! Toen Youri, mijn lieve oude mannetje, was overleden wist ik niet hoe snel ik iedere keer naar het Forum moest gaan om te kijken naar al die lieve berichtjes, gedichten en steun die jk van iedereen hier mocht ontvangen. Zonder het Forum zou ik me geen raad hebben geweten. Ze weten allemaal hoe het is om van je lab te houden en hoe het is om er ééntje te hebben en de meesten weten ook hoeveel pijn het doet als je er ééntje moet missen.

Ik kom niet voor niets nog zo graag hier. Ik ben Youri al weer bijna twee en een half jaar kwijt en heb ook geen andere lab genomen maar dat maakt allemaal niet uit. Iedereen weet dat ik hem nog steeds mis en hem zo een beetje "levend" wil houden.

We zijn hier voor jou en doen het graag.

Wij denken aan jou en Wobbe bij de Regenboogbrug.

Veel liefs van Alice.

:knuffel:
Afbeelding
luckylabrador
Hele grote hondenneus
Hele grote hondenneus

Ongelezen bericht door luckylabrador »

Alice van Ginkel schreef:Lieve Martine, graag gedaan! Toen Youri, mijn lieve oude mannetje, was overleden wist ik niet hoe snel ik iedere keer naar het Forum moest gaan om te kijken naar al die lieve berichtjes, gedichten en steun die jk van iedereen hier mocht ontvangen. Zonder het Forum zou ik me geen raad hebben geweten. Ze weten allemaal hoe het is om van je lab te houden en hoe het is om er ééntje te hebben en de meesten weten ook hoeveel pijn het doet als je er ééntje moet missen.

Ik kom niet voor niets nog zo graag hier. Ik ben Youri al weer bijna twee en een half jaar kwijt en heb ook geen andere lab genomen maar dat maakt allemaal niet uit. Iedereen weet dat ik hem nog steeds mis en hem zo een beetje "levend" wil houden.

We zijn hier voor jou en doen het graag.

Wat een troostende woorden weer Alice
Sluit ik me helemaal bij aan!

Wij denken aan jou en Wobbe bij de Regenboogbrug.

Veel liefs van Alice.

:knuffel:
francis v
Middelgrote hondenneus
Middelgrote hondenneus

Ongelezen bericht door francis v »

Lieve Martine,

Een woord van troost is zo'n kleine moeite en kan zoveel betekenen voor diegene die hele zware tijden doormaakt. Ontzettend lief van je om ons hiervoor speciaal te bedanken. :groteknuffel:

Je hebt alles gedaan wat in je vermogen lag voor Wobbe. Vergeet niet dat hij nog intens heeft genoten tijdens zijn 'reservetijd'. Als ik zie hoe Banjer geniet van zijn 'reservetijd' ben ik blij dat ik in mei de juiste beslissing heb genomen mbt zijn operatie. Jouw reactie op die ene topic is mij goed bijgebleven. Dank je wel hiervoor.

Nu Wobbe weer bij je thuis is kun je op elk moment van de dag hem nog omarmen met jouw liefde zoals je deed toen hij nog in onze wereld was. En hij is nog steeds bij je al zie, hoor, voel je hem niet...maar hij omringd jou met al zijn liefde en vriendschap zoals hij altijd heeft gedaan. Jullie hebben een band voor altijd verbonden blijft.

Ik wens je alle kracht toe zodat je het grote verdriet om Wobbe kan verwerken op je eigen manier.

Heel veel liefs,
Francis en een mega labradorknuffel van mijn blonde mannen :blondpootje:
Labradorliefde was een groot geluk in mijn leven
Plaats reactie