Puppycursus

Plaats hier alles wat je wilt vragen of vertellen over het volgen van hondentraining.
Dee

Puppycursus

Ongelezen bericht door Dee »

Pfieuw.....vandaag 2e les. Tess zoals gebruikelijk weer helemaal wild. In de riem hangen, blaffen.......zelf de lerares krijgt dr vaak niet rustig!
En dan met dit weer......ik ben echt zeik nat! Ondanks regenjas en laarzen.
Zelfs na een uur is Tess niet rustig te krijgen totdat we de auto instappen. Dan gaat ze lekker liggen en nu ligt ze in de bench met een kluif.....En ik ga eens lekker een warme douche nemen! En volgende week gaan we er weer voor!
Roos

Ongelezen bericht door Roos »

Ja dat is niet zo leuk weet ik uit eigen ervaring :D
Bijt ze in de riem? Dan zou je er een stukje ketting tussen kunnen zetten, meestal vinden ze dat niet zo lekker om in te bijten.
Wat wij als tip kregen met Sam is om hem eerst goed uit te laten, daar zul je even een middenweg in moeten vinden zodat zij niet te moe is voor de cursus en bezig houden als de anderen vragen stellen, dus buiten de groep oefeningen doen.
Succes ermee.
banjer

Ongelezen bericht door banjer »

Dee, hou de moed erin hoor....Banjer heeft nog nooit geblaft thuis maar op cursus schreeuwt ie zijn keel schor. Zwaar voor paal zette ie mij. Sleuren....trekken, graspollen dr uit slopen ...niets was hem te veel. Nu zijn we 6 lessen verder en het wordt minder en minder. Hij begint school gewoon te vinden en wordt rustige maar het blijft voor hem een leuk uitje om al zijn speelkameraden te zien
Charella

Ongelezen bericht door Charella »

De volgende keer weer met frisse moed beginnen :)
Bomirma

Ongelezen bericht door Bomirma »

Ik voel met je mee, het klinkt in mijn oren als mijn cursus met Noukie toen ik haar net uit het asiel had gehaald. PFFFFFFFF VERMOEIENDDDDDD.
Maar het komt goed, al is ze nog springerig, het is stukken minder en wordt ook nog steeds minder....

...waarschijnlijk als ze een jaar of 10 is.
Bommel Achter 't Dijkje
Speurneus
Speurneus

Ongelezen bericht door Bommel Achter 't Dijkje »

:D Ik ga vanavond met Amy...dat wordt lachen in de regen :lol:
ik denk dat zij er ook geen zin in heeft :D
Een dag zonder hond, is een gemis.
Bommel r.i.p. miss you :blondpootje:
02-06-2007 :blondpootje: 27-11-2014
laika
Speurneus
Speurneus

Ongelezen bericht door laika »

jammer dat ik nog moet wachten tot 7 nov eerdfer was er geen plaats want dit ongeleid projectiel heeft het ook nodig is ook zo'n dame met pit dus ik kan me het heel goed voorstellen hoe jij je voelt succes
:zwartkopje: Zosja 31-03-2003...........02-02-2016
:zwartkopje: Quinty 7-06-2005
:blondkopje: Shanna 8-11-2008
Dee

Ongelezen bericht door Dee »

Whahaha, dus er is nog hoop????? We zijn gelukkig met zn 3-en maar die andere 2 (andere rassen en jonger trouwens) zijn echt veeeeeeeel rustiger! je schaamt je dood! Thuis is Tess (op de dolle 5 na) aardig rustig hoor, en blaft al helemaal niet! Maar daar gaat de knop om.....
Ik ben er nog steeds moe van! hahahahaaa
Plaats reactie