Een goede fokker zal je helpen een keuze te maken. Hij/zij kijkt naar jou leefomstandheden bijv. heb je een gezin met of zonder (jonge' kinderen wat zoek je in de hond. Reu of teef is persoonlijk. Ik zou zeggen........van beide 1ntje
Dank je wel Monika voor deze prachtige banner......
Lola; Call me Rainbow v/h Hakkershof 28-8-2003-------R.I.P 20-07-2017 Action; Chelbo v/h Hakkershof 9-6-2002---- R.I.P 30-10-2012 Cooper; Rembrandt 18-6-2008
Een dag niet gezwommen is een dag niet geleefd
( al denkt Cooper daar anders over)
Er zijn 2 teefjes en 2 reutjes geboren!!!
We krijgen dus een reu!!
Nu nog een naam bedenken.....Dat wordt een lastige. Over de namen van de kids waren mijn man en ik zo uit, maar op 1 of andere manier hebben we voor een hond toch echt een hele andere smaak
LANG ZAL IE LEVEN, LANG ZAL IE LEVEN, LANG ZAL IE LEVEN IN DE GLORIA....IN DE GLORIAA IN DE GLORIA...HIEPERDEPIEP HOERAAAA...HIEPERDEPIEPPPPPPP HOERAAAAAAAA
Van harte gefeliciteerd met de geboorte van jullie pup.....dat hij maar gezond en gelukkig leven mag hebben samen met jullie
Wat een prachtige naam!!!En nu maar wachten tot het zover is.De voorpret is ook altijd leuk:speeltjes kopen,mand uitzoeken enz enz.Weet je al wanneer je ze voor het eerst mag gaan bewonderen?
Over 3 weken... Oooooo ik ben echt vreselijk ongeduldig
Kan nie wachten.
Maar goed... vind het nu ook nog spannend. Moet natuurlijk wel goed gaan met de kleintjes.... eerst maar ff weekje oud zijn.
Ik zal inderdaad al die spulletjes gaan bestellen. Ben al tijden aan het snuffelen tussen alle spulletjes