banjer schreef:Weet je wat nog erger is corry?? een traantje laten van ontroering...je man bellen op zijn werk....vragen: weet je wat banjer aan het doen is?? die is aan het zwemmen...goed he???? en dan als antwoord krijgen..."leuk schat....maar weet je dat ik het hartstikke druk heb? bel je hiervoor?? ik spreek je straks wel...doeggg ik hou ook van jou...
grrrrrrrrrrrr harteloze monsters
whahaha.....ik herken het!!
succes met certificaat 2!!! ( zal ik duimen dat t gauw gaat regenen? )
Wow super. Op naar de modderpoel en weet je wat ook best leuk is ????
Water met heel veel kroost erin. Dat geeft zo'n mooi patroontje op je vacht.
( geheime tip van Chester)
Nou test 2 is binnen hoor....alhoewel ......ik vandaag trots met mijn jongste dochter terug naar de plas....ik zou aan haar wel eens laten zien dat we een echte lab hebben....nee hoor meneer vertikte het...doe dan je broek uit en ga jij er dan in..misschien komt ie dan wel....zei ik dapper tegen mijn dochter...(ze is 15) Zij het ijskoude water in...nope...nog steeds niet.....Erin tillen??? nee dat mag niet volgens de opvoedkundigen.....maar ja.... mijn dochter luistert toch niet...dus die tilt hem er wel in hoor...Stoicijns blijft ie staan in het water...kijkt ons aan...oke....jullie hebben je zin maar til me er dan ook maar weer uit ook. Al discussierend en teleurgesteld sjokten we terug naar de auto. Onderweg komen we een enorme plas tegen met modder en water....wat denk je??? op zijn rug er doorheen rollen...Nou ja...dat deelcertificaat hebben we ook maar mooi binnen. Hij is net even samen met de jongste onder de douche geweest. (dat moest ook perse) Ze heeft er nu spijt van want ze had beloofd dat ze de badkamer schoon zou opleveren. Ze is nu nog bezig....k....hond riep ze vanaf boven.