Kingston mocht weer mee! En blij dat hij was, hij wilde eigenlijk aan zijn middagdutje beginnen, maar toen ik zei dat hij mee mocht naar een meer wilde hij écht niet meer slapen
Eventjes bekijken wat er allemaal is.
Wat een stuk he
Hij heeft ontzettend genoten, heeft zichzelf weer eens lekker uitgeput. Durfde alleen het water niet in. En voor jagen had hij onze dochter gecharterd
mooie vent hoor.
even off topic: mag hij zijn mooie halsband om houden als hij zwemt? en zo ja hoe houd zo`n band zich?
met die 2 moddermonsters van mij ben ik bang dat ze binnen een week verpest zijn maar ik vind ze wel heel leuk die banden.
Roef (Matcho) 18-04-2008 James(Sallyjo`s sunbeam jamie)overleden Hidde(Charly van Foreburg) 12-01-2012
Dank jullie wel! Ik word er haast verlegen van. King heeft hues een schoonheids foutje hoor, hij heeft een witte streep op zijn bef...
Maar hij is, net als de kinderen, mijn trots!
Over die halsband. Kingston zwemt niet. Dat willen wij voorkomen ivm ons werk. Als hij het water inspringt terwijl wij varen ben ik hem kwijt. en dat wil ik dus écht niet;-)
DayKy schreef:Dank jullie wel! Ik word er haast verlegen van. King heeft hues een schoonheids foutje hoor, hij heeft een witte streep op zijn bef...
Over die halsband. Kingston zwemt niet. Dat willen wij voorkomen ivm ons werk. Als hij het water inspringt terwijl wij varen ben ik hem kwijt. en dat wil ik dus écht niet;-)
ach! nou dan blijft het bij kijken en kwijlen om zo`n mooie halsband
Roef (Matcho) 18-04-2008 James(Sallyjo`s sunbeam jamie)overleden Hidde(Charly van Foreburg) 12-01-2012
DayKy schreef:Dank jullie wel! Ik word er haast verlegen van. King heeft hues een schoonheids foutje hoor, hij heeft een witte streep op zijn bef...
heey, dat had onze Sam ook! ik vond hem al zo op Sam lijken!
ennuh..schoonheids foutje? ik vond het meer èèn van de zeven schoonheden!!