Bundels en zijn speeltje

Plaats hier je foto's van Labradors. Maximale maat 800x640 pixels.
francis v
Middelgrote hondenneus
Middelgrote hondenneus

Bundels en zijn speeltje

Ongelezen bericht door francis v »

Bundels heeft vorige week zaterdag een speeltje erbij gekregen...en ja mét geluid. :D

Ook op mijn rug laat ik dat ding nog piepen :D
Afbeelding

:verliefd1:
Afbeelding

Zijn vacht ziet er iets anders uit dan anders maar dat komt omdat hij nog aan het opdrogen is van een rondje Balijbos. :)
Labradorliefde was een groot geluk in mijn leven
marions
Speurneus
Speurneus

Ongelezen bericht door marions »

Mister Bundels is een leukerd :verliefd1:
Uit alles wat ik lees klinkt het als de perfecte match!
Geniet van jullie mooie ventje!
Dazzling Diamonds Kiepers Nickname
miranda
Hele grote hondenneus
Hele grote hondenneus

Ongelezen bericht door miranda »

:verliefd1: Lekker manneke is mister Bundels :verliefd1:
:blondpootje:Desie (Mayority's irristible desires)16-10-1997 r.ip. 28-02-2009
:blondpootje:July (joking jewel out of mids)13-07-2001 r.i.p.13-10-2010
:blondpootje:Iris ( be my irrisstible Iris out of mids) 11-01-2003 r.i.p 25-05-2016
:blondpootje:Robin (nickel and dimes girl power) 07-09-2007 rip 10-04-2018
:bruinpootje: Bowie 16-04-2017
Guus

Ongelezen bericht door Guus »

:verliefd1: :verliefd1: :verliefd1:
francis v
Middelgrote hondenneus
Middelgrote hondenneus

Kan niet anders zeggen dan.....ik ben het helemaal met jullie eens :D

Het rondje Ballijbos heeft de mannen heerlijk relaxed gemaakt. Ze liggen heerlijk te ronken :verliefd1: . Dit weekend ga ik zeer waarschijnlijk naar het strand met de mannen. Het wordt Bundels zijn 1e keer dat hij dan de zee ziet, ruikt en voelt...Ben heel benieuwd naar zijn reactie. :D
wobbetje

Ongelezen bericht door wobbetje »

Haha die Mr. Bundels lijkt mij een gezellige gekkerd....
Ook geweldig dat het zo goed klikt met Banjer....

Veel plezier aan zee.... benieuwd wat Mr. Bundels zijn reactie zal zijn op al dat water en zand....

Groetjes
Martine
francis v
Middelgrote hondenneus
Middelgrote hondenneus

wobbetje schreef:Haha die Mr. Bundels lijkt mij een gezellige gekkerd....
Ook geweldig dat het zo goed klikt met Banjer....

Veel plezier aan zee.... benieuwd wat Mr. Bundels zijn reactie zal zijn op al dat water en zand....

Groetjes
Martine
Ja Martine het is een clown op en top. Ondeugend op zijn tijd maar ook zeer aandoenlijk. De band tussen Bundels en Banjer wordt sterker en sterker. De tactiek om elkaar uit te dagen tot stoeien/spelen is mooi om te zien. En als ze samen slapen op Banjer zijn mega kussen...zucht :verliefd1: Zoals ik in de fotohoek al zei....the bold & the beautiful :)

Hahha ja ik ben ook heel benieuwd naar de reactie van mijn lieve clown als voor het eerst in zijn leven de zilte zeelucht in zijn neusgaten komt. Uiteraard worden foto's gemaakt van Bundels 1e keer at the beach :D (denk dat hij door het dolle raakt).

Vanmiddag had hij opnieuw groots plezier in het Balijbos. Vol galop door het struikgewas om vervolgens als een gemeleerde lab te voorschijn te komen. Ik heb dan ook weer flink :D terwijl mister Bundels voor mij uit liep. Zijn achterhand lijkt qua vacht op een knickerböcker (zo'n pofbroek). Zijn poten waren zwart, zijn 'pofbroek' grijs en zijn staart daarboven kwispelend cremekleurig. Tja als zoiets voor je loopt te genieten van alles om hem heen dan kun je niet anders dan met een grote :D hem te volgen.
banjer

Ongelezen bericht door banjer »

De piepbal heb ik verstopt voor Banjer....het ding maakt zo'n t...herrie....en daar speelt ie alleen mee als ik even mijn ogen toe wil doen op de bank....nu springt ie gewoon volop mij op de bank als ik eventjes in slaap ben gesukkeld...ook leuk...
francis v
Middelgrote hondenneus
Middelgrote hondenneus

banjer schreef:De piepbal heb ik verstopt voor Banjer....het ding maakt zo'n t...herrie....en daar speelt ie alleen mee als ik even mijn ogen toe wil doen op de bank....nu springt ie gewoon volop mij op de bank als ik eventjes in slaap ben gesukkeld...ook leuk...

Hahhaha lekker ding die Banjer....op zijn bazin springen terwijl jij probeert te doezelen op de bank. Dat is al 1 van de redenen dat de blonde mannen in dit huis niet op de bank mogen. De bank is van mij en blijft van mij en tuurlijk kroel ik achter hun oren als voor de bank liggen en ik lekker languit op de bank. Bundels dacht in het begin ook dat de bank van hem was maar hij weet inmiddels dat de bank alleen bestemd is voor de tweebenigen in dit huis. :D
Charella

Ongelezen bericht door Charella »

Nieuwe speeltjes zijn altijd leuk :D
francis v
Middelgrote hondenneus
Middelgrote hondenneus

Ja helemaal mee eens Charella vandaar nog maar zo'n piepgevaltje gehaald...kunnen de mannen geen ruzie maken :D . En ook nog gelijk 6 tennisballen erbij...ach die waren voor het goede doel. 2 vliegen in 1 klap..mannen blij met de tennisballen en we steunen een goed doel...goh het lijkt hier wel elke dag dierendag :D (terwijl ik deze reactie schrijf zijn de mannen bezig met een runderoor te veroberen :) )
Plaats reactie