Pepper is nog steeds niet gezond :(
-
marielle75
- Middelgrote hondenneus

-
M_n_q_e
- Hele grote hondenneus

Dat zou toch eens tijd worden ja!Lausje schreef:hmmjah, die heb ik, alleen is mijn vriend normaal gesproken degene die ze kleiner maakt om op de site te plaatsen, geen idee hoe dat werkt, lol.
Ik zal hem vragen een paar te posten, als hij thuis is van zijn werk
Maar wat fijn dat het eindelijk eens echt goed gaat met Pepper!
-
Longrun1
- Snuffelneus

Oooooh wat fijn om te lezen dat het u goed gaat met Bunker's zusje !!! Bunker is nu ook 5mnd en weegt een dikke vette 23 kilo, hij vreet alles wat los en vast zit en moet nu van de dierenarts op dieet !!! Gewoon z'n hoeveelheid brokjes en verder niets, hij wordt te dik hahaha.
Ik heb hem vanochtend nog betrapt op het leegeten van het vogelhuisje waar ik wel eens wat broodkorstjes in gooi. Ook steelt hij koekjes van tafel, als ik even niet kijk, likt aan de ijsjes van de kleinkids (brullen en tranen met tuiten en gauw een nieuw ijsje bij Opa halen), hij plukt de tomaatjes van de planten en graaft alle tulpenbollen uit de tuin en eet ze op.
Hopelijk wordt Pepper net zo gezond, vrolijk en ondeugend als haar broer!
Groetjes,
Winia
En een dikke lik van Bunk voor Pepper.
Ik heb hem vanochtend nog betrapt op het leegeten van het vogelhuisje waar ik wel eens wat broodkorstjes in gooi. Ook steelt hij koekjes van tafel, als ik even niet kijk, likt aan de ijsjes van de kleinkids (brullen en tranen met tuiten en gauw een nieuw ijsje bij Opa halen), hij plukt de tomaatjes van de planten en graaft alle tulpenbollen uit de tuin en eet ze op.
Groetjes,
Winia
Long may you run... live your life in harmony.
-
Imca
- Hele grote hondenneus

- Contacteer:
Ook zijn we nieuwsgierig naar een foto van Bunker!Longrun1 schreef:Oooooh wat fijn om te lezen dat het u goed gaat met Bunker's zusje !!! Bunker is nu ook 5mnd en weegt een dikke vette 23 kilo, hij vreet alles wat los en vast zit en moet nu van de dierenarts op dieet !!! Gewoon z'n hoeveelheid brokjes en verder niets, hij wordt te dik hahaha.
Groetjes,
Winia
-
M_n_q_e
- Hele grote hondenneus

-
Imca
- Hele grote hondenneus

- Contacteer: