Wij lopen met James en Bob ook bij de fysio, maar vanaf aankomende dinsdag naar dezelfde als Monique (Daan en Kay). Ik ben op één of andere manier niet tevreden over de huidige... ze is vast niet slecht, maar we hebben gewoon geen klik. Bovendien is Rotterdam dichterbij.
Artrose
-
toscak
- Speurneus

He, wat balen zeg
. Dit is inderdaad niet wat je hoopt...
Wij lopen met James en Bob ook bij de fysio, maar vanaf aankomende dinsdag naar dezelfde als Monique (Daan en Kay). Ik ben op één of andere manier niet tevreden over de huidige... ze is vast niet slecht, maar we hebben gewoon geen klik. Bovendien is Rotterdam dichterbij.
-
Roos
Speuren kun je ook zelf aanleren en dan is het gratis
Sam zoekt los van de lijn, maar je kunt dit ook heel goed aan de lijn aanleren.
Een handig boekje met veel info daarover is "de neus van de hond", ik weet even niet wie het geschreven heeft maar je zult het zo ook wel kunnen vinden met google.
En leuk is het zeker om samen te doen
Een handig boekje met veel info daarover is "de neus van de hond", ik weet even niet wie het geschreven heeft maar je zult het zo ook wel kunnen vinden met google.
-
sharon66057
- Speurneus

http://www.dursydog.nl/product/de_neus_ ... nd/410113/" onclick="window.open(this.href);return false;Roos schreef:Speuren kun je ook zelf aanleren en dan is het gratis![]()
Deze bedoel je dan denk ik? Leuk, ik ga het proberen! En dat komt straks op de speurcursus dan ook alleen maar goed van pas

Zeg me dat je nooit weg zal gaan....
Dat kan ik je niet beloven.
Maar als je aan me denkt, zul je me zien...heel even, in de verte...
R.I.P Rebel en Nero, samen voor altijd in mijn hart...
-
sharon66057
- Speurneus

Iedereen bedankt voor de tips en adviezen.
Ik ga me morgen verder oriënteren op de aquatherapie, waarschijnlijk zal ik contact opnemen met de Dierfysio Eemnes (link van Cora, dank je wel
) die is ook nog redelijk dichtbij, de rest is allemaal echt een stuk verder.
Ik hoop dat Noah er baat bij heeft, want ik wil mijn kanjer nog heel veel langer pijnvrij bij me hebben...
Ik ga me morgen verder oriënteren op de aquatherapie, waarschijnlijk zal ik contact opnemen met de Dierfysio Eemnes (link van Cora, dank je wel
Ik hoop dat Noah er baat bij heeft, want ik wil mijn kanjer nog heel veel langer pijnvrij bij me hebben...

Zeg me dat je nooit weg zal gaan....
Dat kan ik je niet beloven.
Maar als je aan me denkt, zul je me zien...heel even, in de verte...
R.I.P Rebel en Nero, samen voor altijd in mijn hart...