Puppycursus
-
Dee
Puppycursus
Pfieuw.....vandaag 2e les. Tess zoals gebruikelijk weer helemaal wild. In de riem hangen, blaffen.......zelf de lerares krijgt dr vaak niet rustig!
En dan met dit weer......ik ben echt zeik nat! Ondanks regenjas en laarzen.
Zelfs na een uur is Tess niet rustig te krijgen totdat we de auto instappen. Dan gaat ze lekker liggen en nu ligt ze in de bench met een kluif.....En ik ga eens lekker een warme douche nemen! En volgende week gaan we er weer voor!
En dan met dit weer......ik ben echt zeik nat! Ondanks regenjas en laarzen.
Zelfs na een uur is Tess niet rustig te krijgen totdat we de auto instappen. Dan gaat ze lekker liggen en nu ligt ze in de bench met een kluif.....En ik ga eens lekker een warme douche nemen! En volgende week gaan we er weer voor!
-
Roos
Ja dat is niet zo leuk weet ik uit eigen ervaring
Bijt ze in de riem? Dan zou je er een stukje ketting tussen kunnen zetten, meestal vinden ze dat niet zo lekker om in te bijten.
Wat wij als tip kregen met Sam is om hem eerst goed uit te laten, daar zul je even een middenweg in moeten vinden zodat zij niet te moe is voor de cursus en bezig houden als de anderen vragen stellen, dus buiten de groep oefeningen doen.
Succes ermee.
Bijt ze in de riem? Dan zou je er een stukje ketting tussen kunnen zetten, meestal vinden ze dat niet zo lekker om in te bijten.
Wat wij als tip kregen met Sam is om hem eerst goed uit te laten, daar zul je even een middenweg in moeten vinden zodat zij niet te moe is voor de cursus en bezig houden als de anderen vragen stellen, dus buiten de groep oefeningen doen.
Succes ermee.
-
banjer
Dee, hou de moed erin hoor....Banjer heeft nog nooit geblaft thuis maar op cursus schreeuwt ie zijn keel schor. Zwaar voor paal zette ie mij. Sleuren....trekken, graspollen dr uit slopen ...niets was hem te veel. Nu zijn we 6 lessen verder en het wordt minder en minder. Hij begint school gewoon te vinden en wordt rustige maar het blijft voor hem een leuk uitje om al zijn speelkameraden te zien
-
Bomirma
-
Bommel Achter 't Dijkje
- Speurneus

-
laika
- Speurneus

-
Dee
Whahaha, dus er is nog hoop????? We zijn gelukkig met zn 3-en maar die andere 2 (andere rassen en jonger trouwens) zijn echt veeeeeeeel rustiger! je schaamt je dood! Thuis is Tess (op de dolle 5 na) aardig rustig hoor, en blaft al helemaal niet! Maar daar gaat de knop om.....
Ik ben er nog steeds moe van! hahahahaaa
Ik ben er nog steeds moe van! hahahahaaa