Bunkerbos

Vertel hier wat je hebt meegemaakt met je Labrador.
francis v
Middelgrote hondenneus
Middelgrote hondenneus

Bunkerbos

Ongelezen bericht door francis v »

Ondanks de regen hadden mijn dochter en ik zin om ergens te gaan wandelen. Ik opperde het strand maar zij wilde gaan naar het Bunkerbos want daar was ze van de zomer ook geweest met buurtkinderen (en hun moeder). Zij noemt Clingendeal in Den Haag het bunkerbos vanwege...je raadt het al...de bunkers.

Na het ontbijt gauw onder de douche en hups met de blonde mannen in de auto richting Clingendeal. Wat een mooi bos is dat toch.
De mannen en wij genoten van elkaar en de prachtige omgeving!

We zijn van de geijkte paden afgegaan dwars door het bos. In Clingendeal is het af en toe wat heuvelachtig en wat is dan mooier voor een kind en jonge hond om als 1e op zo'n heuvel te zijn, met takken te slepen en uiteraard bij de bunkers te kijken/snuffelen. Banjer banjerde heerlijk mee en bij elke markeerplas ging hij gravend met zijn poten over de grond. Dat is 1 van de kenmerken dat hij geniet van zijn wandeling. Wat ben ik toch blij dat Banjer zo is opgeknapt na die kritieke operatie in mei en dat ik voor de operatie heb gekozen ipv inslapen. Als ik dan zie hoe hij geniet elke dag....wat een labradorgeluk!

Halverwege de wandeling kwamen we een lager gelegen baggersloot tegen vol met eendenkroost en ja...je raadt het al...daar ging Bundels in galop zo die sloot in. En toen...huh.....Banjer erachter aan pootje baden in die sloot (zwemmen doet Banjer niet). Wilde bijna hardop roepen....dat doet tie anders nooooooooooooooooit hihihih. Ze gaan steeds meer elkaars gedrag nadoen.

Ondanks de regen waren aardig wat honden in het bos en als de mannen de andere viervoeters tegemoet liepen gingen ze gebroedelijk naast elkaar lopen. Geweldig gezicht....2 blondjes in een zo'n donker bos.

Bundels had zoveel rotzooi in zijn vacht meegenomen vanuit de baggersloot en bos dat hij onder de douche/semi in bad is geweest. Hij geniet daar heel erg van. Hij gaat rustig zitten en genieten van het warme water en de massage (inmasseren hondenshampoo). Wat is het toch een grappig gezicht als een hond zo geniet van zijn wasbeurt.

De batterijen waren weer eens leeg grrrr...volgende keer gaat zeker weer de camera mee want er waren genoeg mooie/grappige momenten die ik graag had willen vastleggen.

De mannen liggen nu heerlijk te doezelen en soms zelfs hardop te snurken. Tis hier eigenlijk elke dag wel dierendag....hihihi

Net als het strand is dit bos ook zeer zeker voor herhaling vatbaar!!

Groetjes van de blondjes
Labradorliefde was een groot geluk in mijn leven
daantjuh85
Hele grote hondenneus
Hele grote hondenneus

Ongelezen bericht door daantjuh85 »

Oh wat klinkt dat heeeeerlijk, de lekkerste momenten vind ik dat ook om met de hond eruit te trekken! Geen gedoetjes door alle regen en dan alle gelegenheid om te genieten van de rust:D
Charella

Ongelezen bericht door Charella »

Wat is dat genieten zeg :D Ik zie jullie uitstapje helemaal voor me :D
francis v
Middelgrote hondenneus
Middelgrote hondenneus

Ongelezen bericht door francis v »

daantjuh85 schreef:Oh wat klinkt dat heeeeerlijk, de lekkerste momenten vind ik dat ook om met de hond eruit te trekken! Geen gedoetjes door alle regen en dan alle gelegenheid om te genieten van de rust:D
Dat vind ik nou ook!! Vroeger had ik er een hekel...nat worden geregend maar nu heb ik daar helemaal geen probleem meer mee.

Wat is er lekkerder dan thuiskomen na zo'n wandeling...met een dampende mok thee op de bank, de woonkamer sfeervol verlicht door kaarsen en de honden voldaan aan het uitrusten op hun kussen of voor de (gas) open haard....wat een rijkdom!
Labradorliefde was een groot geluk in mijn leven
Guus

Ongelezen bericht door Guus »

Dat is inderdaad genieten! het zijn de kleine dingen die
je een voldaan gevoel kunnen geven.

Wij kwamen vanmorgen ook doorweekt van het strand...
maar na een warme douche bakkie thee erbij is het toch heerlijk!
royenmarjolein
Hele grote hondenneus
Hele grote hondenneus

Ongelezen bericht door royenmarjolein »

Zo te horen, hebben jullie flink genoten. Dat kan ik mij wel voorstellen als ik jullie verhaal lees. Als ik niet direct na de wandeling moet gaan werken, vind ik het ook heerlijk om tijdens een regenbui te gaan wandelen. Bijna niemand op de weg of in het bos, heerlijk rustig overal en Max kan overal lekker los. En dan idd lekker in een warm huis thuiskomen. Je hebt gelijk: dat is rijkdom.
Groetjes, Roy en Marjolein en een pootje van Max en Bob.
Plaats reactie