Hij moest na 12 uur nachts nog even naar buiten. Ik had hem aan de korte lijn, maar meneertje had moeite om plekje te vinden om te poepen. Nou ja was al zo laat dus dacht ik laat hem maar eens voor keertje even los lopen.
Doe ik normaal dus nooit in de wijk.
Ik heb het geweten, Nero was net klaar met zijn zaakje als ik hem opeens alert zag worden. Aan eind van grasveld waren een paar struiken. Ik zag hem al staren en opeens was het bye bye Nero.
Ik hoorde van alles in de struiken, o.a een kat die aan miauwen was en flink! Ik dacht alleen nog maar van OHww Ohh.
Opeens komt Nero vrolijk de struiken uit gerent. Ik hem meteen roepen, toen Nero op me af kwam zag ik dat hij iets in zijn bek vast hielt. Nou ik kan zeggen me hart stond even stil! Ik dacht echt dat hij de kat vast had.
Het hilarische moment was toen hij vrolijk kont draaiend en huppelend op me af kwam lopen en vlak naast hem uit de struik de kat voorbij sjeesde! Nero draait zich gemoedelijk even om en komt dan weer rust huppelend naar me toe gelopen..
Nu willen jullie zeker weten wat hij dan nu in zijn bek vast hielt?
Tja een roze knuffel paardje had meneertje gevonden!

Dat het niet bepaald bij zijn stoere reuen imago past lijkt hem niet veel te interesseren
Heb hem wel meteen even gewassen want je weet maar nooit. Nou ja, Nero is er helemaal weg van. Zijn nieuwe vangst haha