As vrijdag is ie 5 maanden....ik had al een heleboel gelezen over plonzende en baggerende labjes.....en omdat Banjer bij zo'n nepfokker afkomt ga je je toch afvragen.....is het wel een lab??Of ziet ie er alleen maar zo uit maar is ie stiekum alleen maar verkleed als een lab.....dus vandaag maar proef op de som genomen.....Helemaal naar de Nederijnseweg gereden....naar de grote plas. Onderweg de druk bij Banjer opgevoerd....nu zal blijken of je een nepperd bent kreng!!!....Auto geparkeerd.....ff kijken...oke geen andere honden....Kijk Banjer...das water....daar ga ik het balletje ingooien en jij gaat hem pakken...denk ik...
Balletje in water en wat denken jullie....in 1 rechte lijn , met aanloop....boeeemmmm duik...in het water.....Ik was tot tranen toe geroerd.... Helemaal vergeten foto te maken want ik was veels te bang dat ie zou verzuipen....kom er maar gauw uit schatje.....JE BENT ECHT!!!
Trots naar huis gereden.....hele auto stinkt....hond stinkt naar natte hond...maar mama is blij... Och och och wat heb ik het toch druk.
Hij heeft dus test 1 gehaald, gefeliciteerd!
Maarrrrr: Nu test twee: de modderplas! Alleen en echt alléén als hij minstens door de plas heen banjert (rollen is uitstekend) is hij een rasechte lab
GEWELDIG Banjer zover is Venz nog niet hoor, die wil alleen maar pootjebaden, als het balletje te ver ligt, denkt hij ga hem zelf maar halen maar ik doe het niet hahhahha.
Jammer dat Venz net zijn teentjes linker voorpoot gekneusd heeft anders had ik graag meegewild, was toevallig vandaag nog vrij vanwege vakantie. Zodra de tenen over zijn samen plonsen?
Groetjes Helma en een Venz
"Who can believe that there is no soul behind those luminous eyes!"
Nou gelukkig maar dat hij echt is
Hij is er mooi op tijd bij, Sam ging pas met een maand of acht, negen te water en dit na veel aanmoediging van onze kant.
Heerlijk als ze zwemmen, kunnen ze een hoop energie in kwijt
Nou dat is dus de vraag Desiree. Zaterdagavond ging Ben samen met een vriend van ons de honden nog een keer uitlaten (p&p rondje) en daarna hebben we nog in de tuin gezeten en ineens zagen we dat Venz niet meer op zijn linkervoorpootje wilde staan. Ik dacht nog misschien iets tussen zijn tenen of een scheurtje iod in zijn kussentje. Wij gekeken maar niets te vinden. Zondag morgen nog niet goed willen staan dus maar ff naar de DA geweest, die heeft wat haartjes weggeschoren en alles uitgebreid bestudeerd maar kon geen wondjes, doorntjes, scheurtjes, steentjes iod vinden. Dus vermoedelijk teentjes gekneusd, heeft pijnstillers gehad en ik moet zeggen het gaat al een heel stuk beter nu maarja wel voorlopig lijnrust, das jammer maargoed het moet maar even.
Groetjes Helma en een Venz
"Who can believe that there is no soul behind those luminous eyes!"
ow geweldig he hun eerste duik hahaha ik weet dat ik er een traantje bij gelaten heb.
Nu is geen modderpoel/sloot veilig heerlijk die snoet erdoorheen en rollen maar hahaha
Weet je wat nog erger is corry?? een traantje laten van ontroering...je man bellen op zijn werk....vragen: weet je wat banjer aan het doen is?? die is aan het zwemmen...goed he???? en dan als antwoord krijgen..."leuk schat....maar weet je dat ik het hartstikke druk heb? bel je hiervoor?? ik spreek je straks wel...doeggg ik hou ook van jou...
whahahah jaaaa ik ken dat,ik had het de eerste x met de modderpoel ik filmen me man bellen en kreeg ook te horen ja mop je komt toch zo thuis dan hoor en zien ik alles hahahahah maar ben nu even druk bezig.
Ach maar daar integen ben ik een emotionele doos hoor hahahah kan bij alle eerste keren wel janken .
banjer schreef:Weet je wat nog erger is corry?? een traantje laten van ontroering...je man bellen op zijn werk....vragen: weet je wat banjer aan het doen is?? die is aan het zwemmen...goed he???? en dan als antwoord krijgen..."leuk schat....maar weet je dat ik het hartstikke druk heb? bel je hiervoor?? ik spreek je straks wel...doeggg ik hou ook van jou...
grrrrrrrrrrrr harteloze monsters
Dank je wel Monika voor deze prachtige banner......
Lola; Call me Rainbow v/h Hakkershof 28-8-2003-------R.I.P 20-07-2017 Action; Chelbo v/h Hakkershof 9-6-2002---- R.I.P 30-10-2012 Cooper; Rembrandt 18-6-2008
Een dag niet gezwommen is een dag niet geleefd
( al denkt Cooper daar anders over)
milo schreef:Hij heeft dus test 1 gehaald, gefeliciteerd!
Maarrrrr: Nu test twee: de modderplas! Alleen en echt alléén als hij minstens door de plas heen banjert (rollen is uitstekend) is hij een rasechte lab
Super, deel 1 is binnen! Nu de modderpoel nog.
Ik was ook erg benieuwd of Rover een zwemmer zou worden, want onze Golden Retriever durfde nog net door een regenplas te lopen, maar verder dan dat ging hij niet.
Nu Rover is het tegenovergestelde. Ik heb dus elke dag een natte/ modderige hond binnen liggen. Hij zoekt ook altijd net de meest stinkende slootjes uit.
Succes met test 2.