Bussloo is weer open

Plaats hier je foto's van Labradors. Maximale maat 800x640 pixels.
Terra5
Speurneus
Speurneus

Ongelezen bericht door Terra5 »

Imca schreef:
Terra5 schreef:
Kay schreef:Jaaaaaaaa, wij gaan ook weer dit (of volgend) weekend :applaus:

Mooie foto's en vind het heel herkenbaar dat de honden wisselen in het ophalen en wachten op de kant bij het apporteren :D
Heel veel plezier dan dit of volgend weekend :D

Toen Danouk nog niet door had dat ze kon zwemmen, was het idd omgedraaid. Dan wachtte het ettertje :twisted: op de kant, had Terra hard gewerkt om de bal te halen en dan pakte Danouk het snel af zodra Terra op het droge was... Nu zwemt Terra niet meer, dus wacht Terra op de kant. Maar de Wubba afpakken lukt haar niet, Danouk is iets sneller 8) Dus nu mag Terra af en toe in het pierenbadje even alleen met de Wubba :D
Terra, ik zou gewoon een eigen Wuba aan het baasje vragen! :D
Ik denk dat niet helpt :D Bovendien zwemt Terra niet meer en beschermen we haar een beetje tegen zichzelf. De Wubba gooi ik dus maar 2 of 3 keer een meter in het water en daar heeft madam al groot plezier in. Als ik het vaker zou doen, dan weet ik zeker dat ze ver over d'r grenzen gaat en daar meer last van krijgt dan dat het waard was.. de balans zoeken ;-)
Tamara, :zwartpootje: Danouk en :blondpootje: Sanna
In loving memory :zwartpootje: Terra

Afbeelding
:zwartkopje: Terra (Terra Broekzicht) - 8 februari 2001 (overleden 6 januari 2014)
:zwartkopje: Danouk (Idanouk of Lucifers Delight) - 28 maart 2009
:blondkopje: Sanna (Drisana von der Haler Heide) - 10 februari 2014
Terra5
Speurneus
Speurneus

Ongelezen bericht door Terra5 »

Marcail schreef:Heerlijke geniet foto's van een prachtig gebied met al even zulke hondjes :)

Wij gaan ook weer volgende week, maar dan op een doordeweekse dag, dan is er geen "hond" te bekennen 8) Lekker met Faith en haar nestzusje Summer zwemmen.
Ik ga zelf ook meestal doordeweeks, lekker rustig inderdaad :D Veel plezier alvast :applaus:
Tamara, :zwartpootje: Danouk en :blondpootje: Sanna
In loving memory :zwartpootje: Terra

Afbeelding
:zwartkopje: Terra (Terra Broekzicht) - 8 februari 2001 (overleden 6 januari 2014)
:zwartkopje: Danouk (Idanouk of Lucifers Delight) - 28 maart 2009
:blondkopje: Sanna (Drisana von der Haler Heide) - 10 februari 2014
Plaats reactie