Zindelijkheidstraing
Soms!!!!!
Ze zeggen dat honden niks doen om je te jennen, maar soms lijkt het er wel op.......
Tess zat net even in de bench (omdat wij regenlaarzen aan t kopen waren, voor bij de cursus zo meteen) We komen thuis, zetten de bench open, ze loopt naar dr nieuwe kussen en gaat m zo vol zitten plassen!!!!
Terwijl ze toch echt nog om 8 uur uit geweest is........
Ze zeggen dat honden niks doen om je te jennen, maar soms lijkt het er wel op.......
Tess zat net even in de bench (omdat wij regenlaarzen aan t kopen waren, voor bij de cursus zo meteen) We komen thuis, zetten de bench open, ze loopt naar dr nieuwe kussen en gaat m zo vol zitten plassen!!!!
-
- Speurneus
Tja, uit de bench, dan zou mijn eerst actie zijn om met de hond naar buiten te gaan, al was ze daar 1½ uur geleden ook...Dee schreef:Soms!!!!!
Dat probeer ik me ook maar voor te houden......al denk ik, dat als ze ECHT heel nodig moest, ze wel in de bench geplast had (doet ze nml ook gewoon) of meteen naast de bench!Josje schreef:Jennen?
Zelf geloof ik daar niet in....dat ze dat kunnen bedenken.
Denk eerder dat hij het gewoon niet meer kon houden......misschien toch ineens heeeeeeeeeeel veel gedronken heeft.
Wij mensen hebben dat tenslotte ook wel.
Gr. Josje
- bud en weiser
- Middelgrote hondenneus
Whahahahaa dan ken jij onze Tess nog niet! Die plast echt overal, zelfs over mn voeten als ze zin heeft......bud en weiser schreef:Op iets zacht plassen is voor de pup fijner dan op de vloer,hier ook uit de bench direct buiten.

We zien het maar als een foutje, want de laatste tijd begon het erop te lijken dat ze zindelijk is! Kleedje in de bench is bijna nooit meer nat, binnen zga geen ongelukjes........Dus komt allemaal goed!
Hallo,
Even een update over Quispel. Ik was denk ik inderdaad te ongeduldig. Het gaat al veel beter. Soms poept ze nog wel in de kamer, terwijl we vlak daarvoor naar buiten zijn geweest, en ook plast ze soms nog wel. Ik denk dat we gewoon nog iets alerter moeten zijn op de signalen (snuffelen, ronddrentelen). Ze heeft nog nooit in de bench geplast, dat is echt klasse. We moeten gewoon nog even geduld hebben en blijven oefenen totdat ze zelf beter aangeeft dat ze moet plassen (bijvoorbeeld door naar de achterdeur te lopen).
Even een update over Quispel. Ik was denk ik inderdaad te ongeduldig. Het gaat al veel beter. Soms poept ze nog wel in de kamer, terwijl we vlak daarvoor naar buiten zijn geweest, en ook plast ze soms nog wel. Ik denk dat we gewoon nog iets alerter moeten zijn op de signalen (snuffelen, ronddrentelen). Ze heeft nog nooit in de bench geplast, dat is echt klasse. We moeten gewoon nog even geduld hebben en blijven oefenen totdat ze zelf beter aangeeft dat ze moet plassen (bijvoorbeeld door naar de achterdeur te lopen).
- bud en weiser
- Middelgrote hondenneus
Niet elke hond is hetzelfde hé,zou anders wel handig zijn,maar zo saai...Dee schreef:Whahahahaa dan ken jij onze Tess nog niet! Die plast echt overal, zelfs over mn voeten als ze zin heeft......bud en weiser schreef:Op iets zacht plassen is voor de pup fijner dan op de vloer,hier ook uit de bench direct buiten.Je zou toch denken dat ze wel snapt dat dat de bedoeling niet is he?!
We zien het maar als een foutje, want de laatste tijd begon het erop te lijken dat ze zindelijk is! Kleedje in de bench is bijna nooit meer nat, binnen zga geen ongelukjes........Dus komt allemaal goed!
Hier heeft een hond nog nooit over mijn voeten geplast.
En idd het komt meestal goed mits een beetje geduld

Bud mis je nog steeds!
Ik denk dat ik nu voorzichtig kan melden, dat Tess zindelijk is. Zolang we er zelf op tijd bij zijn tenminste!
Van t weekend was wel ff drama trouwens zeg!
We waren een weekendje in CP. Kei leuk, alleen stormde het vrijdag nogal en ze wilde echt niet naar buiten! Vreemd, donker, harde wind.......
Dus toen heeft ze er echt een potje van gemaakt! Binnen gepoept, de helft opgegeten, het kussen in de bench echt zeik nat geplast......
Maar zondag ging het een stuk beter. Jammer dat we toen naar huis gingen! hahahahahaa
En nu doet ze het weer prima gelukkig!

Van t weekend was wel ff drama trouwens zeg!
We waren een weekendje in CP. Kei leuk, alleen stormde het vrijdag nogal en ze wilde echt niet naar buiten! Vreemd, donker, harde wind.......
Dus toen heeft ze er echt een potje van gemaakt! Binnen gepoept, de helft opgegeten, het kussen in de bench echt zeik nat geplast......
Maar zondag ging het een stuk beter. Jammer dat we toen naar huis gingen! hahahahahaa
En nu doet ze het weer prima gelukkig!