Dank jullie wel voor al het medeleven.
Net even de dierenarts gebeld. Jochem heeft een aantal hechtingen,ik weet niet precies hoeveel,een kaal oor en een kraag om. Hij ligt nog stevig te slapen en komt wat langzamer uit de narcose dan de planning was. Kan er ook nog wel bij om half drie kunnen we weer bellen. Hoop dat ik mijn mannetje dan kan ophalen want eerlijk gezegd........ik vind het maar niks zo
Koor schreef:Dank jullie wel voor al het medeleven.
Net even de dierenarts gebeld. Jochem heeft een aantal hechtingen,ik weet niet precies hoeveel,een kaal oor en een kraag om. Hij ligt nog stevig te slapen en komt wat langzamer uit de narcose dan de planning was. Kan er ook nog wel bij om half drie kunnen we weer bellen. Hoop dat ik mijn mannetje dan kan ophalen want eerlijk gezegd........ik vind het maar niks zo
Noah
Zeg me dat je nooit weg zal gaan....
Dat kan ik je niet beloven.
Maar als je aan me denkt, zul je me zien...heel even, in de verte...
R.I.P Rebel en Nero, samen voor altijd in mijn hart...
Sterkte.......met Jochem. Gelukkig is het een jonge gezonde hond en zal hij wel snel opknappen.
Enne....volgende keer....die mevrouw haar gegevens opvragen. De WA verzekering van die mevrouw zou dit anders vergoed hebben. Misschien dat je haar nog tegenkomt? Altijd handig om de bon te bewaren....wie weet.
Maar logisch....dat je er op dat moment niet aan denkt....zou mij ook kunnen overkomen.
Josje schreef: Ja....ik zou ook flink een potje brullen......
Sterkte.......met Jochem. Gelukkig is het een jonge gezonde hond en zal hij wel snel opknappen.
Enne....volgende keer....die mevrouw haar gegevens opvragen. De WA verzekering van die mevrouw zou dit anders vergoed hebben. Misschien dat je haar nog tegenkomt? Altijd handig om de bon te bewaren....wie weet.
Maar logisch....dat je er op dat moment niet aan denkt....zou mij ook kunnen overkomen.
Beterschap met Jochem!
Josje
Ik ben ook heel boos op Hans geweest dat hij de gegevens niet aan dat mens heeft gevraagd. Ze wist dat Jochem iets mankeerde want ze heeft wel gezegd dat we even naar zijn oor moesten kijken. De mrntaliteit van sommige
Maar goed......gebeurt is gebeurt.
Hoe sneu ook voor Jochem, maar hij was toch degene met bananen in zijn oren. Harde les voor hem idd maar deze roedel zal hij vast en zeker links laten liggen een volgende keer.
Jochem is weer thuis! Hij heeft een beste snee in zijn oren en het is inderdaad helemaal door. Het is gehecht met vijf hechtingen en nu maar hopen dat alles goed geneest. Een AB kuur meegekregen en tien dagen met een kap om lopen. Jochem is blij dat hij weer thuis is en ligt nu lekker bij te komen in zijn mand. Het is moeilijk om een foto van de plek te maken want hij wil niet dat we er aan komen maar een beetje voor het beeld
Het ongeschonden oor
Een bloot oor
Nogmaals allemaal heel veel dank voor alle lieve woorden en knuffels!!