Moeilijk om te lezen.
Deze Sam heeft mij vanaf het begin zo aan 'onze' Sam (Bowie's grote bruine vriend) doen denken, ook zo'n lieve bruine kop en ook een wit borstvlekje.
En dan moet ook deze Sam het leven veel te vroeg verlaten, net als 'onze' Sam.
Sterkte met het gemis van 'jullie' Sam, voor Ilse en voor jou.
Bowie schreef:Moeilijk om te lezen.
Deze Sam heeft mij vanaf het begin zo aan 'onze' Sam (Bowie's grote bruine vriend) doen denken, ook zo'n lieve bruine kop en ook een wit borstvlekje.
dankjewel...
wondelijk dat twee zo dezelfde honden zo vroeg sterven...weet je misschien van welke fokker vriend sam van bowie komt?
wellicht dezelfde als mijn sam...
dankjewel...
wondelijk dat twee zo dezelfde honden zo vroeg sterven...weet je misschien van welke fokker vriend sam van bowie komt?
dankjewel...
groetjes, Ilse
'Onze' Sam kwam van de Witte Hoeve's hof.
och, nee, 'onze' Sam kwam van de Leembergen,'n vreselijk foute fokker uit Gilze....ik dacht, misschien nog meer van die pech hondjes als Sam, hij heeft van dag 1 allerlei gezondheids problemen gehad.
ilseF schreef:
dankjewel...
groetjes, Ilse
och, nee, 'onze' Sam kwam van de Leembergen,'n vreselijk foute fokker uit Gilze....ik dacht, misschien nog meer van die pech hondjes als Sam, hij heeft van dag 1 allerlei gezondheids problemen gehad.
'Onze' Sam is altijd gezond geweest, tot hij aan een heel heftige maag/darmontsteking een verlamde slokdarm overhield.
Daarna lukt het hem niet meer om voldoende eten binnen te krijgen en binnen te houden.
Toen bleef er van die lieve bruine beer niets meer over en hebben zijn baasjes hem moeten laten gaan.
Wat verschrikkelijk erg.... en dan nog zo jong..... ik weet dat het verschrikkelijk veel pijn doet....
Ik heb mijne Wobbe verleden week moeten laten inslapen nadat men voor de 3de keer in 2.5 jaar een levertumor had geconstateerd.
De moeilijkste beslissing van mijn leven..... En ik huil nog elke dag om hem.
Uit jouw woorden spreekt zo veel liefde. Ik lees erin dat Sam voor jullie een heel bijzondere hond was, een grote vriend voor mens en dier. Sam zijn eigen leven was te kort, maar hij heeft blijkbaar heel veel betekend in de levens van anderen en mensen en dieren bij elkaar gebracht. Dat is een rijk leven geweest, hij zal niet vergeten worden.
Veel sterkte voor jullie.
wobbetje schreef:Wat verschrikkelijk erg.... en dan nog zo jong..... ik weet dat het verschrikkelijk veel pijn doet....
Ik heb mijne Wobbe verleden week moeten laten inslapen nadat men voor de 3de keer in 2.5 jaar een levertumor had geconstateerd.
De moeilijkste beslissing van mijn leven..... En ik huil nog elke dag om hem.
Veel sterkte
Groetjes
Martine
Martine, ik ken je niet maar weet zooo goed hoe je je nu voelt.
er zijn geen woorden die genoeg troost bieden nu, en inderdaad, ik denk een van de zwaarste beslissingen die een mens moet nemen. Je bent een dapper mens als je voor je hond kiest, maar oo zoo moeilijk he, ik huil met je mee.... kan enkel sterkte wensen.....
Laboriginals schreef:Uit jouw woorden spreekt zo veel liefde. Ik lees erin dat Sam voor jullie een heel bijzondere hond was, een grote vriend voor mens en dier. Sam zijn eigen leven was te kort, maar hij heeft blijkbaar heel veel betekend in de levens van anderen en mensen en dieren bij elkaar gebracht. Dat is een rijk leven geweest, hij zal niet vergeten worden.
Veel sterkte voor jullie.
Hanneke
wat mooi gezegd! en zo waar....
dank je wel, dit doet me goed...
Bowie schreef:
'Onze' Sam is altijd gezond geweest, tot hij aan een heel heftige maag/darmontsteking een verlamde slokdarm overhield.
Daarna lukt het hem niet meer om voldoende eten binnen te krijgen en binnen te houden.
Toen bleef er van die lieve bruine beer niets meer over en hebben zijn baasjes hem moeten laten gaan.
och bah, wat een drama!! ik weet even niet wat te zeggen...
Marron R.I.P Ayay (AYAY Cuidado v't Chielewout ) (F) La Paz (Cuidado Roses Of Faskally's Fauve) (F) Suez ( Roses Suez por M Of Faskally's Fauve) (F) Topaz ( Call me Revelry Of Faskally's Fauve ) (F) Brazz ( Play Mor Viva la Vida ) (F) Riv ( Play Mor U gotta B Quick) (M)