staart ertussen

Vertel hier wat je hebt meegemaakt met je Labrador.
banjer

staart ertussen

Ongelezen bericht door banjer »

Mam.....kun je om 12 uur op het schoolplein zijn want ik heb mijn gymspullen vergeten?? Neem je banjer mee??? kusss Jamie....pingde mijn dochter.. Welja...ik heb toch niks te doen. Banjer en ik naar school. Hij vindt het helemaal geweldig in de auto en dat kleine stukje mag je voorin zodat ik al rijdende je kan knuffelen. Om 12 uur stonden we daar. Ahhhh daar heb je dr...met 4 vriendinnen....tuurlijk..maak die hond maar helemaal gek...dag lieffieeeeeeeee dag skattieeeeeee geef me eens dikke knuffffff (uitsloven voor dr vriendinnen). Bedankt mam en tot vanmiddag en met een gooi smeet ze de portier dicht. Ik zet hem in zijn achteruit en hoor Banjer stilletjes piepen. Ze komt vanmiddag weer thuis hoor Banjer ....Banjer raakt nu in paniek en begint harder te piepen......Grrrrrrrrrrrr zijn staart zit tussen de deur....gelukkig alleen de haren en geen vlees...brrrrrr Opletten wat je doet....tarutttttt pingde ik lieflijk naar mijn dochter....Zijn staart zat er tussen!!!
Duurde 2 sec...ipv pingen belde ze gelijk...echt mam???? jahh!! Hij heeft toch niks he mam?? Nee schat maar je moet eens leren rustig te doen.
Als troost ben ik net met banjer naar de kinderboerderij geweest....was ook weer even geleden voor mij....leuk hoor die kippetjes
ilseF
Middelgrote hondenneus
Middelgrote hondenneus

Ongelezen bericht door ilseF »

och gossie!!!
arme banjer!...wat zal je geschrokken zijn!
ik herken dat wel...maham...breng je...maham..haal je...
grrrrrr, ze denken inderdaad dat we de hele dag niks zitten te doen, wachten totdat een van de meiden onze hulp nodig heeft... :evil: :evil:

geef banjer maar een superknuffel van mij!

groetjes, Ilse
ElisabethErnstDave
Speurneus
Speurneus

Ongelezen bericht door ElisabethErnstDave »

:lol: :lol: :lol: maar arme banjer :gewond:
Afbeelding
Anca bedankt voor de super mooie banner en avatar Afbeelding
francis v
Middelgrote hondenneus
Middelgrote hondenneus

Ongelezen bericht door francis v »

Ahhh gosss arme Banjer. Hier zitten de mannen altijd op de achterbank en voordat ik de deur dicht doe check ik altijd of de staart weg is van de deur. Tis een soort van onbewust handeling. Even via de onderrug van de hond de staart bij het lichaam leggen en daarna de deur dichtdoen.

Leuk he zo'n kinderboederij. Voor de kippentjes hoeven wij de deur niet uit want in de achtertuin heb ik 2 'haaibaai'kippen oftewel van die bijdehande tantes in een verenpak. De eerste 2 weken kregen ze een vorm van vliegles omdat Bundels erachter ging maar nu kijkt hij er naar zonder er steeds op af te vliegen. Ach alles moet wennen en het is natuurlijk geweldig voor een jonge hond...al dat dierengrut wat reageert op hem. :D

Heel veel plezier met Banjer (leuke naam he :wink: )
Labradorliefde was een groot geluk in mijn leven
Plaats reactie