We waren in het Kotterbos. Ze mogen daar niet los lopen maar ach.....het andere hondje liep ook losEricaM schreef:Arme Jochem. Ik kan me voorstellen dat je geschrokken bent. Sterkte en hopelijk heeft ie er zelf weinig last van. Extra grote knuffel voor Jochem.![]()
In welk bos was je??
Jochem is vanmorgen aangevallen
-
Koor
- Hele grote hondenneus

Met dank aan Sharon
-
Koor
- Hele grote hondenneus

-
banjer
-
jeltje
- Hele grote hondenneus

-
rimanime
- Speurneus

Ik denk dat vlieger niet opgaat in deze.......Ik ga met Kathy mee. Jochem is de hond die op de roedel afvliegt en al is het een goedzak 1ste klas.........sommige honden zijn daar niet van gediend en laten dat dan ook weten. Nietemin is Jochem een gewonde lieve knul waarvan ik hoop dat hij snel opknapt en niet al teveel pijn heeft.......Josje schreef:Enne....volgende keer....die mevrouw haar gegevens opvragen. De WA verzekering van die mevrouw zou dit anders vergoed hebben. Misschien dat je haar nog tegenkomt? Altijd handig om de bon te bewaren....wie weet.
Maar logisch....dat je er op dat moment niet aan denkt....zou mij ook kunnen overkomen.
Beterschap met Jochem!
Groetjes,
Josje

Dank je wel Monika voor deze prachtige banner......
Een dag niet gezwommen is een dag niet geleefd
( al denkt Cooper daar anders over)
-
roef
- Speurneus

heel veel beterschap met het "lampie"
zielig zijn ze dan he.
ik denk ook niet dat er iets vergoed kan worden omdat jochem de hond is die op de andere honden afliep.
vervelend is het wel en ik hoop dat het snel en mooi geneest en jochem er niks aan overhoud.
zielig zijn ze dan he.
ik denk ook niet dat er iets vergoed kan worden omdat jochem de hond is die op de andere honden afliep.
vervelend is het wel en ik hoop dat het snel en mooi geneest en jochem er niks aan overhoud.
-
Debby
- Hele grote hondenneus

- Contacteer:
-
ilseF
- Middelgrote hondenneus

-
Imca
- Hele grote hondenneus

- Contacteer:
-
EricaM
- Speurneus

Hij is wel heel erg zielig hoor, zo met die kap.
Even volhouden en voordat je het weet mag ie weer af en is ie weer de "oude"
En het Kotterbos trainen wij vaak met de jacht. Zelf lopen wij daar niet met Bram om uit te laten, inderdaad omdat ze daar nou net niet los mogen lopen. Dat zullen we dan ook maar niet gaan doen, want Bram zou ook zomaar ineens de bananen in z'n oren kunnen hebben en op deze roedel afstappen. Al is hij wel wat voorzichtiger geworden de laatste tijd door dit soort gedrag van andere hondjes
En het Kotterbos trainen wij vaak met de jacht. Zelf lopen wij daar niet met Bram om uit te laten, inderdaad omdat ze daar nou net niet los mogen lopen. Dat zullen we dan ook maar niet gaan doen, want Bram zou ook zomaar ineens de bananen in z'n oren kunnen hebben en op deze roedel afstappen. Al is hij wel wat voorzichtiger geworden de laatste tijd door dit soort gedrag van andere hondjes
Groetjes Erica, en een knuffel van Bram