Heb het even zo gedaan, hoef ik niet zoveel te schrappen@ Roos, ik hoop het ook! Dat zou heel mooi zijn... Wat betreft het fietsen, misschien heb je wel gelijk en moeten we er maar mee stoppen, maar dan hoor je weer dat het zo goed is voor hem en dan wil je het toch proberen, helemaal nu hij niet mag zwemmen.

Dewi wil ook niet aan de fiets, ze doet het wel maar leuk vindt zij het echt niet.
Dan maar niet toch, ik heb het vermoeden dat zij de gemiddelde leeftijd van de lab niet gaat halen door haar gewrichten, en de tijd die wij wel samen hebben moet op een voor haar zo leuk mogelijke manier doorgebracht worden.
Ik snap wel wat je bedoeld met dat het goed voor hem is, maar ik zou naar Noah kijken, naar wat hij aangeeft wat voor hem leuk en goed te doen is of niet.
Wat vind hij van aanlijnwandelingen, is dat leuk voor hem of niet?
Anders zou je dat misschien wat kunnen uitbreiden voor zijn spieropbouw, misschien in combi met de hydrotherapie?
Ik probeer even mee te denken met je, als ik tussendoor oefeningen doe met Dewi vind zij een aanlijnwandeling harstikke leuk, misschien is dat ook een optie voor jullie?