Ik had Edwin zo gek gekregen om een dagje vrij te nemen dus vertrokken we gisteren in alle vroegte richting Domburg.
De bedoeling was dat Marja en co mee zouden gaan maar dat ging helaas op het allerlaatste nippertje niet door.
Maar desondanks hebben we héél erg genoten..het bekende genieten met een héle grote G, een dag met een dubbel gouden randje..
Kijk en geniet mee..(Sorry, het zijn er écht heel veel, maar jullie kunnen altijd doorscrollen hé.. )
Het is nog heerlijk rustig als we aankomen op het strand..
Geen Zeeland zonder zeemeeuwen
En geen paal zonder Annick d'rop..hahaha..
Heeeeee is dat Maximan?????
Op pad met de baas
Oeeewwww da's koudddddd!!
Niet zo gek doen baasje, gewoon zwemmen!!
Lekker zwemmen..heeeeeeerlijk!!!!
Dat vindt dat blondje achter mij ook!
Hepie en Hepie
Poehpoeh...nu ben ik toch wel moe..
Lang leve de Wubba!!
Doe mij dat balletje maar..
Nog een laatste rondje met het vrouwtje..
Kom dames!
Kiekeboe
Wat gaat die nou weer doen????
Oké, ik moet dus weer poseren..
Zélfs het vrouwtje moet er aan geloven..hihi..
Zo is het wel weer genoeg geweest..
Kato houdt het voor gezien!
Een schommel is nooit en nergens veilig voor het vrouwtje..ze moét en ze zál schommelen..
En actie!!!!!!
Maar wij gaan liever graven..
Lekker zandsnoetje
Wat was het een heerlijk dagje...een dagje met een gouden randje..een dagje om hopenlijk snel nog eens over te doen...
Tot de volgende keer!!!!!!
Laatst gewijzigd door Katootje op 01 okt 2011, 21:36, 2 keer totaal gewijzigd.
Groetjes, Annick en een stevige knuffel van de NoKaZoefjes Kato! (Labrador; 4-11-2005) Zoef! (Ruwharige teckel; 12-08-2008) Nora! (Labrador/Herplaatser; 25-09-2009/woont sinds 7-01-2012 bij ons)
Deze was ik vergeten...
's Avonds thuis heeeeeeeeeeeeeeel erg moe, maar ook héél erg voldaan!!!
Groetjes, Annick en een stevige knuffel van de NoKaZoefjes Kato! (Labrador; 4-11-2005) Zoef! (Ruwharige teckel; 12-08-2008) Nora! (Labrador/Herplaatser; 25-09-2009/woont sinds 7-01-2012 bij ons)
O, wat heeerlijk ! Een mooie impressie van een schitterende dag !
Jammer dat we er niet bij konden zijn, maar we gaan maar snel nog eens... (wel fijn dat Maximan af en toe nog eens opduikt, ha ha)
Hé,das een bekend strand!!!Ik woon daar vlak in de buurt dus kom daar wekelijks.Vooral die schommel is bekend,is voor mij even een uitrustpunt terwijl de honden dan nog even doorrausen.Je had er prachtig weer voor uitgekozen!Gelukkig is Domburg goed bevallen.Ik zou zeggen:Kom nog eens terug!!!!
Bah Annick....beetje je honden misbruiken om zelf alleen maar te kunnen schommelen....ben gewoon jaloers.....das jaren geleden zeg...dat ik geschommeld heb....vind het gewoon gemeen.
Het straalt er niet vanaf hoor dat jullie hebben genoten . Heerlijk zo'n dag aan het strand, beetje pootje baden, beetje schommelen, beetje rondkijken gewoon one big happy moment!!!
De mannen en ik gaan vandaag naar het Scheveningse strand. Het wordt Bundels zijn eerste keer....ben heel benieuwd (eneh hopelijk werkt mijn fotocamera ook een keer mee )
banjer schreef:Bah Annick....beetje je honden misbruiken om zelf alleen maar te kunnen schommelen....ben gewoon jaloers.....das jaren geleden zeg...dat ik geschommeld heb....vind het gewoon gemeen.
Wat een mooie dag heb je gehad.!!!
Hahaha, ja wat dat betreft zal ik altijd wel een beetje 'kinds' blijven..een schommel, wipkip, trampoline of wat dan ook...die moet ik altijd even uitproberen..lekker toch..