Gefeliciteerd....
Gisteren ben ik met Jim naar de dierenarts geweest, Jim had toen hij 7 maanden was een beetje losse knie dacht de dierenarts, zei er meteen bij dat het waarschijnlijk kwam doordat alles nog in de groei was maar wilde dat wel checken. Jim is nu dus 1 jaar en 11 dagen, dus op naar de dierenarts.
Alles is perfect, en voelt goed, kreeg en compliment dat het een prachtige lab is

ik krijg sowieso altijd veel complimenten van mensen dat hij zo prachtig is, toch vind ik zijn gezondheid veel belangrijker en ben ik dus met een goed gevoel naar huis gegaan.
Mocht ik willen fokken (heet dat zo

) dan raadde hij aan HD en ED foto's te laten maken, maar ik heb helemaal geen intentie om met Jim te fokken, al zouden het prachtige kindjes worden

Jim wil ik ook niet laten castreren Jim is nl een lieverd en het tegenovergestelde van dominant
dus wat mij betreft nog geen reden.
Nu kosten deze fotos begrijp ik 180 euro pfff dat heb ik niet zomaar even kon ook gewone foto's laten maken die kosten 80 euro, Jim is wel verzekerd bij proteq maar ik denk niet dat ze de foto's vergoeden omdat het preventief is, weet iemand dat misschien???
Is het echt aan te raden deze foto's evengoed te laten maken? Jim is helemaal goedgekeurd verder, dus er is eigenlijk voor nu geen aanleiding om ze te laten maken, en het is ook geld dat ik echt niet zomaar even heb liggen. Als het goed is vergoed proteq 1 mallig deze foto's maar dan kan ik het beter laten doen als er aanleiding toe is toch...? Wat is wijsheid he?