Het klappert en is verdubbeld..............
-
- Speurneus
-
- Speurneus
-
- Speurneus
-
- Speurneus
-
- Speurneus
Vanavond is Pip meegeweest naar de KC. Missy had een Funny-O training en Wim was niet thuis. Dus ik dacht, dan neem ik hem maar mee.
Hij was erg braaf. Heeft rustig aan de paal gezeten en alles bekeken. Niet blaffen, niet joelen, gewoon lekker rustig.
Aan het einde van de les heb ik hem ook wat oefeningen laten doen. Hij weet wel wat over is blijkbaar, maar door (de tunnel) snapte hij niet, wilde er steeds bovenop klimmen.
Hij vond het erg leuk, werd er helemaal opgewonden van.
Nu ligt het spul hier weer rustig te liggen in de kamer. Allemaal tevreden.

Hij was erg braaf. Heeft rustig aan de paal gezeten en alles bekeken. Niet blaffen, niet joelen, gewoon lekker rustig.

Aan het einde van de les heb ik hem ook wat oefeningen laten doen. Hij weet wel wat over is blijkbaar, maar door (de tunnel) snapte hij niet, wilde er steeds bovenop klimmen.

Nu ligt het spul hier weer rustig te liggen in de kamer. Allemaal tevreden.

onvoorwaardelijk trouw en zonder bedrog
-
- Speurneus
-
- Speurneus
Hij ging er wel doorheen hoor, zodra ik zijn kop erin had.
En aan de andere kant een tractatie. Oh daar doet ie (een echte lab immers) alles voor.
Het zijn korte, vrij hoge delen, niet zo'n gewone tunnel als bij behendiheid.
En hij is dol op autorijden.
Bij uitlaten gaat ie eerst bij de auto staan, zo van; moet ik lopen naar de hoek van de straat dan????
En hij ligt graag op onze voeten. Even contact, lekker veilig.

En hij is dol op autorijden.

En hij ligt graag op onze voeten. Even contact, lekker veilig.

-
- Speurneus
ja voetenwarmertjessssss heerlijk, dat doen ze hier allemaal liefst liggen ze boven op me, maar ja twee labs van 30 kg. pffffff nou is ed hier vaak medegelukkige de een aan zijn kant naast hem de ander (fenny) zit dan gewoon bovenop hem zodat ie met mij kan kroelen... scheelt mij weer gewicht grijnzzzz
bij mij is tunnel doooooooor en een sprong hoog, ergens op springen zoals een tafel of een muurtje is op.... maar dat zal ie wel vergeten zijn
bij mij is tunnel doooooooor en een sprong hoog, ergens op springen zoals een tafel of een muurtje is op.... maar dat zal ie wel vergeten zijn
al me kinders uitgevlogen
-
- Hele grote hondenneus
- Contacteer:
-
- Speurneus
Hij heeft het best naar zijn zin hier. Vanmiddag lekker weer mee naar een ander bos. Rennen en snuffelen en met takken slepen.
Thuis weet hij precies waar het eten is (kijk op de kookplaat, daar staat de Lotgering te ontdooien
)

En na wandelen en eten slaapt het lekker in de grote Jolly Paws mand.

Mijn broer was hier vanmiddag even een bakkie komen doen en dat vond hij ook prima allemaal. Het zo'n lieverd.

Thuis weet hij precies waar het eten is (kijk op de kookplaat, daar staat de Lotgering te ontdooien

En na wandelen en eten slaapt het lekker in de grote Jolly Paws mand.

Mijn broer was hier vanmiddag even een bakkie komen doen en dat vond hij ook prima allemaal. Het zo'n lieverd.

hehe eindelijk de foto's gezien. net gearriveerd in CH, na een enerverend ritje. 850km binnen 7 uur niet slecht! En nog een auto zn motor zien opblazen 100 meter voor ons. Dan zie je dus opeens helemaal niets meer van de rook!
Foto's zijn top! En Carola, ergens op is ook op bij ons dus dat kent ie wel (oa de auto in, die is vrij hoog bij ons)
Kom maar door hoor met die foto's! het huis hier is leeg zonder pip
Foto's zijn top! En Carola, ergens op is ook op bij ons dus dat kent ie wel (oa de auto in, die is vrij hoog bij ons)
Kom maar door hoor met die foto's! het huis hier is leeg zonder pip

-
- Speurneus